Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

'DeGiro wil verder uitbreiden'

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

16 Posts
| Omlaag ↓
  1. K. Bouter 9 maart 2015 09:31
    quote:

    Jacq007 schreef op 9 maart 2015 08:38:

    Kunnen ze dat wel aan zo snel groeien?
    en vreemd nu toch met TOM in zee
    Natuurlijk gaat dat niet goed. Ik heb een tijdje bij ze gezeten, maar ben gillend weggegaan. fout op fout in hun ICT. Helpdesk die afspraken niet nakomt en altijd druk bezet. Wel jammer, want meer broker concurrentie is welkom. Maar deGiro doet het niet goed. Zou me niet verbazen als dat binnen een paar jaar helemaal klapt.
  2. [verwijderd] 9 maart 2015 09:51
    Juist, het KLANTVRIENDELIJK zijn en willen BANKIEREN, maakt DEGIRO
    de opvolger van AL--ex en Binck. LUISTEREN naar wat je klanten willen en niet zoals bij verzekeraars komen met onleesbare regeltjes onder het portefeuille-overzicht sinds kort en proberen je gerechtelijk veilig te stellen met aansprakelijkheid van midden-koersen. Een middenkoers is niets geen bieden, geen laten, noch een HANDELSkoers. Het is net zoals AL--ex, net zoals Binck, het is HELEMAAL NIETS !!!
  3. [verwijderd] 9 maart 2015 10:14
    quote:

    K. Bouter schreef op 9 maart 2015 09:31:

    [...]

    Natuurlijk gaat dat niet goed. Ik heb een tijdje bij ze gezeten, maar ben gillend weggegaan. fout op fout in hun ICT. Helpdesk die afspraken niet nakomt en altijd druk bezet. Wel jammer, want meer broker concurrentie is welkom. Maar deGiro doet het niet goed. Zou me niet verbazen als dat binnen een paar jaar helemaal klapt.
    Ik deel die zorgen, hun strategie is "groei groei groei" wat ongeveer gelijk staat aan "geld geld geld". Ik zou willen zeggen dat de klant op plaats twee komt, maar dat zou overdrijven zijn. De klant bungelt ergens onderaan op de achterkant van hun prioriteitenlijstje.

    En dat is jammer want volgens mij verdienen ze genoeg om de kwaliteit van hun dienstverlening en de stabiliteit van hun systeem te verbeteren. Het zijn hele kleine dingen die grote ergernissen veroorzaken en ook eenvoudig te verbeteren zijn, maar daar hebben ze geen oog voor. Het gaat ze alleen maar om groei.

    Wellicht is hun idee om degiro aan een andere partij te verkopen als het eenmaal een grote geografische dekking heeft.
  4. [verwijderd] 9 maart 2015 11:13
    Kende de Giro niet, maar heb verleden week een kennis geholpen met het openen van een rekening en 2 keer een order plaatsen.
    Ging prima, niks vervelends, niks onduidelijks, gewoon goed zoals het hoort.
    Zelfs niet dat idiote beveiligingssysteem van een Alex en een Binck, waar je sinds kort zelfs na je inlogcodes ook nog een mobiele telefoon voor nodig hebt!
    Welke klant wil nou niet gewoon kunnen orderen zonder al die poespas?
    Heb nog niet gehoord dat iemand er over klaagde dat anderen op hun rekening geklooid zou hebben.
    Neen Alex en Binck luisteren echt niet naar hun klanten maar vinden dat zij beter weten wat goed is voor hun klanten dan de klanten zelf.
    Wat mij betreft is de Giro dus veel klantvriendelijker dan Alex en Binck.
  5. [verwijderd] 9 maart 2015 12:25
    Sorry hoor, maar zie daar iemand propaganda maken voor een ander bedrijf en kan dat alleen maar als ongewenste propaganda zien voor die ander partij en als bashen van de Giro.

    Over die grote spread bij opening, daarover vraag ik me af welke prijs die persoon betaald zou moeten hebben als hij daadwerkelijk die order geplaatst zou hebben.
    Volgens mij handelt de Giro via hetzelfde platform als de andere brokers en dan zul je echt wel de prijs betalen die je in de boeken terug kunt zien.
    Vermoedelijk zouden zij al lang door de mand gevallen zijn als ze de boel zouden flessen.
    Dus wat dat betreft zijn eerlijke ervaringsgegevens zeer nuttig.
    Zie hierboven de opmerking van Bah, die ken ik als betrouwbaar persoon, en dat telt voor mij mee over de prestatie van de Giro.
    Ik vind zelf Binck en Alex te klantonvriendelijk geworden, sowieso te duur, en overweeg om zowel met mijn eigen portefeuille te vertrekken alsmede de port. van mijn kleinkinderen.
    Maar hoor graag ervaringsdeskundigen over de Giro en niet de mensen die aandelen Binck hebben en alleen maar willen afkraken.
  6. N. Koerts 9 maart 2015 13:57
    quote:

    Thieu. schreef op 9 maart 2015 12:25:

    Sorry hoor, maar zie daar iemand propaganda maken voor een ander bedrijf en kan dat alleen maar als ongewenste propaganda zien voor die ander partij en als bashen van de Giro.

    Over die grote spread bij opening, daarover vraag ik me af welke prijs die persoon betaald zou moeten hebben als hij daadwerkelijk die order geplaatst zou hebben.
    Volgens mij handelt de Giro via hetzelfde platform als de andere brokers en dan zul je echt wel de prijs betalen die je in de boeken terug kunt zien.
    Vermoedelijk zouden zij al lang door de mand gevallen zijn als ze de boel zouden flessen.
    Dus wat dat betreft zijn eerlijke ervaringsgegevens zeer nuttig.
    Zie hierboven de opmerking van Bah, die ken ik als betrouwbaar persoon, en dat telt voor mij mee over de prestatie van de Giro.
    Ik vind zelf Binck en Alex te klantonvriendelijk geworden, sowieso te duur, en overweeg om zowel met mijn eigen portefeuille te vertrekken alsmede de port. van mijn kleinkinderen.
    Maar hoor graag ervaringsdeskundigen over de Giro en niet de mensen die aandelen Binck hebben en alleen maar willen afkraken.
  7. Met Effekt 9 maart 2015 21:00
    Ik handel bij zowel Binck als bij Degiro. Het meeste (dit jaar al 75x) bij Degiro vanwege hun veel lagere transactiekosten. Ja, soms gaat er iets mis maar in het algemeen gaat het goed. Vroeger hadden Binck en Alex korting voor mensen zoals ik die redelijk veel handelden, dat hebben ze afgeschaft en zo hun grotere klanten weggejaagd; 75 transacties is bij hen al snel 750€. Bij Degiro minder dan 150€ (ik handel veel op de amerikaanse beurzen).
  8. Met Effekt 10 maart 2015 11:32
    quote:

    ONN schreef op 10 maart 2015 10:16:

    [...]
    Onzin.
    Je kreeg bij Alex vroeger afhankelijk van je belegd vermogen en/of handelfrequentie tot 40% korting, ook op de minimale provisie (op aandelen en turbos) van € 10, dwz de minimale provisie was € 6. Nu is dat € 6.5+variabel en dan nog alleen voor aandelen óf turbos, voor het andere is het € 10. Bij Binck is het € 6.50+variabel, dwz altijd meer dan € 6.

    Wat is er onzin?
16 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links