Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Week 32 - Koersdoelverhogingen

314 Posts
Pagina: «« 1 ... 5 6 7 8 9 ... 16 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 tatje 4 augustus 2015 08:46
    Als het zover zou komen bij USG PEOPLE, dan stap ik ook in, in iets anders :-)

    Ik stap eerst in het vliegtuig naar Mallorca en doe eerst denkelijk 2 maanden niets en ga alleen denken wat ik ga doen.

    Lijkt me wel leuk, september en oktober Mallorca en de familie ook een weekje laten komen :-)

    Marathon en zijn vrouw hebben denkelijk dan ook wel behoefte, om er over na te denken, waar je in zou stappen, als je uitstapt :-)

    Het mag bij mij, in ieder geval nog maar 1/10 van de huidige PC tijd kosten.

    SAHR - 0310, gisteren bij Mona geweest, zit ook tot over haar oren in USG PEOPLE, ik dacht die heeft een glazen bol, jammer dan, ze zegt, ik voel aan mijn water dat het niet lang meer kan duren.

    FF later ging ze naar het toilet, nu weet ik niet of ze dat bedoelde, met het gaat niet meer lang duren of de oerknal bij USG PEOPLE :-)

    Ik ga er vanuit, dat we nog altijd niet van het tuig verlost zijn.

    Maar wij en USG PEOPLE bouwen ook meer weerstand op :-)
  2. forum rang 4 marathon 11 4 augustus 2015 09:18
    De schuiftransacties die we nu zien hebben weinig te betekenen. Je kunt misschien wat stukken oppikken maar niet meer dan dat. Het meeste is vestzak broekzak of family and friends transacties om toch weer op een lager nivo stukken te kunnen oppikken maar succes zou ik zeggen. Niets is onmogelijk maar ik zit liever in de trein dan dat ik er op het laatste moment op moet springen. Voor hetzelfde geld kun je ze niet eens meer onder de €15 kopen want het kan raar lopen vanaf nu.
  3. forum rang 6 tatje 4 augustus 2015 09:38
    Moet gezegd worden, Leen stond er tijdens de webcast beeldig op, het witte vestje combineerde mooi met de adecco rode jurk, met witte strepen :-)

    Eigenlijk had Rob nog een rode pochet moeten dragen in zijn colbert, dan had het een teken kunnen zijn :-)

    www.stropdassenwinkel.nl/pochet-vouwen
  4. forum rang 4 marathon 11 4 augustus 2015 09:51
    quote:

    tatje schreef op 4 augustus 2015 09:38:

    Moet gezegd worden, Leen stond er tijdens de webcast beeldig op, het witte vestje combineerde mooi met de adecco rode jurk, met witte strepen :-)

    Eigenlijk had Rob nog een rode pochet moeten dragen in zijn colbert, dan had het een teken kunnen zijn :-)

    www.stropdassenwinkel.nl/pochet-vouwen
    Een Adecco rode short??
  5. [verwijderd] 4 augustus 2015 10:03
    ABU: groei uitzenduren en -omzet in periode 7 weer versneld



    Door Andre Sterk

    Van DOW JONES NIEUWSDIENST


    AMSTERDAM (Dow Jones)--Het totaal aantal uitzenduren in Nederland is in de vierweeksperiode van week 25 tot en met week 28, oftewel periode 7 van 2015, met 11% opgelopen ten opzichte van dezelfde periode een jaar eerder, blijkt dinsdag uit gecorrigeerde cijfers van de Algemene Bond Uitzendondernemingen (ABU). De omzet liep in deze periode met 14% op.

    Deze periode telde een gelijk aantal werkdagen ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Er is dan ook geen correctie toegepast.

    In periode 6, week 17 tot en met week 20 van dit jaar, steeg het totaal aantal uitzenduren in Nederland nog met 9% ten opzichte van een jaar eerder en nam de omzet met 10% toe.

    De administratieve sector liet in periode 7 op jaarbasis een stijging zien van 13% in het aantal uren en 16% in omzet.

    De uren in de industriele sector vertoonden een groei van 7%. De omzet liep hier met 8% op.

    Het aantal uren in de technische sector kwam 27% hoger uit in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar. De omzet nam hier met 24% toe.

    De cijfers over periode 7 impliceren weer een versnelling in de groei van het aantal uitzenduren en de uitzendomzet ten opzichte van periode 6 op jaarbasis. Periode 6 bracht ten opzichte van de groeicijfers over periode 5 juist een stevige vertraging met zich mee. De stijgingspercentages in uren en omzet over periode 5 op jaarbasis waren met respectievelijk 20% en 18% aan de stevige maat.

    Alleen bij de industriele sector is de versnelling in periode 7 ten opzichte van de periode ervoor op jaarbasis bescheiden.

    De cijfers van de ABU omvatten volgens de branche-organisatie circa 65% van de Nederlandse uitzendbedrijven.

    De uitzendcijfers van de ABU over periode 8 van dit jaar worden op dinsdag 1 september om 10.00 uur gepubliceerd.
314 Posts
Pagina: «« 1 ... 5 6 7 8 9 ... 16 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 911,28 -0,23%
EUR/USD 1,0876 -0,07%
FTSE 100 8.419,13 -0,32%
Germany40^ 18.858,30 -0,06%
Gold spot 2.390,01 +0,15%
NY-Nasdaq Composite 16.742,39 +1,40%

Stijgers

Vastned
+4,42%
Galapagos
+2,97%
Alfen ...
+1,67%
ADYEN NV
+1,52%
AZERION
+1,51%

Dalers

SIGNIF...
-4,50%
IMCD
-2,17%
SHELL PLC
-1,67%
Air Fr...
-1,60%
OCI
-1,60%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links