Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Pharming Group AEX:PHARM.NL, NL0010391025

  • 0,845 17 mei 2024 17:35
  • -0,014 (-1,63%) Dagrange 0,845 - 0,864
  • 3.070.825 Gem. (3M) 6,5M

Pharming Mei 2024

2.640 Posts
Pagina: «« 1 ... 13 14 15 16 17 ... 132 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 T. Edison 3 mei 2024 19:43
    quote:

    DR DE MONITOR schreef op 3 mei 2024 18:25:

    [...]

    Sijmen heeft niet gezegd dat het beter zal gaan.
    Sijmen heeft gezegd dat de kosten significant zullen gaan stijgen en dat er mogelijk verliezen geboekt worden.
    Sijmen is een simpele grootprater die maar weinig presteert.
    Ik zie dat u uw studie heeft afgerond en u nu de titel Dr. mag voeren.
    Proficiat.
    8 mei zullen we vernemen hoe Pharming zich ontwikkelt.
  2. forum rang 8 aextracker 3 mei 2024 19:47
    quote:

    Lord Apollyon schreef op 3 mei 2024 09:25:

    [...]
    Zonder het negatief te bedoelen denk ik dat het beter is om Voda als de 'al plakkende' te beschrijven. Afgaand op zijn zelf gecommuniceerde beleggingsresultaten is alwetende echt een brug te ver
    .... zonder je te willen afficheren als een doemdenker of adelijke zeurpiet vind ik het vinden en delen op fora van fonds relevante informatie een bijzonder positieve en informatie verrijkende werkwijze van voda, vandaar "alwetend"(willen delend).
    .... al plakkend vind ik persoonlijk aan die inzet onnodig afbreuk doen"...... & ook een pijler onder de goede intentie wegtrekkend.... denk daar eens rustig over na.........
  3. forum rang 6 Lord Apollyon 3 mei 2024 19:51
    quote:

    aextracker schreef op 3 mei 2024 19:47:

    [...]

    .... zonder je te willen afficheren als een doemdenker of adelijke zeurpiet vind ik het vinden en delen op fora van fonds relevante informatie een bijzonder positieve en informatie verrijkende werkwijze van voda, vandaar "alwetend"(willen delend).
    .... al plakkend vind ik persoonlijk aan die inzet onnodig afbreuk doen"...... & ook een pijler onder de goede intentie wegtrekkend.... denk daar eens rustig over na.........
    Ik heb er nog eens rustig over nagedacht en blijf bij mijn mening. En die draai van alwetend naar willen delen is van hetzelfde nietszeggende niveau als dat geleuter over bandbreedtes met elasticiteit. Denk daar nog eens rustig over na.
  4. forum rang 8 aextracker 3 mei 2024 19:59
    quote:

    Lord Apollyon schreef op 3 mei 2024 09:26:

    [...]
    Je hebt een nieuwe bandbreedte?
    Nee hoor....

    Dit is de zone waarbinnen ik aandelen opkocht in de aantallen welke ik in de april draad deelde.....
    Een zone die onder de 5% van de eerder aangehaalde bandbreedte lag.....
    Tja..... 't blijft getuige je reactie lastig voor je om te snappen danwel bewust niet wil snappen wat je leest, omdat je het anders ziet.

    Omdat ik je de rendementskansen op Pharming Group rally's niet wil onthouden herhaal ik het hierboven daarom nog een keer :).
    De eerste 6% rendement heb je nu < 1 weken gemist !
  5. forum rang 8 aextracker 3 mei 2024 20:01
    quote:

    Lord Apollyon schreef op 3 mei 2024 10:33:

    Jammer dat Jules op vakantie is, ik hoop dat hij meeleest
    Juist niet, 't significant lagere aantal schorsingen\dag maakt dit forum ineens leesbaar.

    Ik stel ondertussen vast dat "de goden verzoeken" synoniem is aan de ellende over het forum afroepen ;).
    Typisch gevalletje van "jammer dan en helaas".
  6. forum rang 8 aextracker 3 mei 2024 20:03
    quote:

    Lord Apollyon schreef op 3 mei 2024 19:51:

    [...]
    Ik heb er nog eens rustig over nagedacht en blijf bij mijn mening. En die draai van alwetend naar willen delen is van hetzelfde nietszeggende niveau als dat geleuter over bandbreedtes met elasticiteit. Denk daar nog eens rustig over na.
    Klaar....
    Over bovenstaand geleuter wil ik niet nadenken.
  7. forum rang 8 aextracker 3 mei 2024 20:05
    quote:

    Rikos schreef op 3 mei 2024 13:05:

    [...]

    Dat gedrag vertoond aextracker op meerdere fora, hoe onzekerder deze poster wordt over zijn zelf verzonnen profetiën hoe langer de onsamenhangende lappen tekst worden.

    Als het zichzelf posteren als "autoriteit" op het gebied van PHARMING GROUP N.V. niet echt lukt worden de kinderen erbij gehaald en als dat ook geen soelaas biedt dan oreerd deze poster graag over de patiënten en maatschappelijk werk om natuurlijk wel te vermelden dat dit alles gepost wordt al schuddebuikend op een boot tijdens het eten van canard.

    Het lijkt erop, het hoeft niet zo te zijn, maar het lijkt erop dat deze poster via iedere mogelijke weg probeert een baan te krijgen bij PHARMING GROUP N.V. gezien de vele liefde verklaringen aan de baas.

    Waarom aextracker anderen probeert te misleiden met steunzones voorzien van veranderende marges en elastieken als ook omzet prognoses over 2030 is mij dan weer een raadsel.

    Hij zou ook kunnen zeggen: ik denk/hoop dat de koers van PHARMING GROUP N.V. omhoog gaat maar niets is zeker.

