Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Peter Zwart, nieuwe CEO OIM, een duister figuur?

541 Posts
Pagina: «« 1 ... 6 7 8 9 10 ... 28 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 7 juni 2015 14:11
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 4 juni 2015 17:42:

    [...]
    Ritskes is inderdaad de Grote Boze Wolf aan wie we vrijwel alle problemen te danken hebben.

    Ik hoop van harte dat hij een schadeclaim aan z'n broek krijgt wegens wanbeheer. Misschien kan er nog beslag gelegd worden op z'n aandelen (als hij die nog heeft).
    Die aandelen heeft hij natuurlijk niet meer in bezit want zoals je wel weet is Ritskes al lang persoonlijk failliet verklaart. Je kan je alleen afvragen waarom het nieuwe bestuur nog steeds geen aangifte heeft gedaan tegen het oude bestuur wegens wanbestuur, of is er misschien een grootaandeelhouder bang, dat wanneer hij Ritskes werkelijk aanklaagt, hij deze aanklacht als een boemerang terug krijgt?
  2. forum rang 10 DeZwarteRidder 7 juni 2015 14:20
    quote:

    waarschuwer schreef op 7 juni 2015 14:11:

    [...]
    Die aandelen heeft hij natuurlijk niet meer in bezit want zoals je wel weet is Ritskes al lang persoonlijk failliet verklaart. Je kan je alleen afvragen waarom het nieuwe bestuur nog steeds geen aangifte heeft gedaan tegen het oude bestuur wegens wanbestuur, of is er misschien een grootaandeelhouder bang, dat wanneer hij Ritskes werkelijk aanklaagt, hij deze aanklacht als een boemerang terug krijgt?
    Ritskes schijnt wel aanwezig te zijn geweest op de laatste vergadering.

    Voor de rest heb ik dezelfde vragen als jij.
  3. [verwijderd] 8 juni 2015 15:07
    Beste DZR, eindelijk kijk je zonder roze bril. Inderdaad is het opmerkelijk dat ondanks alle persberichten overladen met "het oude bestuur ........." er geen aangifte wordt gedaan van wanbeleid. In Januari bovendien meld OIM dat er een settlement is bereikt met het oude bestuur!

    www.oimplc.com/news/press-release-201...

    Dat doe je niet als je de onderneming niet kan besturen door te weinig info of als er strafrechtelijk iets aan de hand is. Dus des te vreemder dat ze maandag 1 juni opnieuw melden, we hebben geen of te weinig info m.b.t. Your Drinks. OIM bezit 35% van de aandelen YD, dus onder IFRS x aantal aandelen maal koers 31-12-2014, voila de waarde.

    Ik geloof meer en meer dat het nieuwe bestuur niets geeft om de aandeelhouders, immers hun kassa is gevuld en in Juli vallen er weer miljoenen op de rekening uit de escrow van Fleischhauer. Ik verdenk ze ervan dat ze alleen maar calculeren hoelang kan ik mijn vergoeding betalen.

    Nota bene. Maar bovenal is Value8 idioot stil m.b.t. deze gehele zaak.
  4. [verwijderd] 11 juni 2015 14:58
    Ik vind het maar een vreemd onsamenhangend persbericht van afgelopen 1 juni hoor.

    www.oimplc.com/news/press-release-201...

    Peter Zwart roept dat er nog steeds veel ontbreekt aan de administratie van OIM en toch zegt hij nu dat de jaarrekening 2014 uiterlijk eind deze maand op de deurmat zal vallen. Het zal toch niet waar zijn. De man is veel te druk met het slopen van Lips. Op 22 januari schreef ik al over zijn trackrecord, zie bijlage.

    Wordt het langzamerhand geen tijd dat de FCA en FSMA daadkrachtig gaan optreden tegen deze Peter "Beelen"?
  5. forum rang 10 DeZwarteRidder 11 juni 2015 15:02
    quote:

    tepper schreef op 11 juni 2015 14:58:

    Ik vind het maar een vreemd onsamenhangend persbericht van afgelopen 1 juni hoor.
    www.oimplc.com/news/press-release-201...

