Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
OKTOBER - Herfst voor Madame
Volgen
Een compleet artikel over 3D mapping en tomtom wordt niet eens genoemd. Dit is waarom het goed is dat de marketing rond het merk wordt verbeterd...www.wired.com/story/your-next-gig-map...
@ Kid, er zijn wel 2 kanten aan dit verhaal, maar puur voor cijfers heb je gelijk, de omzet is nog steeds krimpende en de winsten zijn te verwaarlozen het is wel zo dat TT veel geld heeft gestoken van de ontwikkeling van haar platform/road DNA en dat die gemaakte kosten, zeker de winst hebben gedrukt, nu kun je wel stellen dat dit noodzakelijk was voor de bedrijfsuitvoering, maar dat is niet correct en het bewijs is wel dat HERE 600 mio investeert om catch-up te doen met TT, TT had ook kunnen opteren op dezelfde basis verder te gaan als HERE, maar TT maakte een sprong vooruit. dat we dit niet terug zien in de winsten heeft te maken dat de auto-industrie zelf nog in een testende fase zit, dus de toekomst met nieuw gewonnen tenders zal moeten bewijzen dat de industrie ook echt waardering heeft voor wat TT doet en die tekenen zijn er. gaan al deze kosten en de verdere noodzakelijke ontwikkelingen die nog allemaal gemaakt moeten worden dit ooit vertalen voor winsten die in ieder geval zeker de Toko moeten waarderen aan of over wat het nu zou kosten een goede map-maker neer te zetten , schatting rond de 5 miljard , dat is nog maar de vraag ? HERE zit al aan nieuwe instappers aan 3,5 miljard en dan ook nog investeringen van 600k en die zijn er ook nog niet. TT heeft een waarde voor maps binnen haar beursplaatje voor waardering van 1,2 miljard dus of TT gaat echt straks op eigen kracht naar 15 euro plus met verdienmodel, of ze doen er beter aan NU de kaarten te verzelfstandigen of te verkopen, want over 5 jaar ligt het speelveld er compleet anders bij en zijn HERE en TT niets meer dan Foxconn's die uiteindelijk voor een lullige fee zich kapot mogen leveren. het grote geld blijft vrees ik toch hangen bij Car Inc en Big Tech, dus als de founders zoveel waarde hechten aan het merk TomTom doen ze er goed aan een Management buy out voor Sports te financieren voor Madame, kunnen ze daar later zelf privé mee doorgaan.
cave canem schreef op 12 oktober 2017 07:58 :
@ Kid, er zijn wel 2 kanten aan dit verhaal, maar puur voor cijfers heb je gelijk, de omzet is nog steeds krimpende en de winsten zijn te verwaarlozen
het is wel zo dat TT veel geld heeft gestoken van de ontwikkeling van haar platform/road DNA en dat die gemaakte kosten, zeker de winst hebben gedrukt, nu kun je wel stellen dat dit noodzakelijk was voor de bedrijfsuitvoering, maar dat is niet correct en het bewijs is wel dat HERE 600 mio investeert om catch-up te doen met TT, TT had ook kunnen opteren op dezelfde basis verder te gaan als HERE, maar TT maakte een sprong vooruit.
dat we dit niet terug zien in de winsten heeft te maken dat de auto-industrie zelf nog in een testende fase zit, dus de toekomst met nieuw gewonnen tenders zal moeten bewijzen dat de industrie ook echt waardering heeft voor wat TT doet en die tekenen zijn er.
.........
Okay, thnx voor je serieuze response.
'Auto verplicht veiliger met snufjes die automobilist corrigeren'www.ad.nl/buitenland/auto-verplicht-v... Extra veiligheid wordt verplicht! Daar heb je dus ook HD-maps en RoadDNA voor nodig. En real-time Services.
Wat zou Alain De Taeye doen ? Als je zijn degelijke inhoudelijke antwoord bekijkt op de vraag over de klimaatparagraaf tijdens de AVA en wat de CEO er tijdens de AVA van bakt(e), dan zie je een groot verschil in competenties. Voor wie De Taeye niet kent: www.youtube.com/watch?v=cm3fpVOFGec Wellicht Bij q3 aankondiging verzelfstandiging Maps met notering Nasdaq Bij q4 een nagenoeg exacte weergave orderboek en aankondiging aanpassing boekhoudkundige verantwoording van kosten/investeringen Bij q1 Nasdaq notering en vooruitzicht dividend Etc. Nee, Harold Goddijn die zorgt voor aandeelhouderswaarde. q3 omzet valt tegen Etc. Over ontsluiting assetwaarde hoor je sommige rekenmeesters hier niet. Nee de worst mag nog jaaaaarenlang verhangen worden. Is het niet 2021 dan toch zeker in 2025. Goddijn, de eeuwige belofte, een zeiler met familie company als hobby.
