Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Bijeenkomst / borrel voor allen die belangstelling hebben voor / bij UniQure

44 Posts
Pagina: «« 1 2 3 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 17 oktober 2013 14:16
    ook hier even de melding (zie ander draadje Handel op NPEX) inz. rangschikken van orders en afwachting van komst NPEX naar de borrel.

    om de rangschikking te kunnen bepalen NIET! vanuit -mijn NPEX-, maar in de balk -DE BEURS- aanklikken, dan uit de lijst NPEX Noteringen -UniQure- aanklikken en vervolgens op -BIEDEN- (in grijze blokje: investeren in UniQure).

    Dan kan je alles selecteren op datum, grootte vd orders, prijs etc.

    ==================

    Ik ben tevens in afwachting van de bevestiging of NPEX een delegatie stuurt naar de borrel op 25 oktober.

    mvg ivet
  2. [verwijderd] 18 oktober 2013 14:06
    beamer regelen voor 25 oktober? ;-)

    Hopelijk dat er nog wat meer zielen (meer vreugd;-)) zich melden.

    Misschien voor sommigen een ver van hun bedshow, maar voor wie UniQure herkent als (mega)outperformer in de dop een leuke bijeenkomst om een licht op te steken.

    Staan we aan de basis van iets groots of gokken we met bevende handen op een 'ongeleid projectiel'?
  3. [verwijderd] 20 oktober 2013 22:08
    quote:

    cqtvld schreef op 20 oktober 2013 22:04:

    Ivet kun je mij een e mail sturen
    voor komende vrijdag hoe laat en
    waar gezinus1964@hotmail.com
    b.v.d gus
    stuur je straks een mailtje. Zal meteen alle overige belangstellenden mailen...misschien dat een enkele morgen een mailtje ontvangt.

    mvg ivet
  4. [verwijderd] 24 oktober 2013 12:57

    Helaas zijn er de nodige afmeldingen en de groep is stuk kleiner geworden;
    en dat terwijl NPEX mij zojuist melde een delegatie te willen sturen!!!

    Kan ik mensen over de streep trekken om zich alsnog te melden voor morgen einde middag/ begin avond? (u kunt ook later binnen lopen)

    Natuurlijk kunt u een verslagje achteraf lezen over de bijeenkomst, maar omdat sommige zaken privé zijn (zoals achtergronden van bezoekers), zal men dat niet hier kunnen lezen...en dat is misschien wel de belangrijkste reden om te komen: u wilt toch ook weten of een warme bakker zich wijzer voordoet dan hij is, of iemand met bijv.(bio)medische achtergrond.

    Wie benieuwd is naar wie er achter de aliassen zitten die zal zelf moeten komen. Bovendien kan niemand anders beter dan u zelf uw brandende vragen stellen en eigen ideeën aanvoeren aan het adres van NPEX.

    Ik heb wel gemerkt dat de belangstelling aanwezig is en dat sommigen het jammer vinden niet aanwezig te kunnen zijn en vragen om een volgende gelegenheid.

    Daarom wil ik nu reeds aangeven nog een 'nieuwjaarsborrel' te willen organiseren, waarbij ik nog meer mijn best zal doen om betrokkenen uit te nodigen. Ik denk dan aan UniQure, STAK, NPEX en wie weet welke overige mensen met expertise en kennis.

    De reden van dit soort bijeenkomsten is dat:

    -analisten zich hier niet mee bezig houden
    -biotechnologie één van de meest complexe beleggingscategorieën is
    -beleggen is onderzoeken, werken, aftasten, bevestiging zoeken etc.etc.
    -netwerken...zoek uit welke kennis anderen hebben die u ontbreekt en help anderen met uw kennis (en kennissen ;-)).

    Wie belangstelling heeft voor een vervolgborrel/bijeenkomst, zou ik nu reeds willen vragen om te reageren om een betere inschatting te kunnen maken voor de volgende keer.

    mvg ivet
  5. Prof. Dollar 24 oktober 2013 13:19
    Belangstellenden woonachtig / werkzaam in het kwadrant Rotterdam, Utrecht, Arnhem/Nijmegen en 's-Hertogenbosch moeten zeker contact opnemen met ivet. Voor jullie is de bijeenkomst om de hoek en vast en zeker ook de moeite waard.

    Onder het genot van een colaatje doe je in een mum van tijd nieuwe contacten en inzichten op, die verder reiken dan de summiere berichtgeving van uniQure of NPEX. Een goudmijn aan kennis over biotech, investment en niet te vergeten experience.

    Je kan ivet bereiken via invoorentegenspoed [at] hotmail.com

    En mocht morgen te kort dag zijn, stuur ivet dan toch een email als blijk van interesse voor een volgende keer. Je komt dan op een lijst en bent als eerste op de hoogte. Discretie 100% gewaarborgd.
  6. bilbo3 24 oktober 2013 20:44
    quote:

    invoorentegenspoed schreef op 20 oktober 2013 23:20:

    [...]

