Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TITAN AEX:TITAN.NL, NL0010389508

  • 1,450 13 mei 2024 14:44
  • +0,010 (+0,69%) Dagrange 1,440 - 1,450
  • 3.000 Gem. (3M) 2,8K

PERSBERICHTEN

1.709 Posts
Pagina: «« 1 ... 24 25 26 27 28 ... 86 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 8 aextracker 3 juni 2015 23:25
    Ha die digitale tijger,

    Altijd leuk te zien , dat ons speurwerk in het verleden m.b.t. TIE KINETIX nu de publiciteit haalt via de officiele weg.

    Zie draadje "peers", waar ik indertijd diverse peers van TIE KINETIX in USA uitvoerig heb belicht.

    Een leuk bericht , doch niet meer dan de opsomming dat er ogenschijnlijk 3 serieuze spelers blijken in een nieuwe mass-market die ze PRM noemen ?

    TIE tracken blijkt iets anders dan "je gram en \of over de digitale rug je gelijk willen halen"......"strange species amongst human being"... zal waarschijnlijk ook een "verhaal van geforceerde exit aan vastkleven" denk je niet ?

    Wel veel slachtoffers gevallen die de digitale weg goed weten uit te nutten. Van je zwakte kan je een kracht maken.

    Morgen mooi weer en gezond weer op ?

    Tracker
  2. forum rang 4 marcello106 30 juni 2015 12:42
    TIE Kinetix SmartBridge 3.0 realiseert kostenbesparing door 100% digitalisatie van documentenstroom
    Submitted by Investor Relations on Thu, 06/25/2015


    Breukelen, Nederland – 25 juni 2015 - TIE Kinetix N.V. (“TIE Kinetix”) introduceert: “TIE Kinetix SmartBridge 3.0”, een totaalplatform om uw volledige documentstroom 100% te digitaliseren, automatiseren en beveiligen met 100% beveiligde opslag.

    Wij zien bij onze klanten dat gemiddeld slechts 30% van alle documenten volledig elektronisch wordt verwerkt. Ruim 70% van alle documenten wordt nog handmatig verwerkt op papier of via handmatige handelingen in het systeem. Onze klanten lopen hiermee enorme mogelijkheden voor kostenbesparingen mis. De TIE Kinetix SmartBridge 3.0 is erop gericht de efficiëntie te verhogen en de kosten rondom documentenbeheer (het verwerken, opslag en het delen ervan) te verlagen.

    TIE Kinetix SmartBridge 3.0 is, voor onze bestaande klanten, een gratis upgrade van het huidige TIE Kinetix SmartBridge 2.0 platform. Met de nieuwe TIE Kinetix SmartBridge 3.0 krijgt men toegang tot het TIE Kinetix Connected Business Network om 100% digitalisatie & automatisering te realiseren. Zo zijn onder meer de volgende modules verkrijgbaar:

    Sales Order Automation: Om verkooporders automatisch en rechtstreeks naar uw ERP-systeem te importeren die normaliter zouden worden afgedrukt, gefaxt of gemaild en handmatig verwerkt moeten worden.

    Invoice Automation: Hiermee verstuurt u uw facturen direct vanuit uw ERP-systeem en stroomlijnt u het gehele facturatieproces met alle noodzakelijke workflows, wettelijke vereisten, opslag en elektronische handtekeningen.

    EDI & Global Standard Support: Verzorgt de uitwisseling van diverse soorten elektronische documenten met handelspartners via Electronic Data Interchange (EDI). TIE Kinetix SmartBridge 3.0 ondersteunt alle beveiligde vormen van communicatie en is 100% compatibel met de UBL standaard van de Nederlandse overheid en de wereldwijde EDI standaarden, variërend per branche.

    Audit & Risk Compliance: Deze module minimaliseert risico’s door het automatisch archiveren van inkomende en uitgaande elektronische documenten. Deze documenten kunnen eenvoudig worden teruggehaald en hersteld voor eventuele audit doeleinden.

