Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
CM.com naar de beurs via DutchStar1
Volgen
bionerd schreef op 27 mei 2020 11:00 :
Beetje ingelezen over deze CX company. Al 14 jaar bezig met chatbot technologie en slechts actief in 4 landen. Zeer grote namen als klant. Samen met CM zal die omzet in no time verdubbelen. Vandaar die redelijk stevige aankoopprijs.
Vooral de klanten zijn niet de minste: Coolblue KPN Essent T-Mobile Albert Heijn en Philips. Denk een hele slimme aankoop.
Boeiend artikel. Vriendelijke groet, Broer Konijn Erwin Boogert, Emerce Nieuws - 29 mei 2020 - 06:15Horeca gretig op reserveringsapps Horecabedrijven zijn massaal op zoek naar apps en diensten waarmee bezoekers stoeltjes kunnen reserveren in café’s en restaurants die aanstaande maandag 1 juni open mogen. Nieuwe initiatieven schieten uit de grond. Reserveren en gezondheidscheck verplicht. Dat zijn twee belangrijke voorwaarden waar de horeca aan moet voldoen wil men weer operationeel worden. Met het oog op zomerse dagen en avonden moeten die checks zo snel en efficiënt mogelijk verlopen en, voor de ondernemer, een zo hoog mogelijke doorloop opleveren. Het protocol van Koninklijke Horeca Nederland suggereert (Pdf) nog dat bedrijven reserveringen ook per telefoon moet aannemen, maar dat levert praktisch gezien een zware logistieke druk op. Reserveringen per site of app liggen meer voor de hand. Diensten als Formitable, Resengo en The Fork zijn in het leven geroepen voor reserveringen in de horeca. Dat doen ze al jaren. Het triagegedeelte, de gezondheidscheck, zit echter niet standaard ingebouwd in hun portfolio. Formitable, dat een enorme toevloed van nieuwe klanten heeft, doet dat bewust niet. “Dat moet de gelegenheden aan de deur doen.” Valentijn Bras, ooit oprichter van Scoupy, zag de verplichte check als gat in de markt en ontwikkelde Checkgesprek.nl. “Ben je als bezoeker klachtenvrij, dan geeft de dienst je een groene kaart die laat zien dat je veilig naar binnen kunt”, zo legt hij uit. Het initiatief Barbooking.nl werkt net weer anders. Horecagangers zoeken in de buurt welke locatie ze willen bezoeken en zien direct de beschikbaarheid. Je boekt, betaalt en krijgt een QR-code die je opslaat op je telefoon. “Bij aankomst in het café laat je die zien waarbij de medewerkers van het café zullen vragen of je klachten hebt. Kort voordat je tijd erop zit ontvang je een herinnering van ons”, aldus Kristian Kossen. CM.com gebruikt de horeca-ervaring die het opdeed in de aanloop naar de Formule 1 in Zandvoort. Bedrijven die het Brabantse systeem gebruiken, kunnen gasten vooraf laten reserveren met tijdsloten. Om het aantal no-shows te dempen kunnen ze een aanbetaling vragen. Die wordt later verrekend met de bestellingen die gasten mobiel op de terassen en in café’s doen. Ook per telefoon. De rekening kan vooraf, op locatie of achteraf worden voldaan. Op Lowlands werkte dat vorig jaar naar wens bij duizenden bezoekers. Honderd horecabedrijven gebruiken dit systeem inmiddels. Directeur Jeroen van Glabbeek denkt volgende week duizend bedrijven nieuw aan te sluiten. Terrasjeboeken.nl op zijn beurt rekent per reservering een euro. Dat deelt het bedrijf fifty-fifty met de horeca-ondernemer. De nieuwe app Waits.app van ontwikkelaar Roeland Landegent richt zich op toevallige passanten die spontaan een plekje willen reserveren. In een persbericht legt hij uit: “Een voorbijganger ziet het aankondigingsbord, stuurt een WhatsApp-bericht of scant de QR-code en krijgt meteen een bericht terug van de chatbot. Eerst vraagt de bot of iemand uit het gezelschap Covid-klachten heeft. Als dit met ‘nee’ wordt beantwoord, kan de gast aangeven met hoeveel personen hij wilt reserveren. Hierna wordt de automatisch geschatte wachttijd gegeven en kan de passant gaan en staan waar hij wil. Een medewerker van de horecazaak kan via een eenvoudige digitale wachtlijst op de telefoon of tablet doorgeven welke tafel er vrij is. En de gast kan in een rechte lijn doorlopen naar de tafel met behulp van het geappte plattegrondje.”
