Login
 

Voorbeurs: Supersaaie Tuesday?

Door Arend Jan Kamp op 6 mrt 2012 om 08:05 | Views: 5.053 | Categorie: Voorbeurs

Volgen
 
Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
6 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
kolenboer
0
Goedemorgen AJK,

De media doet smalend over Wilders maar hij heeft 100% gelijk. De euro gaat onder hele welvaart kosten. Het grootste goed dat wij hadden (eigen souvereiniteit) hebben de politici verkwanseld aan Brussel. Nu plukken we daar de wrange vruchten van en de politici maar roepen dat die euro zo'n geweldig idee was. Ik snap werkelijk niet hoe ze dat durven te roepen.
De Ondernemers
0
Dat gezeur over die munt, Je hebt hem nu eenmaal en terug naar de gulden is echt niet de oplossing. Ik hoor wilders het nog zeggen. Als we terug gaan zijn we weer eigen baas over ons geld. Grapjas net alsof we dan niet naar brussel moeten luisteren.

En als je terug gaat naar de gulden zal 1 euro 3 gulden of misschien wel meer op moeten leveren. Nou dat heb je de poppen aan het dansen want iedereen die een schuld heeft kan deze dan helemaal nooit meer terug betalen. En als je denk dat producten er goedkoper op gaan worden nou dan heb je het mis.

En verder; ik heb een eigen zaak ik werk voor een 20 euro in het uur. Dacht je nou werkelijk dat ik dadelijk voor 60 gulden in het uur nog werk kan krijgen?
jj77
0
Mogge AJ,

Yep mijn nieuwe fiets kost net geen 8000 gulden en het is geen eens een racefiets en je wilt niet weten wat een paar van Bommels kost.voor een paar schoenen nu kon ik begin jaren 90 als studentje een weekje brassen in Griekenland...he wacht eens ff...

Gr en blijf schrijven,
JJ
Tinies
0
quote:
jj77 schreef op 6 mrt 2012 om 08:53:

Mogge AJ,

Yep mijn nieuwe fiets kost net geen 8000 gulden en het is geen eens een racefiets en je wilt niet weten wat een paar van Bommels kost.voor een paar schoenen nu kon ik begin jaren 90 als studentje een weekje brassen in Griekenland...he wacht eens ff...

Gr en blijf schrijven,
JJ


geniaal!!
Beperktedijkbewaking
0
Terug naar de daalder?
Ben je gek, dat ding is veel te nieuwerwets (pas in 1538 in NL geslagen).
Nee, de gulden is veel degelijker, hebben ze bij Lommerd Street berekend.
Die bestaat al sinds 1450...
6 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Auteur Meer»

Arend Jan Kamp

Arend Jan Kamp is 24/7 van de vroege uurtjes voorbeurs tot de late uurtjes After Hours uw gastheer op IEX, als hij in geheel eigen stijl (bondig, maar toch uitbundig) de beursdag met u doorneemt. V...

Recente columns van Arend Jan Kamp:

01 okt Tekmira versus ebola 22
01 okt Zalando: sale! 4
01 okt Donnerwetter! 10

Gerelateerde instrumenten Meer »

AEX 416,80 -1,03%
TomTom 6,18 -2,15%
Gesponsorde links