    Proof of Delivery Automation: In een wereld waar de dagelijkse interacties vrijwel volledig mobiel zijn, zijn er nog aanzienlijke hoeveelheden van bedrijven die nog steeds gebruik maken van papieren formulieren om benodigde informatie gedurende hun werk vast te leggen. TIE Kinetix SmartBridge 3.0 maakt elk type document veilig door gebruik te maken van de tablet en telefoons, inclusief ontvangst van elektronische handtekeningen.
    Indien onze klanten gebruik willen maken van de nieuwe modules kunnen deze geactiveerd worden voor een maandelijks bedrag per module.

    Jan Sundelin, Chief Executive Officer van TIE Kinetix: “Het maken van de overstap naar digitale uitwisseling van papieren documenten was ooit een belangrijke onderneming die vaak specifieke technische expertise vereiste en gespecialiseerde apparatuur. De upgrade naar TIE Kinetix SmartBridge 3.0 biedt een eenvoudige en volledig nieuwe manier voor toegang tot Cloud-gebaseerde Integratie diensten, welke de tijd en kosten van documentuitwisseling tussen bedrijven aanzienlijk zullen verminderen.”

    Voor vragen over dit persbericht, neem contact op met Patrick van Boom, Chief Marketing Officer van TIE Kinetix via Patrick.vanBoom@TIEKinetix.com

    Over TIE Kinetix
    TIE Kinetix hervormt de digitale handelsketen door het aanbieden van “Total Integrated E-Commerce” oplossingen. Deze oplossingen maximaliseren de omzet kansen door het minimaliseren van de energie en middelen die nodig zijn in het proces van online marketing, verkoop, levering en optimalisatie. Klanten en partners van TIE Kinetix profiteren constant van innovatieve, bewezen, hoogstaande technologieën, die worden ondersteund door ruim 25 jaar ervaring en prestigieuze onderscheidingen. TIE Kinetix verzorgt de technologie, zodat onze klanten en partners zich kunnen blijven richten op hun kernactiviteiten.

    TIE Kinetix is een beursgenoteerd bedrijf (Euronext Amsterdam: TIE) met kantoren in de Verenigde Staten, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Spanje, Verenigd Koninkrijk en Australië.

    Voor meer informatie:

    TIE Kinetix N.V.
    Patrick van Boom
    De Corridor 5d
    3621 ZA Breukelen
    Nederland

    T: +31-88-369-8000
    E: info@TIEKinetix.com
    W: www.TIEKinetix.com
  3. [verwijderd] 1 juli 2015 12:30
    En dat maar 11 maanden later dan interne planning. Joepie...

    Ik zie dat SmartBridge 3 hetzelfde doet als 2. Ik zie dat v2 gebruikers gratis kunnen upgraden naar v3. Ik ga ervanuit dat dit de nodige installatie-uren vergen, anders zou TIE er niets aan verdienen. Of is de catch dat klanten alles naar de cloud migreren, en daarmee het hele hebben en houden bij TIE neerleggen? Dat laatste zou geld op kunnen brengen.

    Kan iemand mij nou eens vertellen wat de kantoren van TIE in CH en GB doen? Ze staan er netjes bij, maar geen idee wat daar gebeurd. Voor zover ik weet: geen verkoop. Volgens mij staat Spanje (ivm downgraden op EU projecten) op de nominatie om gesloten te worden..
  4. forum rang 8 aextracker 5 juli 2015 23:33
    quote:

    Gekke Gerrit schreef op 1 juli 2015 12:30:

    En dat maar 11 maanden later dan interne planning. Joepie...

    Ik zie dat SmartBridge 3 hetzelfde doet als 2. Ik zie dat v2 gebruikers gratis kunnen upgraden naar v3. Ik ga ervanuit dat dit de nodige installatie-uren vergen, anders zou TIE er niets aan verdienen. Of is de catch dat klanten alles naar de cloud migreren, en daarmee het hele hebben en houden bij TIE neerleggen? Dat laatste zou geld op kunnen brengen.