    Peter Zwart roept dat er nog steeds veel ontbreekt aan de administratie van OIM en toch zegt hij nu dat de jaarrekening 2014 uiterlijk eind deze maand op de deurmat zal vallen. Het zal toch niet waar zijn. De man is veel te druk met het slopen van Lips. Op 22 januari schreef ik al over zijn trackrecord, zie bijlage.
    Wordt het langzamerhand geen tijd dat de FCA en FSMA daadkrachtig gaan optreden tegen deze Peter "Beelen"?
    Zwart is een goedbetaalde interim-manager, voor de rest valt er niks negatiefs van hem te zeggen.

    Het 'zwartmaken' door jou is nergens op gebaseerd en je mag hopen dat je geen proces aan je broek krijgt wegens laster.
  6. [verwijderd] 11 juni 2015 17:47
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 11 juni 2015 15:02:

    [...]
    Zwart is een goedbetaalde interim-manager, voor de rest valt er niks negatiefs van hem te zeggen.

    Het 'zwartmaken' door jou is nergens op gebaseerd en je mag hopen dat je geen proces aan je broek krijgt wegens laster.
    inteelt

    www.ftm.nl/exclusive/enige-commissari...

    Wat betreft dat "goedbetaalde" ben ik het met je eens, de rest niet.

  7. forum rang 10 DeZwarteRidder 11 juni 2015 18:39
    quote:

    tepper schreef op 11 juni 2015 17:47:

    [...] inteelt
    www.ftm.nl/exclusive/enige-commissari...
    Wat betreft dat "goedbetaalde" ben ik het met je eens, de rest niet.

    Zwart vindt de aandacht voor zijn persoon en het bedrijf Aamigoo op zijn zachtst gezegd merkwaardig. ‘Er klopt niets van alle suggesties dat er iets vreemds aan de hand is. Esto van de Steeg ken ik inderdaad al twaalf jaar en dat geldt ook voor aandeelhouder Peter Paul de Vries. De rumours slaan gewoon nergens op. Aamigoo is een klein bedrijf en er is he-le-maal niets aan de hand. Het bedrijf deugt! En de relatie tussen de aandeelhouders is con amor.’
    Zwart geeft ook aan dat hij ‘ergens’ in 2012 – hij weet niet precies wanneer – is gestopt met zijn adviseurschap bij Blenheim en sindsdien los staat van het advocatenkantoor.

    [Correctie]

    Eerder vandaag berichtte FTM dat Zwart zijn indirecte belang aan had moeten melden bij de AFM. Dat is onjuist. Het belang van Zwart PJAO en daarmee Aamigoo is daarvoor te klein.
  8. forum rang 6 keffertje 17 juni 2015 08:49
    [quote alias=tepper id=8542057 date=201506081507]
    Beste DZR, eindelijk kijk je zonder roze bril. Inderdaad is het opmerkelijk dat ondanks alle persberichten overladen met "het oude bestuur ........." er geen aangifte wordt gedaan van wanbeleid. In Januari bovendien meld OIM dat er een settlement is bereikt met het oude bestuur!

    Hoi Tepper,

    Jij was toch degene achter die class action? Nooit iets van vernomen, dus waar blijf je! Kreeg in februari een e-mail dat mijn aanmelding nooit was binnengekomen maar dat ik nu geinformeerd zou worden...

    De pot verwijt de ketel... (maar als ik het mis heb, moet je het ook gewoon zeggen).

    Hoor graag.
  9. [verwijderd] 18 juni 2015 11:41
    quote:

    keffertje schreef op 17 juni 2015 08:49:

    [quote alias=tepper id=8542057 date=201506081507]
    Beste DZR, eindelijk kijk je zonder roze bril. Inderdaad is het opmerkelijk dat ondanks alle persberichten overladen met "het oude bestuur ........." er geen aangifte wordt gedaan van wanbeleid. In Januari bovendien meld OIM dat er een settlement is bereikt met het oude bestuur!

    Hoi Tepper,

    Jij was toch degene achter die class action? Nooit iets van vernomen, dus waar blijf je! Kreeg in februari een e-mail dat mijn aanmelding nooit was binnengekomen maar dat ik nu geinformeerd zou worden...

    De pot verwijt de ketel... (maar als ik het mis heb, moet je het ook gewoon zeggen).

    Hoor graag.
    Er is niets te melden. Wat heb jij gedaan om je centjes terug te krijgen? Alleen een aanmelding bij de Class Action en vervolgens achterover leunen? Wees blij dat er achter de schermen mensen bezig zijn die knokken voor jou centjes en wat jou dus helemaal niets kost. Nu jij weer.
  10. forum rang 6 keffertje 18 juni 2015 14:54
    quote:

    tepper schreef op 18 juni 2015 11:41:

    [...]

