Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

'Onlineboodschappen doen neemt vlucht'

AMSTERDAM (AFN) - Onlineboodschappen doen is het afgelopen jaar verdubbeld in populariteit. In 2014 zei nog één op de tien mensen wel eens boodschappen te doen via internet, vorig jaar was dat gestegen naar één op de vijf. Dat blijkt vrijdag uit cijfers van onderzoeksbureau GfK dat bijna 50.000 mensen ondervroeg.

De meeste mensen die via internet boodschappen doen shoppen maximaal één keer per maand. Ze kopen vooral persoonlijke en huishoudelijke verzorgingsmiddelen. De mensen die onlineshoppen nog niet zien zitten, geven ,,liever levensmiddelen zelf willen zien en uitkiezen" als belangrijkste reden.

De webwinkel van Albert Heijn, AH.nl, trekt veruit de meeste shoppers. De onlinesupermarkten hebben over het algemeen wel nog stappen te zetten op het vlak van service, bleek volgens GfK uit de enquête.

Lees over dit aandeel ook

  1. 08 mei Ahold of toch Abuy?
  2. 08 mei Degroof Petercam verhoogt koersdoel Ahold Delhaize

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Community trend

Zal het aandeel stijgen of dalen naar aanleiding van dit nieuwsbericht?

Aandeel Kies Huidige trend
Ahold Delhaize

Gerelateerd

Reacties

1 Post
| Omlaag ↓
1 Post
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Ahold Delhaize Koninklijke

29,690 17:35
+0,230 +0,78%
Premium

Ahold of toch Abuy?

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links