@BDB Uit jouw posts begrijp ik dat jij professionele ervaring hebt met rekeningrijden. Zie jij een mogelijke rol van TomTom bij de invoering van de kilometerheffing voor vrachtwagens en de testen op dit gebied die gaan komen met het personenvervoer? Het lijkt mij dat het real-time platform en de expertise van TomTom (o.a. telematics, routedata/planning) zeer goed van pas komen bij het realiseren van een kilometerheffingsysteem. Samen met bijv. NXP is vast ook wel iets slims te bedenken om fraude te voorkomen.
Heiko Schilling? (@heikoschilling) 17 uur geleden Feeling very honoured, to have been invited to speak at the annual @RollsRoyce Fellowship conference together with Paul Stein about @TomTom twitter.com/heikoschilling/status/918... Opmerkelijk, want RollsRoyce is BMW. En zonder dat het over kaarten gaat heeft zo'n verhaal weinig zin, toch? En om nou de concurrent van je eigen kaartenleverancier langs te vragen is ook apart als je daar verder niets mee zou hebben, lijkt me?!
Pole position. Ik denk dat Tom Tom momenteel een pole position heeft. HD maps met gepatenteerde Road dna en RRS en het Real-Time Map Platform. Momenteel leidend. Je neemt toch alleen een CMO in dienst, nee geen opvolger van !!, maar een nieuwe functie, als je hem nodig hebt. CMO - Chief Marketing Officer Harold Goddijn, co-founder and CEO of TomTom, said: “We are very excited to have Robert join our team. In the recent years we have considerably grown our B2B activities, and we have a lot of momentum. Now is the time to step-up our marketing capabilities and reinforce that message.” reinforce - versterken, verstevigen. Een feit is een feit, pole position is nooit voor eeuwig. Hopelijk krijgt Harold gelijk, we hebben iets gecreeerd dat sterk genoeg is om ons te overleven. Oudgediende zei op 1 juli: TOM TOM IS MET IETS HEEL GROOTS BEZIG. ZE STAAN OP POLE POSITION, DAAROM IS ER EEN COMPLETE STILTE OM HET AANDEEL. Pole position in B2B, dan heb je ook een goede CMO nodig. Stel je staat momenteel op pole position, dan nog kan je worden ingehaald. Stel je wordt niet ingehaald, dan is de vraag kan je dat wel zelfstandig doen of laten ze je dat wel zelfstandig doen. Mooi golf weer vanmiddag. Ik lees na zessen wel bij :-) Ik kan ook niet mee doen aan het soort wedstrijdverslag van de koers !
xynix schreef op 12 oktober 2017 11:12 :
Heiko Schilling? (@heikoschilling) 17 uur geleden Feeling very honoured, to have been invited to speak at the annual @RollsRoyce Fellowship conference together with Paul Stein about @TomTom twitter.com/heikoschilling/status/918... Opmerkelijk, want RollsRoyce is BMW. En zonder dat het over kaarten gaat heeft zo'n verhaal weinig zin, toch? En om nou de concurrent van je eigen kaartenleverancier langs te vragen is ook apart als je daar verder niets mee zou hebben, lijkt me?!
Kijk op 2 min 38 op www.youtube.com/watch?v=cm3fpVOFGec Overigens werkte De Taeye al samen met Robert Bosch voor de merger met TT
TT AVA schreef op 12 oktober 2017 11:22 :
[...]
Kijk op 2 min 38 op
www.youtube.com/watch?v=cm3fpVOFGec Overigens werkte De Taeye al samen met Robert Bosch voor de merger met TT
Klopt, in zjn tijd bij Tele-Atlas werden er al pilots voor Bosch uitgevoerd.
groeibriljant schreef op 12 oktober 2017 11:01 :
@BDB
Uit jouw posts begrijp ik dat jij professionele ervaring hebt met rekeningrijden.
Zie jij een mogelijke rol van TomTom bij de invoering van de kilometerheffing voor vrachtwagens en de testen op dit gebied die gaan komen met het personenvervoer?
Het lijkt mij dat het real-time platform en de expertise van TomTom (o.a. telematics, routedata/planning) zeer goed van pas komen bij het realiseren van een kilometerheffingsysteem. Samen met bijv. NXP is vast ook wel iets slims te bedenken om fraude te voorkomen.