    Kan iemand mij nou eens vertellen wat de kantoren van TIE in CH en GB doen? Ze staan er netjes bij, maar geen idee wat daar gebeurd. Voor zover ik weet: geen verkoop. Volgens mij staat Spanje (ivm downgraden op EU projecten) op de nominatie om gesloten te worden..
    GG,
    Hoezo 11 maanden later dan de planning ? SMARTbridge is er nu ! Dat is mooi instappen en "totally serviced potential" in aantocht lijkt me.
    Misschien is TIE meer druk geweest in Duitsland en is lager geprioriteerd\renderend werk daardoor vertraagd.
    In dat geval ; beter laat dan niet ?

    Spanje sluiten zal ongetwijfeld samenhangen met het wel\niet stoppen van deelname aan enkele EU projekten. Daar zit bij mijn weten de toegevoegde lokale waarde i.r.t. de deelnemende uni. Verder zie ik geen toegevoegde waarde. Jij wel ?

    In UK zit bij mijn weten 1 ex-CNET medewerker die wat werkzaamheden serviced m.b.t. DG bij een enkele intl. klant.

    Zwitserland is bij mijn weten een Ascention erfenis, waar vast enige fiscale linkjes zullen zitten i.r.t. de oude Ascention huls en \of leiders die er niet meer werken.
    Het lijkt mij net zo'n lege huls als het kantoor van "Le Roy du soleil" \ TIE France in Montpellier.
    Daar maakt TIE KINETIX volgens mij ook onnodig veel kosten zonder enige vorm van opbrengsten.
    Daar zit\ zat sinds de vorige eeuw (is mij niet duidelijk wat er met Roy Lucky Luke" \ Louis Quatorze is gebeurd) een manager die niets waarmaakte wat de aandeelhouder had mogen verwachten. 'k heb de beste man 1 keer op een AvA gezien waar hij opvallend stil rondhing en niet deelnam aan gesprekken met aandeelhouders. Het was\is al jaren onbegrijpelijk hoe deze "Le Roy du soleil" er bij TIE KINETIX mee weg kwam.
    'k begrijp eigenlijk helemaal niet, hoe TIE KINETIX een dergelijke wanprestatie als in Frankrijk is geleverd zo lang heeft laten voortgaan. Begrijp jij dat ?
    Conclusie; Er bestaat op papier een "netwerk van servicekantoren", waarvan de toegevoegde waarde niet transparant wil worden.
    Goede vraag voor de volgende AvA ; "KPI's en criteria voor kantoorlokatie.
    Dat het binnen TIE KINETIX anders kan blijkt wel uit de kantoren van Sinfox, Mambo-5 & TFT. Daarvan werd wel degelijk duidelijk dat het TIE KINETIX verder heeft geholpen. Gelukkig werden deze tijdig en voldoende snel geintegreerd in Breukelen, waardoor er direkter toezicht is en beter sturing aan de aktiviteiten gegeven lijkt te kunnen worden.

    Het is derhalve een "mixed-feeling" m.b.t. de performance van de europese kantoortuinen van TIE.

    Gelukkig zit TIE niet in Griekenland.........

    Tracker
  5. forum rang 4 marcello106 8 juli 2015 06:24
    CMIT France
    @CMITfr
    "Le Club des directeurs Marketing & communication de l'IT a pour vocation d’enrichir et de promouvoir les fonctions Marketing dans le secteur IT en France"

    TIE gaf hier onlangs een presentatie. Voor wat het waard is, ik kom op twitter aardige reacties tegen van bijvoorbeeld de "Global Partner Marketing Director at Alcatel-Lucent Enterprise"
  6. forum rang 8 aextracker 9 juli 2015 01:33
    Snap niet wat je hiermee wil zeggen.

    Deze club stakeholders lijkt mij sec. techniek geinteresseerd en bovenal niet in het aandeel. Dat blijkt momenteel uit de vrije val tot "onder EU steunniveau vriend Kees" (< EUSVK.

    Er is geen enkele duiding vanuit TIE KINETIX, dat men stap voor stap slaagt om de EU subsidie catastrofe te "off-etten" vanuit omzetgroei c.q. aantrekkende contracted value pipeline en\of new business.

    Lijkt me niet prettig als je net een kleine miljoen in TIE hebt gestoken om de toko voor een financieel debacle te behoeden.
    Tenzij je meer weet dan de gem. belegger in TIE KINETIX NV vandaag de dag te horen krijgt.