    Er is niets te melden. Wat heb jij gedaan om je centjes terug te krijgen? Alleen een aanmelding bij de Class Action en vervolgens achterover leunen? Wees blij dat er achter de schermen mensen bezig zijn die knokken voor jou centjes en wat jou dus helemaal niets kost. Nu jij weer.
    Ik heb nooit enig bericht ontvangen ondanks herhaalde toezeggingen dus neem ik aan dat je uit je nek kletst met je class action gedoe..

    En wat ik achter de schermen doe, houd ik voor mezelf want dat is veel efficiënter dan brallen op het forum.

    Ik was oprecht blij met het vermeende initiatief, want wat ons verbindt is natuurlijk dat dit allemaal voor geen meter klopt, maar zoals ik al zei het lijkt een hoop gebakken lucht. Jammer overigens want ondanks dat je in België/U.K. moet procederen, zie ik goede mogelijkheden voor een veroordeling (van wie precies: Ritskes/Zwart/Stienstra/PPdV moet nog blijken natuurlijk)
  11. forum rang 10 DeZwarteRidder 18 juni 2015 16:25
    quote:

    keffertje schreef op 18 juni 2015 14:54:

    [...]
    Ik heb nooit enig bericht ontvangen ondanks herhaalde toezeggingen dus neem ik aan dat je uit je nek kletst met je class action gedoe..
    En wat ik achter de schermen doe, houd ik voor mezelf want dat is veel efficiënter dan brallen op het forum.
    Ik was oprecht blij met het vermeende initiatief, want wat ons verbindt is natuurlijk dat dit allemaal voor geen meter klopt, maar zoals ik al zei het lijkt een hoop gebakken lucht. Jammer overigens want ondanks dat je in België/U.K. moet procederen, zie ik goede mogelijkheden voor een veroordeling (van wie precies: Ritskes/Zwart/Stienstra/PPdV moet nog blijken natuurlijk)
    Zwart, Stienstra en PPdV vallen niets te verwijten, iedere procedure tegen hen zal niks opleveren.

    Een procedure tegen het oude bestuur incl Ritskes zal vrijwel zeker gewonnen worden, maar kost veel geld en tijd en van een kale kip kun je niet plukken.

  12. [verwijderd] 18 juni 2015 19:47
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 18 juni 2015 16:25:

    [...]
    Zwart, Stienstra en PPdV vallen niets te verwijten, iedere procedure tegen hen zal niks opleveren.

    Een procedure tegen het oude bestuur incl Ritskes zal vrijwel zeker gewonnen worden, maar kost veel geld en tijd en van een kale kip kun je niet plukken.

    je kan van Zwart, Stienstra en PPdV niet zeggen dat ze nu voortvarend hun werk doen of vind jij van wel? Waarom bijvoorbeeld nog steeds geen procedure aangegaan tegen Ritskes en dan kan je wel zeggen, van een kale kip kun je niet plukken, maar een veroordeling van Ritskes geeft hoe dan ook aan dat wat hij gedaan heeft, niet kan. Maar daar durven ze schijnbaar niet aan.
  13. forum rang 10 DeZwarteRidder 18 juni 2015 20:57
    quote:

    waarschuwer schreef op 18 juni 2015 19:47:

    [...]
    je kan van Zwart, Stienstra en PPdV niet zeggen dat ze nu voortvarend hun werk doen of vind jij van wel? Waarom bijvoorbeeld nog steeds geen procedure aangegaan tegen Ritskes en dan kan je wel zeggen, van een kale kip kun je niet plukken, maar een veroordeling van Ritskes geeft hoe dan ook aan dat wat hij gedaan heeft, niet kan. Maar daar durven ze schijnbaar niet aan.
    Zover ik weet hebben ze een of andere deal gemaakt met Ritskes omdat hij immers de administratie had meegenomen, ze hadden hem dus hard nodig.
  14. [verwijderd] 19 juni 2015 13:24
    quote:

    keffertje schreef op 18 juni 2015 14:54:

    [...]

    Ik heb nooit enig bericht ontvangen ondanks herhaalde toezeggingen dus neem ik aan dat je uit je nek kletst met je class action gedoe..

    En wat ik achter de schermen doe, houd ik voor mezelf want dat is veel efficiënter dan brallen op het forum.