Duizend bedrijven die worden aangesloten volgende week. Wederom een mooi artikel BK!
Vond het inderdaad een tot de verbeelding sprekende ontwikkeling. Als het CM platform doorbreekt kan dat een significante waarde ontwikkelen. Would be nice :-) Vriendelijke groet, Broer Konijn
reden te meer om geen enkel stuk te verkopen de komende 3 jaar!
Stan Westerner van Bond Capital Partners was vrijdag uiterst positief over CM.com in BNR Beurswatch. Helemaal aan het einde in de laatste minuut. Het programma is sowieso het luisteren waard. Mvg Broer Konijnwww.bnr.nl/podcast/beurswatch
dit gaat ook naar de 25 eur
jalivia schreef op 1 juni 2020 10:12 :
dit gaat ook naar de 25 eur
Je bedoelt: het gaat weer terug naar de 25 euro............
Broer Konijn schreef op 31 mei 2020 19:07 :
Stan Westerner van Bond Capital Partners was vrijdag uiterst positief over CM.com in BNR Beurswatch. Helemaal aan het einde in de laatste minuut. Het programma is sowieso het luisteren waard.
Mvg Broer Konijn
www.bnr.nl/podcast/beurswatch Mijn ervaring is wel, dat als iets in beurswatch is geweest de koers eerst omhoog gaat, maar daarna snel weer omlaag. De gouden tips vind je er niet
stef1978 schreef op 1 juni 2020 15:34 :
[...]
Mijn ervaring is wel, dat als iets in beurswatch is geweest de koers eerst omhoog gaat, maar daarna snel weer omlaag. De gouden tips vind je er niet
Die bestaan mi ook niet Stef. Het zegt mij wel dat CM meer en meer in de belangstelling komt en dat dit bij gaat dragen aan de groeistrategie. Daar zullen alle stakeholders voordeel bij hebben. CM zal ook steeds meer in de belangstelling van analisten en investeerders komen. Mvg Broer Konijn
CM is ver verwijderd van een beurswaarde, die voldoet aan de randvoorwaarden dat er door grotere investeringsinstellingen in belegd mag worden (Vanaf 1 Mrd beurswaarde).. Voorlopig is er voldoende geld in kas om middels buy en built en kleinere emissies, langzaam, doch gestaag in beurswaarde uit te groeien en wereldwijd de vleugels uit te slaan. Mooi bedrijf en dito technologie. Snel schaalbaar platform met high tech oplossingen, waar je nog veel mee kunnen uitbouwen, getuige de aankoop van CX company (chatbots & klanten verticals aansluiten). Mooie cross sell mogelijkheden wereldwijd. Kan een volgende Tom-Tom achtige worden, van nederlandse bodem. Helaas is de free float te beperkt om snel groots te kunnen worden, tenzij de 2 eigenaren\oprichters hun aandeel willen laten verwateren c.q. verkavelen. Snel groeien om < 4-6 jaar voor veel geld overgenomen te worden ?
Laat blok op de 17 is net zo groot als een dagomzet.