    Mijn mening en conclusie n.a.v. vele jaren TIE tracken;
    De transparantie neemt af, de overwegende belangen nemen toe, het IR beleid is begraven onder een laag digitaal stof.
    Het pakket met voorwaarden neemt toe wanneer je in gesprek poogt te komen en vragen stelt van algemene bedrijfskundige danwel stategische aard.

    Kweenie Marcello, maar een "jofel en vertrouwenwekkend gevoel" bouwt zich bij deze TIE tracker sinds de aanloop naar de AvA niet op.
    Het is simpelweg te stil rondom TIE als een zichzelf respecterend beursgenoteerd bedrijf met aandeelhouders. Als het dan al nieuws geeft is het de volgende mispeer die de bedrijfsvoering in gevaar brengt.

    Zo jammer , dat ze niet meer tijd in IR beleid steken. Het heeft overduidelijk geen prioriteit en dient geen belang, danwel er valt weinig positiefs te melden !

    Tracker
  7. forum rang 4 Kwiirk 9 juli 2015 12:11
    Analyse van de persberichten 2014 en 2015 heeft tot resultaat:
    2014: 19 persberichten, 1 directe tegenvaller over Samar, 10 statutair verplichte bekendmakingen als financiële resultaten etc en 8 publicaties over strategische versterking. Geen melding van belangrijke opdrachten.
    2015: 16 persberichten, 2 directe tegenvallers Samar en EU subsidie teruggave, 8 statutair verplichte bekendmakingen, 6 publicaties over strategische versterkingen waaronder benoemingen. Geen melding van belangrijke opdrachten.
    De strategische versterking van TIE Kinetix is al vanaf 2008 aan de gang en is algemeen bekend. Het zal de toeschouwer verbazen dat 7 jaar van strategische versterkingen niet leidt tot het regelmatig bekend kunnen maken van het verwerven van belangrijke opdrachten.
    Het komt mij merkwaardig over dat TIE Kinetix de persberichten eufemistisch afficheert als :"highlights of the year".
  8. forum rang 8 aextracker 10 juli 2015 12:28
    Merkwaardig is een eufemisme.
    Ik vind het eerder onthutsend en verontrustend.

    Zoals ik er tegen aan begin te kijken krijgt het er steeds meer schijn van , dat TIE een notering heeft vanuit een visie dat aandeelhouders , anders dan direct betrokken, niet meer aandacht nodig hebben dan het strikte minimum verplichte.

    Geen wonder , dat de vraag naar aandelen langzaamaan opdroogt en het financieel herstelvermogen beperkt blijft t.g.v. de resultaat drukkende , wederkerende "negatieve verassingen".

    Hoe zou de nieuwe RvC hier mee omgaan ?
    De grootaandeelhouder trok zich terug , maar stemde overal voor (echt ontevreden is hij blijkbaar niet) , Dhr. Veth is gemakshalve vastgenageld aan de Vz. stoel.

    Ergo ; Wat is er anders , dan dat "de schijn van belangenverstrengeling" formeel tussen RvC & MT nu informeel is geworden ?

    Niets.

    Het grote verschil is , dat ';
    a.) door het MT & RvC "de bodem onder het aandeel is weggehaald om aanvullend laagdrempeliger te emitteren".
    b.) de "gezamenlijke belangen van verstrengelden" inmiddels o.b.v. de negatiewve verrassingen nog zwaarder weegt en het steeds laagdrempeliger \ goedkoper wordt om straks TIE"van de beurs te halen", dan tegen een zgn. premie op een all time low koerswaarde van het aandeel.

    Nee, het aandeel TIE kent een krachtenveld en performance \ trackrecord , die verre van vertrouwenwekkend is geworden.
    Ik begrijp dat je als nieuw lid van de RvC eerst eens even aanziet hoe dit zich gaat ontwikkelen , alvorens er dieper in te duiken.
    De verlenging van de Vz. rol van T. Veth , plaats ik ook in dat kader. De gebruikte argumenten waren lastig te weerleggen tijdens de AvA , maar onvoldoende overtuigend.

