Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel NN Group AEX:NN.NL, NL0010773842

  • 41,510 17 jun 2024 13:19
  • +0,170 (+0,41%) Dagrange 41,340 - 41,860
  • 217.959 Gem. (3M) 721,7K

NN Group 2024

6.240 Posts
Pagina: «« 1 ... 307 308 309 310 311 312 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 White Arrow 14 juni 2024 17:32
    quote:

    bp5ah schreef op 14 juni 2024 17:29:

    [...]
    Ik heb er ook ééntje :)

    Als je 6 * 1 gooit achterelkaar is de kans steeds groter dat je een keer niet 1 gooit.

    Volgende week dan maar ? 6 * rood op een rij, maar gezien de markt valt 't nog mee vandaag. €41.29 daar draait 't om kt, daar moet ie weer boven sluiten op de KT, of dat nu vandaag is of volgende week dat is om het even.

    Mooiste zou zijn tech. onderuit aan de overkant een keer, maar daar lijkt 't niet bepaald op atm.
    Niet alleen tech maar ook crypto. Het geld trekt niet naar waarde momenteel. Ook dat zal keren. Helaas lopen we de kans, dat in eerste instantie, waarde ook meegetrokken wordt, in de komende correctie.
  2. forum rang 10 bp5ah 14 juni 2024 17:41
    428.456 en €41,30 voor de veiling.

    693.887 en €41,34 na de veiling.

    39.8 41.29 42.2 43.69 45.18 46.09 47.58

    Slot nipt boven die schuine, volume helemaal niks en in de veiling ook geen volume.

    Maandag sla ik over iig. Als de overkant niet gek doet vanavond gaat 't wel hoger maandag imo.

    Pr. Weekend.

    '
  3. forum rang 10 bp5ah 14 juni 2024 17:43
    quote:

    White Arrow schreef op 14 juni 2024 17:32:

    [...]
    h maar ook crypto. Het geld
    Niet alleen tec trekt niet naar waarde momenteel. Ook dat zal keren. Helaas lopen we de kans, dat in eerste instantie, waarde ook meegetrokken wordt, in de komende correctie.
    We gaan 't wel zien Witte Veder, ze doen wat ze doen ..., misschien weer een keer naar rechts voor de verandering binnenkort.
  4. forum rang 6 White Arrow 14 juni 2024 17:49
    quote:

    bp5ah schreef op 14 juni 2024 17:31:

    [...]
    J.e.t. volg je niet, heel en af en toe doe ik daar wat op de dag, neem 't nooit mee en het kost vaker wat dan niet.

    Die grafiek is net die van KpnQwest, dat ging naar 0,03 cent. Daar gaven de banken toen nog vrolijk koopadviezen op na dat het al gedaald was van €80 naar €5.
    Heb daar een putje 13 lopen, dus volg het dus wel een beetje. Paar dagen geleden een maand doorgerold voor een paar dubbeltjes. Best aardige premies, vanwege die volatiliteit. Zal daar nooit veel riskeren, maar zie het ook niet naar 0 gaan.
  5. forum rang 6 Stefinstocks 14 juni 2024 17:51
    quote:

    bp5ah schreef op 14 juni 2024 17:43:

    [...]
    We gaan 't wel zien Witte Veder, ze doen wat ze doen ..., misschien weer een keer naar rechts voor de verandering binnenkort.
    Idd; schade valt nog enigszins mee; had eerder op de dag niet ‘t vertrouwen boven de €41.20 te sluiten….
    We zien idd wel; moet eerdaags wel weer eens een groen dagje aankomen voor de verandering.
    Fijn weekend allen.
  6. Longlife 16 juni 2024 19:20
    quote:

    bp5ah schreef op 14 juni 2024 17:29:

    [...]
    Als je 6 * 1 gooit achterelkaar is de kans steeds groter dat je een keer niet 1 gooit.