How to improve customer satisfaction through effective communication 1 June 2020 By James Bayhack, CM.com Sub-Saharan Africa Director Mobile connectivity growth has had a dynamic impact on civilisation, transforming fundamental aspects of society and business. It has shown us that, by laying the foundation of connectivity and access, industry boundaries can be dismantled, thus increasing a business’s ability to effectively communicate with its customers and, in turn, improving customer experience. Effective communication fosters trust and builds relationships, playing an essential role in both personal and professional life. By offering helpful feedback and encouraging open-mindedness, effective communication contributes to the success of any business, regardless of sector and size. With customer communication in place, businesses will start to see returning customers, referrals based on word-of-mouth and increased engagement over time. Yet, without the proper tools to provide insight, how are companies to deliver on expectations and offer business communication objectives for the team? A possible solution: CM.com’s Customer Contact platform Starting with SMS and WhatsApp Business, we first developed Customer Contact as a service that would allow businesses to receive their incoming support messages in one place. Now, it has transformed into an omnichannel contact centre solution that enables companies to not only receive but also initiate conversations with customers through one universal platform. The Customer Contact dashboard was built on the premise that when people opt-in for the service, they have a clear line of communication to their favourite brands. It acts as a helpful tool that supports and scales business teams and improves customer satisfaction by providing efficient and personalised feedback more timeously and consistently. For example, our recently launched Chatbot feature provides a warm, humanised handover. This means that the conversation handled by the bot is visible, almost human in its exchanges, and offers a prompt response in the same channel. It is easy to pull data from these chatbots and immediately determine whether the feedback has been helpful to the customer or not, giving businesses valuable insights that they can use to make more informed decisions. Those making use of the Customer Contact platform have seen increased sales and benefitted from streamlined support to resolve customer queries faster. Pres Les, FastJet and Cash Crusaders all found that managing their support-related queries on WhatsApp Business via Customer Contact has been hugely beneficial to initiate conversations whenever they want. Planning ahead to amplify customer communication Another attractive feature of the Customer Contact support software is its omnichannel approach, combining WhatsApp Business, Apple Business Chat, Facebook Messenger, Viber, Telegram, Twitter and SMS communications into one dashboard. Soon, we will be adding email to this inbox, meaning that customers can link their info@xxx.com addresses to Customer Contact, giving them a centralised platform to manage communications and user rights, gather insights and view consumer history. Another exciting project in the pipeline is the launch of voice services, whereby we will be able to make and receive phone calls for even greater customer support. The big question we should be asking ourselves is: How can businesses improve their communications with customers to grow and thrive? It starts with enhancing the experience people have when they reach out to your business. By communicating more effectively with your customers, it will co-create better experiences that leave them more likely to buy from and refer business to you. At CM.com, we help ensure that each customer feels recognised by providing the unique and personalised support they deserve. Visit our website and start optimising how, where and when to reach your customers more efficiently. This article was published in partnership with CM.com.mybroadband.co.za/news/industrynews/3... Mvg Broer Konijn
Gisteren goed nieuws voor Nano. 10% erbij en een hint naar 600 km batterij. Een getal dat onlangs door een batterij producent ook werd genoemd.Misschien wel met de Nano one technologie. Als de eerste deal bekend wordt gemaakt is het hek van de dam. Voor volgers zou ik willen aanraden dit forum te volgen ceo.ca/nno veel succes.
bionerd schreef op 5 juni 2020 08:11 :
Gisteren goed nieuws voor Nano. 10% erbij en een hint naar 600 km batterij. Een getal dat onlangs door een batterij producent ook werd genoemd.Misschien wel met de Nano one technologie. Als de eerste deal bekend wordt gemaakt is het hek van de dam. Voor volgers zou ik willen aanraden dit forum te volgen
ceo.ca/nno veel succes.
een eerste deal was vorig jaar toch al bekend gemaakt! Met niet nader bekend gemaakt groot bedrijf.
Dongen schreef op 5 juni 2020 08:57 :
[...]
een eerste deal was vorig jaar toch al bekend gemaakt! Met niet nader bekend gemaakt groot bedrijf.
Ze hebben een testorder gekregen ter waarde van 550.000 van VW. Echte productie licenties zijn nog niet verkocht. Dit zit in de pipeline en de meest waarschijnlijke zou zijn Pulead. Er lopen echter ook een aantal onderzoeken met partners waar de naam niet bekend mocht worden gemaakt. Mocht Nano one algemeen goed worden in de industrie dan kan dit aandeel naar 200 dollar gaan. Er liggen natuurlijk ook bedreigingen. Voor de mensen die zich verder willen verdiepen in dit aandeel. www.alphadirectadvisors.com/wp-conten... ceo.ca/@nasdaq/engineering-report-enh... Dit was de reden waarom het aandeel omhoog schoot gisteren.
Eh, zitten jullie niet op een verkeerd forum? Wat heeft dit Nano gebeuren te maken met CM.com? Of mis ik iets?
Gesina49 schreef op 5 juni 2020 09:43 :
Eh, zitten jullie niet op een verkeerd forum? Wat heeft dit Nano gebeuren te maken met CM.com? Of mis ik iets?
gelijk zal het hier niet meer posten:)
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
AIRBUS
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia Oyj
Nokia OYJ
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)