Dat hangt een beetje af van de nog te kiezen vorm, maar er zijn zeker rollen voor TT: 1. Bij de praktische/technische realisatie, door (vrijwillige) koppeling van de beprijzing aan het navigatiesysteem, bijvoorbeeld door een down te loaden module of een insteekkaartje of zo iets. Dit was al het idee van Roel Pieper in 2001. Vrijwillig omdat je anders een mogelijk duurdere aparte on-board-unit aan moet schaffen, wil je legaal kunnen rijden. 2. TomTom kan bij hun navigatiesoftware een nieuwe service gaan aanbieden, waarmee de plaats- en tijdsafhankelijke tarieven 'in kaart' worden gebracht, en je de goedkoopste routes en/of vertrektijden kunt bepalen. Dit is toepasbaar bij elke uitvoeringsvorm van rekeningrijden. Een partij als het CDA is of was overigens zeer tegen dynamische tarieven. ("Kom je op weg naar je werk in de file, moet je nog betalen ook."). Klinkt redelijk maar met een vlaktaks voor kilometers verliest rekeningrijden veel van het beoogde effect (vermindering van files). Tenslotte: jammer voor Groenlinks, maar als milieumaatregel heeft een km-heffing weinig zin. Het totaal aantal verreden km's zal niet drastisch verminderen (tenzij je draconische tarieven invoert). Bovendien is het percentage CO2 uitstoot door auto's slechts een klein deel van het geheel, en zal dat nog dalen door de toename van EV.
En Bosch zet weer een stap in de voortgaande elektrificatie van het wagenpark, wederom met focus op korte ontwikkeltijden. Daarbij wordt weer China nadrukkelijk genoemd. Bij Bosch weten ze wel hoe de boterhammen gesmeerd zullen gaan worden. Wat zijn die akelig goed bezig!!www.bosch-presse.de/pressportal/de/en...
Hik schreef op 12 oktober 2017 11:24 :
[...]
Klopt, in zjn tijd bij Tele-Atlas werden er al pilots voor Bosch uitgevoerd.
M.i. is de samenwerking met Bosch geen verdienste van de fat cat waarmee wij als beleggers op dit moment opgescheept zitten. Ben benieuwd of Alain de Taeye het op enig moment zat is en zijn aandelen van de hand doet en overstapt naar een ander kamp.
@BDB Bedankt. Als NL-overheid zou ik iets bedenken dat ook als exportprodukt kan worden ingezet. De EU snakt naar een goedwerkend en grensoverschrijdend systeem voor kilometerheffing. Als je het goed aanpakt kun je tegelijkertijd de verkeersveiligheid verbeteren. Zet een paar slimme koppen van TomTom en NXP bij elkaar, en je krijgt een prachtige oplossing.
groeibriljant schreef op 12 oktober 2017 12:17 :
@BDB
Bedankt. Als NL-overheid zou ik iets bedenken dat ook als exportprodukt kan worden ingezet. De EU snakt naar een goedwerkend en grensoverschrijdend systeem voor kilometerheffing. Als je het goed aanpakt kun je tegelijkertijd de verkeersveiligheid verbeteren.
Zet een paar slimme koppen van TomTom en NXP bij elkaar, en je krijgt een prachtige oplossing.
Goed idee. Helaas hebben wij een ex-Havo klant als minister van EZ en die komt niet verder dan het afschermen van NL bedrijven tegen buitenlandse kopers. Vandaag ook weer oproep aan pensioenfondsen om meer te beleggen in NL fondsen...
NewKidInTown schreef op 11 oktober 2017 15:54 :
[...]
Beetje flauw om geen antwoord te geven op mijn zorgen, maar wel om mijn mening vragen.
Er zal bij voltooiing van het inkoop-programma een min of meer dagelijkse vraag naar circa 70k stukken wegvallen. Voor diegenen die zich verheugden op een extra vraag en dus stijging van de koers, die zouden ook rekening moeten houden met een daling dan van de koers na afloop. Tenzij die "extra vraag en dus stijging van de koers" slechts een gelegenheidsargument was.
wat denk je zelf????
Denk zelf dat tt zal gaan zakken puur vanwege gebrek aan nieuws . Momenteel zitten er veel daytraders in tt om de paar centen op te pikken vanwege het aankoopprogramma. Als deze trayders wegvallen is het naar beneden met de koers. Zit zelf momenteel niet meer in tt puur vanwege de stilte vanuit tt maar volg wel alles, ik stap weer in als er eindelijk goed nieuws komt.
Dan ben je te laat en stoot Je je neus
TX 7 schreef op 12 oktober 2017 12:41 :
Dan ben je te laat en stoot Je je neus
ja die neus is me wat hihi. Stap wel weer in hoor tt is en blijft een mooi bedrijf alleen die goddijn mag van mij wel vertrekken met zijn boot. Stap in als er goed nieuws is of als de koers flink gezakt is.