    Tot op heden en na 8 jaar "strategisch versterken" een voorbeeld van "jammer, maar helaas niet geslaagd".
    Een zichzelf respecterend beurgenoteerd bedrijf gaat in zo'n geval eens goed bij zichzelf te rade of legt zijn oor te luister bij derden hoe het beter kan.

    Tracker
  9. forum rang 4 marcello106 12 juli 2015 14:26
    quote:

    Kwiirk schreef op 9 juli 2015 12:11:

    Analyse van de persberichten 2014 en 2015 heeft tot resultaat:
    2014: 19 persberichten, 1 directe tegenvaller over Samar, 10 statutair verplichte bekendmakingen als financiële resultaten etc en 8 publicaties over strategische versterking. Geen melding van belangrijke opdrachten.
    2015: 16 persberichten, 2 directe tegenvallers Samar en EU subsidie teruggave, 8 statutair verplichte bekendmakingen, 6 publicaties over strategische versterkingen waaronder benoemingen. Geen melding van belangrijke opdrachten.
    De strategische versterking van TIE Kinetix is al vanaf 2008 aan de gang en is algemeen bekend. Het zal de toeschouwer verbazen dat 7 jaar van strategische versterkingen niet leidt tot het regelmatig bekend kunnen maken van het verwerven van belangrijke opdrachten.
    Het komt mij merkwaardig over dat TIE Kinetix de persberichten eufemistisch afficheert als :"highlights of the year".
    Ik zal er nog wel een paar vergeten zijn, maar belangrijke opdrachten waren er natuurlijk wel degelijk.

    Wie een beetje moeite doet komt in deze periode op nieuw getekende contracten met:

    Plus Retail
    Bunzl
    Revlon
    Nutricia
    Sodexo
    Royal Canin
    Bugaboo.
    V&D
    T-Mobile
    Inventum
    Smurfit Kappa
    Droste
    Hamilton Beach
    Dallas Cowboys
    Webroot
    DeLuxe
    Bijenkorf
    Samsonite
    Compass Group
    Motorola
    Tenable
    Genesys
    Getac
    Zebra Technologies
    Hyland Onbase
    Ymere
    Landelijke Huisartsen Vereniging
    VDAB
    Nationale huisartsen Genootschap
    Red Bull
    Michelin

    In 2014 werd voor 12,1 miljoen aan nieuwe contracten getekend, voor 2015 is het doel om dat met 30% te verbeteren. In Q1 2015 werd een order intake van 2,8 miljoen gemeld. Jammer dat bij H1 geen update is gegeven.
  10. [verwijderd] 15 juli 2015 13:10
    Waarschijnlijk ten overvloede: het lijstje van klanten (Marcello: dank voor je ijverig verzamelwerk) lijkt een lijstje van (reeds jarenlang) bestaande klanten. Het vernieuwen van een contract is minder moeilijk dan het vinden van een nieuwe, welk een grotere nieuwswaarde heeft. Ikzelf zou er niet van onder de indruk zijn als ze over genoemde klanten een PR zouden doen. Erger nog: ik denk dat de concurrentie er hun commercieele klok op gelijk zou zetten...
  11. forum rang 4 marcello106 27 juli 2015 09:09
    Nederlandse ondernemer op achterstand in slag om welvarend Beieren

    Saskia Jonker Joris Kooiman
    zaterdag 25 juli 2015, 6:00
    Update: zaterdag 25 juli 2015, 19:44

    Het kantoor in München van het Nederlandse softwarebedrijf Tie Kinetix ruikt naar rubber en verf. Nieuw donkerblauw tapijt siert de verschillende halfopen ruimtes. Bureaus staan er nog niet. Die komen volgende week, vertelt directeur Erik-Jan Hengstmengel. De verbouwing is zijn idee: 'Het zag er hier typisch Duits uit: veel kleine kamertjes, met dichte deuren.'