    Maar ja dat is dan minder ego strelend.

    M.i, dan
    Wat een lariekoek ..... proest..... m.i. dan........
    Sijmen de Vries is gewoon een visionaire CEO, die Pharming Group NV o.b.v. zijn ambities en competenties door alstige perioden leidt.
    Ik ga met gemoegen de cijfers van 8 mei afwachten.
    Prettig weekend.
  8. Pannenkoek 3 mei 2024 22:00
    quote:

    voda schreef op 3 mei 2024 13:04:

    [...]
    Ach ja, good old Techspec...

    Techspec schreef op 2 oktober 2018 12:19:

    Ach ja Techspec... Heb 'm gezien toen Pharming roadshows organiseerde. Was in Leiden,. Beetje sneue man die Sijmen probeerde te overtuigen dat hij contacten had binnen de FDA die ervoor zouden kunnen zorgen dat de medicatie van de concurrentie geen doorgang zou kunnen vinden.

    Daarnaast schepte hij op tegen Sijmen dat hij wel wat advocaten zou vinden die gehakt zouden maken van Kempen omdat ze een negatief rapport over Pharming gepubliceerd hadden.

    Jammer Techspec.
  9. forum rang 4 High Finance 4 mei 2024 00:10
    quote:

    Pannenkoek schreef op 3 mei 2024 22:00:

    [...]

    Ach ja Techspec... Heb 'm gezien toen Pharming roadshows organiseerde. Was in Leiden,. Beetje sneue man die Sijmen probeerde te overtuigen dat hij contacten had binnen de FDA die ervoor zouden kunnen zorgen dat de medicatie van de concurrentie geen doorgang zou kunnen vinden.

    Daarnaast schepte hij op tegen Sijmen dat hij wel wat advocaten zou vinden die gehakt zouden maken van Kempen omdat ze een negatief rapport over Pharming gepubliceerd hadden.

    Jammer Techspec.
    HUH?! ERROR
    Heb jij Pharming roadshows bezocht oftewel...
    Ben je ooit Pharming aandeelhouder geweest?
  10. forum rang 6 Rikos 4 mei 2024 01:35
    quote:

    aextracker schreef op 3 mei 2024 20:05:

    [...]

    Wat een lariekoek ..... proest..... m.i. dan........
    Sijmen de Vries is gewoon een visionaire CEO, die Pharming Group NV o.b.v. zijn ambities en competenties door alstige perioden leidt.
    Ik ga met gemoegen de cijfers van 8 mei afwachten.
    Prettig weekend.
    @Bromsnor.......... doe uw best, hierboven een tekst waar u neem ik aan graag een spellings check op doeT.

    M.i. dan
  11. forum rang 6 Rikos 4 mei 2024 01:40
    quote:

    aextracker schreef op 3 mei 2024 20:05:

    [...]

    Wat een lariekoek ..... proest..... m.i. dan........
    Sijmen de Vries is gewoon een visionaire CEO, die Pharming Group NV o.b.v. zijn ambities en competenties door alstige perioden leidt.
    Ik ga met gemoegen de cijfers van 8 mei afwachten.
    Prettig weekend.
    De liefdes verklaring gaat onverminderd door.

    Geen realisme, alleen adoratie van een CEO, men kan ook gewoon soliciteren i.p.v. op een openbaar forum proberen de "autoriteit" uit te hangen.

    M.i. dan
  12. DR DE MONITOR 4 mei 2024 05:14
    quote:

    Pannenkoek schreef op 3 mei 2024 22:00:

    [...]

    Ach ja Techspec... Heb 'm gezien toen Pharming roadshows organiseerde. Was in Leiden,. Beetje sneue man die Sijmen probeerde te overtuigen dat hij contacten had binnen de FDA die ervoor zouden kunnen zorgen dat de medicatie van de concurrentie geen doorgang zou kunnen vinden.

    Daarnaast schepte hij op tegen Sijmen dat hij wel wat advocaten zou vinden die gehakt zouden maken van Kempen omdat ze een negatief rapport over Pharming gepubliceerd hadden.

    Jammer Techspec.
    Hij heeft het forum verlaten toen bleek dat al zijn verwachtingen tot het grof vuil begonnen te horen.
    Hij ondermijnde de concurrentie en was alles behalve realistisch wat betreft verwachtingen rond pharming.
    Pharming zou in de pijplijn nauwelijks risico’s kennen volgens hem en had ook het gebrekkige vermogen om tijdlijnen in te schatten. Al die verwachtingen ten spijt want er kwam helemaal niets van.
    Diezelfde eigenschappen van blind zijn voor beweging op de HAE markt en het overschatten van Pharming waardoor je een totaal onrealistische en openlijk opgeblazen visie krijgt rond pharming (met dito negatief rendement) zie je ook terug bij bijvoorbeeld aextracker.
  13. DR DE MONITOR 4 mei 2024 05:18
    quote:

    aextracker schreef op 3 mei 2024 20:05:

    [...]

    Sijmen de Vries is gewoon een visionaire CEO, die Pharming Group NV o.b.v. zijn ambities en competenties door alstige perioden leidt.
    Sijmen is een CEO die vooral hoog in de wolken zit en graag voorleest uit zijn fabeltjeskrant.
    Aan competenties om pijplijn onderzoeken tot een succes te doen leiden ontbreekt het hem voornamelijk.
    Gedurende zijn geldgraaiende zit heeft hij een tiental pijplijn programma’s doen floppen en is de succesratio daarvan 0.
    Gelukkig voor de aandeelhouder is leniolisib ontwikkeld door Novartis.
2.640 Posts
Pagina: «« 1 ... 13 14 15 16 17 ... 132 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Markt lijkt groeipotentieel Pharming te onderschatten

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links