De zelfrijdende auto kan al in 2020 de wereld opschudden www.telegraaf.nl/nieuws/769959/auto-m... Auto met prijsje van $1 biljoen MÜNCHEN - Het is druk op de weg naar de eerste volledig zelfrijdende auto. Van bedrijven als Google en Tesla zijn hun ambities bekend, maar het is videokaartenmaker Nvidia die voorlopig voorop rijdt. Deze week kondigde het bedrijf de nieuwste versie van zijn ‘mini-supercomputer’ voor auto’s aan. De Drive PX Pegasus kan met een stroomverbruik van 500 watt liefst 320 biljoen berekeningen per seconde maken en laat daarmee de concurrentie ver achter zich. De Pegasus, die volgend jaar beschikbaar komt voor een selecte groep klanten van Nvidia, is zelfs krachtig genoeg om volledig zelfrijdende voertuigen mogelijk te maken. Momenteel moet de bestuurder nog steeds op de weg letten, ook bij de vooruitstrevende autobouwers als Tesla en Google. Robottaxi in 2020 Oprichter en ceo Jen-Hsun Huang van Nvidia verwacht dat het hierdoor nog slechts een kwestie van jaren is voor de auto geen hulp meer nodig heeft van de mens. „Ik denk dat we als eerste in 2020 robottaxi’s gaan zien, omdat dat een dienst is die je kunt afbakenen voor een geoptimaliseerde omgeving.” Auto’s voor de consumentenmarkt zullen snel volgen, verwacht Huang. „Als in 2022 de volgende generatie elektrische voertuigen de weg op gaat, kunnen de bouwers het niet maken als die niet volledig autonoom opereren. Dan staat de maatschappij op zijn kop. Het platteland zal veranderen en parkeerplaatsen worden overbodig. We hebben het hier over een kans van $1 biljoen.” Nu had Nvidia al weinig te klagen over de aandacht vanuit de auto-industrie. De lijst met klanten is lang. Bedrijven als Mercedes en Volvo gebruiken voorlopers van Nvidia’s Pegasus om vormen van autonomie in hun auto’s mogelijk te maken. Zonder Nvidia had Tesla’s Autopilot niet bestaan. Ambities Door de grote stappen die het Amerikaanse bedrijf neemt, is het moeilijk geworden voor de auto-industrie om Nvidia te negeren. Cruciale softwaremakers als TomTom , dat onder meer de gedetailleerde kaarten voor autonome voertuigen maakt, werken samen met Nvidia. Zo bereiken ze een zo groot mogelijke afzetmarkt. Daaromheen is bovendien een ecosysteem ontstaan van veelbelovende startups met uiteenlopende ambities. Het Berlijnse Kopernikus wil reeds rijdende auto’s autonoom maken door de Nvidia-module in te bouwen. Het Amerikaanse Perceptive Automata verwacht met dank aan Nvidia gezichtsherkenning op straat te perfectioneren. Maar hoe heeft juist Nvidia, een bedrijf bekend van zijn videokaarten voor computers, zo’n forse positie in deze markt weten te bemachtigen? Sensordata Volgens Jaap Zuiderveld, salesmanager in de EMEA-regio, heeft dat te maken met het soort berekeningen dat auto’s moeten gaan uitvoeren als deze zonder menselijke hulp over de weg zoeven. „Het is ondoenlijk om een auto te programmeren voor elke mogelijke situatie op de weg. Dat kost eeuwen. De auto moet dus zelf leren hoe hij met situaties moet omgaan, en op basis van enorme hoeveelheden sensordata. Nvidia maakt al bijna vijfentwintig jaar videokaarten, die vele processen tegelijkertijd moeten kunnen uitvoeren.” Hoewel Nvidia vooralsnog de grootste investeringen in autonoom rijden heeft gepleegd en door de aankondiging van Pegasus voorop rijdt, verwacht topman Huang niet dat er uiteindelijk maar één perfecte kunstmatig intelligente chauffeur overblijft - ook niet bij het bedrijf zelf. Bloeien „Laat duizend bloemen bloeien, dat is mijn aanpak. We staan nog helemaal aan het begin, en dan is chaos niet erg. Want uit die chaos gaan zo meteen een handvol fantastische kunstmatige intelligente chauffeurs opstaan. Het is onverstandig om nu al op één chauffeur in te zetten.” Hij geeft Isaac als voorbeeld, een Nvidia-robot die zichzelf heeft leren hockeyen. „We hebben talloze Isaacs aan het werk gezet. Degene die in de eerste ronde het beste was, won niet in de tweede ronde. Zo zal dat ook gaan met kunstmatige intelligentie als die achter het stuur van de auto kruipt.”
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)