    @ Bilbo3; mocht het passen in de agenda; stuur me dan een mailtje voor de locatie.

    mvg ivet
    Sorry Ivet, gaat mij niet lukken morgen.
    wel geïnteresseerd in een volgende keer.
    Bedankt voor de moeite die je je getroost om dit te organiseren.

  7. [verwijderd] 26 oktober 2013 00:56
    Beste forumgenoten,

    ik ben net terug van de bijeenkomst, weliswaar van een kleine selecte groep mensen, maar reuze gezellig en informatief.

    Lastig om nu alles in detail even hier terug te halen, maar wil wel het volgende kwijt:
    De belangstelling was veel groter dan het aantal mensen dat in staat was vandaag bij de borrel aanwezig te zijn.

    Daarom zal de kans groot zijn dat medio/2e helft januari 2014 een nieuwe bijeenkomst georganiseerd zal worden.
    Bij de borrel was de NPEX aanwezig en legde uit dat UniQure een vreemde eend in de bijt was, waar het op publiek/type belegger en handel komt.

    Het zal niet eenvoudig zijn om de handelsmethodiek even snel om te gooien, aan te passen etc. Een grotere frequentie zou misschien nog het makkelijkst zijn op korte termijn.
    Vele besluiten liggen ook bij het STAK en dat is ook waar ik spoedig contact mee wil leggen.

    Het zou ook geweldig zijn als de komende bijeenkomst niet alleen een groot aantal aandeelhouders zich meldt, maar ook grootaandeelhouders, STAK, NPEX en UniQure zelf!
    NPEX staat zeer zeker open voor input om hun dienstverlening te verbeteren, ook met het oog op de toekomst. De handel in UniQure is veruit het meest actief en vergt een heel andere benadering dan andere fondsen die er vnl. genoteerd zijn om kapitaal aan te trekken.

    Als ik het goed heb begrepen, vind de handel in UniQure ook op de NPEX in een besloten omgeving plaats. Daarbij zijn er aandeelhouders (zal een minderheid zijn) die hun stukken nog steeds niet hebben overgeheveld naar NPEX. Daarbij denk ik dat vele UniQure-aandeelhouders geen flauw benul hebben van wat er met UniQure gaande is.

    Reden genoeg om alle koppen bij elkaar te steken en een informatieve bijeenkomst te organiseren.

    Meest voor de hand liggende datum zal t.h.v. het weekend van 18/19 januari 2014 zijn (vrijdag 17 januari). Er zit geen 3 maanden meer tussen nu en de volgende geplande bijeenkomst, dus begin reeds nu met het vestigen van de aandacht hierop en het op korte termijn benaderen van andere partijen.

    Wie het niet wil missen doet er goed aan om rond deze datum rekening te houden met een bijeenkomst.
    Voor wie zijn of haar belangstelling alvast kenbaar wil maken, kan mij mailen op: invoorentegenspoed@hotmail.com

    Ik kan daarmee een betere inschatting maken om hoeveel belangstelling het uiteindelijk gaat.
    NPEX gaf aan ook alle aandeelhouders op de hoogte te kunnen brengen van de komende borrel; de kans bestaat dat als van de paar honderd aandeelhouders een redelijk aantal belangstelling toont, we een drukbezochte volgende bijeenkomst tegemoet kunnen zien.

    Bedenk: het is een bijzonder gegeven dat dit beursforum een aandeel bespreekt dat feitelijk een BV-aandeel is, anders dan alle andere aandelen van NV's.

    mvg ivet

    (ik zet dit ook even in een apart draadje zodat er extra aandacht op de volgende bijeenkomst wordt gevestigd)
  8. [verwijderd] 28 oktober 2013 13:39
    Ik heb Aicha Diba gesproken. Nog deze week zal een datum worden vastgesteld voor een bijeenkomst voor de aandeelhouders van Uniqure, welke binnenkort zal plaatsvinden in Amsterdam, Meibergdreef 61.
    Een van de agendapunten: de transactiekosten bij NPEX!

    Misschien leuk om elkaar dan te zien en spreken!? Ik heb namelijk wel interesse om medeaandeelhouders te ontmoeten, Amsterdam is voor mij goed te doen qua afstand, ik kom uit NoordHolland.
  9. [verwijderd] 28 oktober 2013 14:16
    Beste Streber, dank voor je bericht. Indien mogelijk zal ik er zeker bij willen zijn.

    Ik kan ook melden dat ik hoopvol ben gestemd dat alle partijen aanwezig willen zijn op de bijeenkomst die voor januari 2014 gepland staat. De 1e reacties zijn i.i.g. positief.

    Zodra ik dat kan en mag, zal ik hier bevestigen wie acte de presence zal geven. De NPEX toonde zich i.i.g. bereid en ook m.b.t. het STAK denk ik dat men de gelegenheid wil aangrijpen.