    Drempel

    De Nederlander, veertien jaar werkzaam in München, wilde een lichte, open werkomgeving. 'Zie je die glazen wand daar?, wijst hij naar een deel van zijn directeurskamer. 'Die is er op mijn verzoek onlangs geplaatst. Daarvoor kon niemand van het personeel zien of ik tijd had voor een gesprek. De drempel om binnen te lopen was hoog.'

    Tie Kintex, die Duitse reuzen als BMW en Siemens tot zijn klanten mag rekenen, kan volgens Hengstmengel wel iets van de typisch 'losse' Hollandse houding gebruiken op de werkvloer. Maar voor de rest houdt hij vast aan de Zuid-Duitse manier van zakendoen, die volgens hem enorm verschilt van de Nederlandse mores. En daar lopen veel Nederlanders op stuk.

    Dat is terug te zien in exportcijfers: die daalde met enkele procentpunten. Nederland verliest marktaandeel in Duitsland. Dat komt vooral doordat andere landen beter weten te profiteren van de snelgroeiende Duitse markt, verklaarde de Nederlandse consul-generaal Ton Lansink vorige maand in het FD. Vooral de handel met Zuid-Duitsland blijft achter.

    Zonde, want in de deelstaten Beieren, Baden-Württemberg en Zuid-Hessen wordt 40% van het Duitse bruto binnenlands product verdiend. In een stad als München is de welvaart goed zichtbaar op straat: de ene na de andere nieuwe BMW, Audi of Porsche scheurt er door de schone straten. De potentie voor Nederlandse techbedrijven en ondernemingen in automotive, machinebouw en IT is er groot.

    Handelsmissies

    Het dalende marktaandeel is opvallend: Nederland zet zich de laatste jaren juist hard in om de economische betrekkingen met Duitsland te verbeteren. Mark Rutte is in zijn eerste jaren als premier verschillende malen naar Berlijn afgereisd voor werkbezoeken en sinds Willem Alexander koning is, heeft hij samen met Maxima aan handelsmissies deelgenomen in deelstaten als Hessen en Baden-Württemberg. Bovendien is het consulaat in München ondanks voornemens van het vorige kabinet toch opengebleven.

    Helpt dat dan allemaal niet? Natuurlijk wel, stelt de vorig jaar aangetreden consul-generaal in München Peter Vermeij. 'Maar in het conservatieve Zuid-Duitsland is het een proces van de lange adem.' De handelsmissies maken de bekendheid met wat Nederland kan op technologisch gebied groter. Ook presenteert Nederland zich als perfecte proeftuin voor Duitse bedrijven wegens de soepelere regelgeving. 'Maar zoiets moet je 100.000 keer vertellen.' Hoewel het koninklijk paar extra gewicht geeft aan die boodschap, hebben de missies nog niet tot veel concreets geleid.

    Klompen, kaas en strand

    In Beieren kijken ze sneller naar het zuiden dan naar Nederland, dat nog vooral te boek staat als land van klompen, kaas en strand, verklaart Vermeij. München ligt op vier uur rijden van het Gardameer, dus gaan mensen uit Beieren eerder naar Italië op vakantie dan naar de Zeeuwse kusten. Ook doen ze sneller zaken met dichtbijgelegen landen, waaronder in toenemende mate Tsjechië. Dat betekent, zegt Vermeij, dat Nederlandse regio's en bedrijven in Zuid-Duitsland meer aan branding moeten doen.

    'Boegbeelden van bedrijven of regio's moeten hier meer lezingen geven, Nederland moet sexy worden.' Veel informatie en documenten zijn volgens de generaalconsul in het Engels. 'Terwijl de laag van beslissers hier vooral Duits spreekt.'

    Trotse Beier

    Om zaken te doen in Beieren is de taal heel belangrijk, merkte Hengstmengel veertien jaar geleden ook. 'Het heeft twee jaar geduurd voor ik de taal echt goed sprak. In de presentaties die ik toen gaf, stopte ik nog weleens een Engelse term. Wat bedoelt u, vroegen ze dan?'