    Nee dat is het niet, kans is exact hetzelfde ongeacht de historie. Ik zou kansberekening maar laten voor wat het is en je concentreren op de lottoballen.

    Of om jou te quoten "Hahahahahah nou dat stelt weinig voor".

    Goed ik ben er weer vandoor, ik zie namelijk weinig nieuws onder de zon hier. Eigenlijk hetzelfde als met het aandeel zelf. In een neerwaartse trend toch lokale piekjes daytraden word ik niet vrolijk van. Ik verschuif aankomende week mijn laatste plukken NN naar tech.
  7. forum rang 10 bp5ah 16 juni 2024 20:45
    quote:

    Longlife schreef op 16 juni 2024 19:20:

    [...]

    Nee dat is het niet, kans is exact hetzelfde ongeacht de historie. Ik zou kansberekening maar laten voor wat het is en je concentreren op de lottoballen.

    Of om jou te quoten "Hahahahahah nou dat stelt weinig voor".

    Goed ik ben er weer vandoor, ik zie namelijk weinig nieuws onder de zon hier. Eigenlijk hetzelfde als met het aandeel zelf. In een neerwaartse trend toch lokale piekjes daytraden word ik niet vrolijk van. Ik verschuif aankomende week mijn laatste plukken NN naar tech.
    Ik snap eigenlijk je hele reaktie niet zo , je trekt e.e.a helemaal uit het verband.

    Je lijkt wel een draaitol, 2 dagen terug typ je dit (schuin) :

    Ben blij dat ik bijna alles verkocht heb op 45,76. Beste scenario dit eigenlijk voor mij. Kan nu weer lekker goedkoop terugkopen van het dividend. Win win:)

    Die 45.76 lag voor het dividend en je hebt daar bijna alles verkocht schrijf je en nu ga je lekker goedkoop terugkopen van het dividend.

    Mijn oma kon vroeger ook niet rekenen ....

    Suc6 met heen en weer swingen ....
  8. Longlife 17 juni 2024 04:16
    quote:

    bp5ah schreef op 16 juni 2024 20:45:

    [...]

    Ik snap eigenlijk je hele reaktie niet zo , je trekt e.e.a helemaal uit het verband.

    Je lijkt wel een draaitol, 2 dagen terug typ je dit (schuin) :

    Ben blij dat ik bijna alles verkocht heb op 45,76. Beste scenario dit eigenlijk voor mij. Kan nu weer lekker goedkoop terugkopen van het dividend. Win win:)

    Die 45.76 lag voor het dividend en je hebt daar bijna alles verkocht schrijf je en nu ga je lekker goedkoop terugkopen van het dividend.

    Mijn oma kon vroeger ook niet rekenen ....

    Suc6 met heen en weer swingen ....
    Och je wil me terugpakken door ook een interpretatie van mijn uitlachquote van jou?
    Dan moet ik je helaas teleurstellen, die quote van jou hier slaat de plank volledig mis. Maar goed, dat wist ik al nadat je al eerder de onjuiste aanname deed dat ik het aandeel niet versloeg met wat daytrades.

    Oh en je bedoelt natuurlijk daytrader ipv draaitol. Autocorrectie staat aan?
  9. PabloJa 17 juni 2024 08:14
    quote:

    Longlife schreef op 16 juni 2024 19:20:

    [...]
    Nee dat is het niet, kans is exact hetzelfde ongeacht de historie. Ik zou kansberekening maar laten voor wat het is en je concentreren op de lottoballen.
    Ik zou rekenen met een opdrachtstelling maar overlaten aan diegene die wel hun vlag met tas hebben mogen buitenhangen.
  10. forum rang 6 Stefinstocks 17 juni 2024 08:21
    quote:

    bp5ah schreef op 16 juni 2024 20:45:

    [...]

    Ik snap eigenlijk je hele reaktie niet zo , je trekt e.e.a helemaal uit het verband.