    Ik was oprecht blij met het vermeende initiatief, want wat ons verbindt is natuurlijk dat dit allemaal voor geen meter klopt, maar zoals ik al zei het lijkt een hoop gebakken lucht. Jammer overigens want ondanks dat je in België/U.K. moet procederen, zie ik goede mogelijkheden voor een veroordeling (van wie precies: Ritskes/Zwart/Stienstra/PPdV moet nog blijken natuurlijk)
    Bij deze heb ik je uitgeschreven, succes.
  15. forum rang 6 keffertje 19 juni 2015 17:34
    quote:

    tepper schreef op 19 juni 2015 13:24:

    [...]

    Bij deze heb ik je uitgeschreven, succes.
    Mijnheer Tepper is op zijn piemeltje getrapt, omdat ik hem heb ontmaskerd. Zielig hoor!. Overigens kun je me niet uitschrijven als je me niet eerst hebt ingeschreven en bovendien loop je het risico op een klacht vanwege discriminatie (waarbij ik me niet kan voorstellen dat iemand jou laat bepalen wie wel en niet mee mag doen aan een class action).

    Droom lekker verder
  16. [verwijderd] 27 juni 2015 11:28
    Heeft de huidige board van OIM vrijstelling voor de Euronext regels? Fleischhauer is verkocht en we zijn nu 12 maanden verder, een deel uit de Escrow is deze week vrijgegeven. Belangrijke informatie wordt de aandeelhouder onthouden. Wat is nu de status van de Escrow, welk percentage is nu vrijgegeven? Waar blijft dat persbericht? Het gaat over miljoenen!! Of zijn de heren druk met geld verbranden?

    www.oimplc.com/language_nl/news/closi...

    Closing of the sale of the Fleischhauer Group

    June 26, 2014

    The Board of Directors of OIM Plc informs the market that the sales transaction of the Fleischhauer Group has been closed after obtaining approval by the German Federal Cartel Office.

    The Board of Directors has decided to pay out a gross interim dividend to its shareholders in a total of € 0.27 per share in two tranches. The first tranche of € 0.19 dividend per share will be paid out of the received proceeds, payment date has been fixed on July 15 2014. A second tranche of € 0.08 dividend per share will be paid on or about 12 months after closing (which occurred on June 25 2014) subject to receipt of a corresponding amount out of the escrow account.

    OIM plc
    Marius Ritskes, CEO
    +31 (0)40 214 65 65
    info@oimplc.com
  17. The Duck Master 27 juni 2015 16:07
    Ze hebben nog 2 werkdagen om zich aan hun eigen uitspraken in het laatste PB van 1 juni te houden.
    Ik ben benieuwd wat voor bende het blijkt te zijn en of de handel vanaf 1 juli hervat kan worden...

    The board of directors of the Company ("Board") wishes to inform shareholders that a copy of the annual report and accounts of the Company for the financial year ended 31 December 2014 will be dispatched to all shareholders entitled to receive the same (that is, shareholders registered in the register of members of the Company maintained on behalf of the Company by Capita Registrars ("Shareholders")) before the end of June, 2015.
  18. forum rang 6 keffertje 28 juni 2015 18:46
    [quote alias=tepper id=8590515 date=201506271128]
    Heeft de huidige board van OIM vrijstelling voor de Euronext regels? Fleischhauer is verkocht en we zijn nu 12 maanden verder, een deel uit de Escrow is deze week vrijgegeven. Belangrijke informatie wordt de aandeelhouder onthouden. Wat is nu de status van de Escrow, welk percentage is nu vrijgegeven? Waar blijft dat persbericht? Het gaat over miljoenen!! Of zijn de heren druk met geld verbranden?

    ------------------------------

    Misschien dat je niet bestaande class action helderheid kan verschaffen :)
541 Posts
Pagina: «« 1 ... 6 7 8 9 10 ... 28 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 904,21 +0,51%
EUR/USD 1,0775 -0,06%
FTSE 100 8.381,35 +0,33%
Germany40^ 18.721,40 +0,19%
Gold spot 2.349,13 +0,12%
NY-Nasdaq Composite 16.346,27 +0,27%

Stijgers

BESI
+3,60%
ForFar...
+3,08%
PROSUS
+2,49%
NSI
+2,07%
Ahold ...
+1,97%

Dalers

TKH
-3,54%
CTP
-3,07%
VIVORY...
-2,41%
AMG Cr...
-2,40%
DSM FI...
-2,24%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links