    Grootste uitdaging vind ik de groot(A)aandeelhouders; er lijkt enerzijds een groot verschil tussen A en B-aandeelhouders, maar m.i. zijn heel veel overeenkomstige belangen. Ik hoop ze bij de bijeenkomst te kunnen betrekken om van visie en gedachten te wisselen.

    mvg ivet
  10. [verwijderd] 14 april 2015 22:01
    Ik haal dit draadje weer even naar boven; er is wederom belangstelling voor een bijeenkomst getoond, dus pols ik via deze weg even naar bestaande animo.

    Wie heeft er belangstelling in een bijeenkomst van UniQure-beleggers en belangstellenden?

    Qua tijdstip lijkt het me goed ergens in mei 2015 te plannen en ieder moet maar aangeven of 8/15/22 mei beste uitkomt (vrijdagen bleken vaak meest geschikt).

    I.v.m. goede bereikbaarheid voor zoveel mogelijk mensen zal de borrel centraal in het land worden gehouden.

    mvg ivet
  11. Prof. Dollar 18 april 2015 12:42
    Wellicht dat uniQure begin juni een aandeelhoudersbijeenkomst organiseert. Althans...

    - Ik heb het persbericht over de deal met Bristol-Myers Squibb nog eens goed doorgelezen en las daarin: "The initial issuance by uniQure of equity to Bristol-Myers Squibb also is anticipated to close in the second quarter of 2015 and is subject to the approval by the shareholders of uniQure." Hieruit zou opgemaakt kunnen worden dat er een bijeenkomst volgt.

    - Daarnaast valt in een eerder persbericht te lezen dat Philip Astley-Sparke en Hugo Katus worden voorgedragen als lid van de Raad van Commissarissen. Op de site blijkt dat deze personen nog geen zitting hebben genomen. Kennelijk moet ook hierover nog formeel worden gestemd.

    - Tot slot was de laatste aandeelhoudersbijeenkomst juni een jaar geleden.

    Of er daadwerkelijk een aandeelhoudersbijeenkomst komt weet ik niet; het zijn slechts aanwijzingen in die richting.
  12. Prof. Dollar 6 mei 2015 22:44
    quote:

    Prof. Dollar schreef op 18 april 2015 12:42:

    Wellicht dat uniQure begin juni een aandeelhoudersbijeenkomst organiseert. Althans...

    - Ik heb het persbericht over de deal met Bristol-Myers Squibb nog eens goed doorgelezen en las daarin: "The initial issuance by uniQure of equity to Bristol-Myers Squibb also is anticipated to close in the second quarter of 2015 and is subject to the approval by the shareholders of uniQure." Hieruit zou opgemaakt kunnen worden dat er een bijeenkomst volgt.

    - Daarnaast valt in een eerder persbericht te lezen dat Philip Astley-Sparke en Hugo Katus worden voorgedragen als lid van de Raad van Commissarissen. Op de site blijkt dat deze personen nog geen zitting hebben genomen. Kennelijk moet ook hierover nog formeel worden gestemd.

    - Tot slot was de laatste aandeelhoudersbijeenkomst juni een jaar geleden.

    Of er daadwerkelijk een aandeelhoudersbijeenkomst komt weet ik niet; het zijn slechts aanwijzingen in die richting.
    En daar is die dan: www.iex.nl/Forum/Topic/1286603/112/Wa...
  13. [verwijderd] 6 mei 2015 23:52
    misschien leuk en goed om na afloop ergens wat te eten/drinken?

    Het nuttige met het aangename combineren lijkt me niet te veel gevraagd toch?

    Wie interesse heeft kan het hier kenbaar maken...indien iemand overdag niet naar de AVA kan, maar wel na afloop mee wil borrelen kan het hier aangeven. Dan zien we wel of er wat te regelen valt.
  14. [verwijderd] 1 juni 2015 20:29
    Ik ga de AVA misschien meemaken. Heb me aangemeld. Kom in elk geval graag borrelen of een hapje eten. Leuk!
    Laat je me weten waar IVET.
    Het AMC is nou geen brandpunt van gezelligheid, maar wel goed aan te rijden. Weet iemand iets in de buurt daar? Mijn vrouw is aan het nadenken dus als ik een goed adresje hoor laat ik het je weten....
44 Posts
Pagina: «« 1 2 3 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 882,63 +1,42%
EUR/USD 1,0693 0,00%
FTSE 100 8.139,83 +0,75%
Germany40^ 18.177,90 +1,45%
Gold spot 2.337,95 0,00%
NY-Nasdaq Composite 15.927,90 +2,03%

Stijgers

EBUSCO...
+9,33%
NX FIL...
+8,77%
ASMI
+7,26%
Alfen ...
+5,89%
PostNL
+3,82%

Dalers

SIGNIF...
-11,28%
Wereld...
-7,62%
AMG Cr...
-5,77%
IMCD
-4,90%
ABN AM...
-4,19%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links