    Je lijkt wel een draaitol, 2 dagen terug typ je dit (schuin) :

    Ben blij dat ik bijna alles verkocht heb op 45,76. Beste scenario dit eigenlijk voor mij. Kan nu weer lekker goedkoop terugkopen van het dividend. Win win:)

    Die 45.76 lag voor het dividend en je hebt daar bijna alles verkocht schrijf je en nu ga je lekker goedkoop terugkopen van het dividend.

    Mijn oma kon vroeger ook niet rekenen ....

    Suc6 met heen en weer swingen ....
    Had ook alles moeten verkopen op 45+ en dan met ‘t dividend weer terugkopen; op die manier loop je binnen….doe ík volgende keer ook.
  11. Longlife 17 juni 2024 09:31
    quote:

    PabloJa schreef op 17 juni 2024 08:14:

    [...]

    Ik zou rekenen met een opdrachtstelling maar overlaten aan diegene die wel hun vlag met tas hebben mogen buitenhangen.
    Voor de mensen die hier niet onder vallen en toch deel willen nemen aan de discussie:

    www.wisfaq.nl/show3archive.asp?id=7932
  12. ThebigLong 17 juni 2024 09:37
    quote:

    bp5ah schreef op 14 juni 2024 17:29:

    [...]
    Ik heb er ook ééntje :)

    Als je 6 * 1 gooit achterelkaar is de kans steeds groter dat je een keer niet 1 gooit.

    Volgende week dan maar ? 6 * rood op een rij, maar gezien de markt valt 't nog mee vandaag. €41.29 daar draait 't om kt, daar moet ie weer boven sluiten op de KT, of dat nu vandaag is of volgende week dat is om het even.

    Mooiste zou zijn tech. onderuit aan de overkant een keer, maar daar lijkt 't niet bepaald op atm.
    Maak me wel een beetje zorgen nu ik dit heb gelezen :O
  13. forum rang 10 bp5ah 17 juni 2024 11:12
    quote:

    LTBelegger schreef op 17 juni 2024 11:07:

    Het stockdividend drukt ook op de koers. Ik vind het niet verstandig van NN dat ze dat ook geven. Cash en inkoopaandelen werkt na mijn mening veel beter wat betreft stabiel koersverloop.
    Investor relations NN Group, daar kan je dit lezen. Klemtoon op de onderstreepte zin en met name vette ....

    Payment of the dividend in cash, after deduction of withholding tax if applicable, or payment of the dividend in the form of ordinary shares, as well as settlement of fractions in cash will take place on 20 June 2024. As of the payment of the 2024 interim dividend, NN Group intends to pay dividends in cash only, after deduction of withholding tax if applicable.

    www.nn-group.com/news/nn-group-announ...
  14. forum rang 6 Bulletje Rozenwater 17 juni 2024 11:23
    quote:

    LTBelegger schreef op 17 juni 2024 11:07:

    Het stockdividend drukt ook op de koers. Ik vind het niet verstandig van NN dat ze dat ook geven. Cash en inkoopaandelen werkt na mijn mening veel beter wat betreft stabiel koersverloop.
    Dit maakt echt helemaal niets uit, de aandelen worden teruggekocht, om fiscale redenen wordt er stock dividend gegeven. De verwatering wordt ingeprijsd bij ex dividend en loopt er over het jaar weer uit.
  15. forum rang 6 effegenoeg 17 juni 2024 13:20
    quote:

    LTBelegger schreef op 17 juni 2024 11:07:

    Het stockdividend drukt ook op de koers. Ik vind het niet verstandig van NN dat ze dat ook geven. Cash en inkoopaandelen werkt na mijn mening veel beter wat betreft stabiel koersverloop.
    Tis wel voordelig inkopen voor NN
    Vrees dat ik ze een € duurder aangeleverd krijg als wat NN er nu voor betaald.
6.240 Posts
Pagina: «« 1 ... 307 308 309 310 311 312 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

NN Group legt aandeelhouders in de watten

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links