    Ook andere clichés over Duits zakendoen gelden in de zuidelijke, conservatieve deelstaten nog sterker dan elders in de Bondsrepubliek. Dat betekent mensen met 'u' aanspreken totdat zij voorstellen over te gaan op 'je', respect hebben voor titels van de trotse Beier en heel precies te werk gaan. 'Nederlanders zijn gewend presentaties op hoofdlijnen te geven, Duitsers willen alles weten', zegt de directeur.

    Maar het belangrijkste is geduld hebben. Een zakelijke relatie in het conservatieve Beieren wordt langzaam opgebouwd; eerst moet de expertise worden bewezen voor er verder kan worden gepraat, stellen Vermeij en Hengstmengel eensgezind vast. 'Het beste is om eerst samen een projectje te doen met de potentiële Duitse klant, zodat die kan zien wat je technologisch in huis hebt', aldus de directeur van Tie Kinetix.

    Gedragen als een Duitser

    Wat ook niet werkt, zegt hij, is 'Jan uit Hilversum een jaar naar München sturen om het te proberen'. Beter is het om een Duitser in te huren die de lokale markt kent. Zo heeft Hengstmengel zijn directeursplek in Duitsland grotendeels te danken aan het feit dat hij zo lang in Duitsland woont en werkt. 'Ik kan in relaties met klanten als BMW alleen succesvol zijn als ik me als Duitser gedraag.'

    Buitenlandse Zaken werkt ook op die manier. In de regio Neurenberg, in het noorden van Beieren, heeft Nederland een 'honorair consul' aangesteld. Deze Duitse ondernemer Alexander Fackelmann weet precies hoe het zakendoen er in Neurenberg aan toe gaat — anders dan in het conservatievere Zuid-Beieren. Of zoals Fackelmann het zelf verwoordt: 'Ik weet hoe ik hier de deuren van lokale politici moet openen en kan makkelijk contacten leggen tussen Nederlanders en Duitsers.'

    fd.nl/economie-politiek/1112396/neder...
  12. forum rang 4 marcello106 27 juli 2015 15:00
    Michelin launches the first cloud-based tyre content syndication platform
    Tuesday 30th June 2015 | 0 Comments


    On 15 June Michelin launched what it says is the tyre industry’s first cloud-based content syndication platform. According to the company, the digital platform will allow partner dealers to access any kind of official digital content provided by the manufacturers in real time in order to automatically update their own sites.

    Specifically this means, rich content including over 2,000 photos, videos, product datasheets, banners and graphics. In terms of brands, Michelin reports the platform will begin with Michelin-related material followed by Kleber, BFGoodrich, Kormoran and Tigar “in the near future”.

    The reasoning behind the move is comes from Michelin data saying 65 per cent of tyre buyers seek out information on the Internet before purchasing. However some sources put this percentage even higher. Either way, according to Michelin, in 90 per cent of cases, consumers visit the websites of dealers rather than manufacturers. Therefore Michelin wants its customers to be able to access consistent information which is updated in real time.

    Michelin reports that it was supported by a US company specialised in content sharing for the development of its Europe platform targeting “Pure Player” dealers (distributors operating on-line only) and “Clicks and Mortar” dealers (traditional distributors which also operate on-line).

    According to Jérôme Charachon, Passenger Car and Van marketing director for Europe, who supervised the development of the application: “Under the leadership of Jean-Dominique Senard, the Michelin group is currently deploying its digital strategy and going beyond traditional limits to offer European dealers an indispensable and original service in order to maintain our leading position and provide end-customers with reliable information in real time”.

    www.tyrepress.com/2015/06/michelin-la...
  13. forum rang 4 marcello106 2 augustus 2015 12:15
    The Premier Tier is reserved for companies that have demonstrated higher levels of competency and performance. Premier Partners receive the benefits available to all partners, with further exclusive opportunities and support, including:

    Designated partner manager support
    Co-marketing opportunities with Google
    Access to marketing funding
    Exclusive training and events
    Use of the exclusive Premier Partner badge
1.709 Posts
Pagina: «« 1 ... 24 25 26 27 28 ... 86 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium drie voorbeelden van IEX Premium: de exclusieve content op de site, de app op een smartphone en IEX Magazine.

Benieuwd naar onze analyses en kooptips?

Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!

Word abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links