Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Week 32 - Koersdoelverhogingen

314 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 16 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 moneypocket 3 augustus 2015 10:10
    quote:

    marathon 11 schreef op 3 augustus 2015 08:43:

    Ze vallen dadelijk over elkaar heen met adviesverhogingen.
    80000 mensen dagelijks aan het werk! Ik hoor hier soms dat uitzenden passee is. Zie dat op individuele basis al gebeuren.
    800000 mensen met een profiel en HR managers die zoeken in die bak naar de juiste kracht.
    Goedemorgen allen!

    Een prachtige zomerse dag vandaag, waarbij USG verder opstoomt in het vaart der volkeren.
    Ja...de koersdoelverhogingen zullen nu komen, kan niet missen!

    Marathon; het uitzenden in niet verleden tijd, maar zal verder toenemen!

    Groeten vanuit een reeds zonnig Noorden des Lands,

    Moneypocket.
  2. [verwijderd] 3 augustus 2015 10:14
    Sterkste groei productie Nederlandse industrie in ruim anderhalf jaar
    03-08-15 10:05:11
    AMSTERDAM (Dow Jones)--De inkoopmanagersindex van NEVI is in juli licht gedaald, maar de stijging van de productie was de grootste in negentien maanden, blijkt maandag uit data van de inkoopvereniging. "Heeft de Nederlandse industrie last van de discussies over de Grexit? Is de invloed van de stagnerende groei in China al te merken in ons land? Op grond van de NEVI Purchasing Managers' Index lijkt de Nederlandse industrie van dit alles weinig last te hebben", zegt Arjan van Weele, NEVI hoogleraar Inkoopmanagement aan de TU Eindhoven. De NEVI PMI over juli kwam uit op 56,0, iets lager dan de 56,2 van vorige maand, maar hoger dan het gemiddelde over de afgelopen twee jaar. Dow Jones Nieuwsdienst; +31 20 571 52 00; amsterdam@dowjones.com (END) Dow Jones NewswiresAugust 03, 2015 04:05 ET (08:05 GMT)
    *Alex is niet aansprakelijk voor informatie verschaft door derden.
  3. forum rang 4 moneypocket 3 augustus 2015 10:17
    quote:

    tatje schreef op 3 augustus 2015 10:12:

    Ik heb ook het idee, dat de "" markt "" begint te snappen, welk verschil in potentie er momenteel zit, tussen USG PEOPLE en de peers.

    De inhaalslag is begonnen en gaat zich ook vertalen in de koers.

    Volgens mij kan dat niet anders :-)
    Ja, Tatje; volgens mij zal de markt ook inzien dat de inhaalslag is begonnen. Blijf het vreemd vinden dat die Zalmbank niet met een update komt qua analyse USG.

    Een 50k verhandeld op 14,20
  4. forum rang 4 moneypocket 3 augustus 2015 10:51
    quote:

    tatje schreef op 3 augustus 2015 10:39:

    Ik denk dat er hoog overleg is.

    Als we de koers willen blijven controleren, kost het veel aandelen.

    Wat moet ik doen :-)

    Gewoon een PB in de markt slingeren, lijkt me :-)
    Tatje; krijg de indruk dat die 50k verhandelde partij gebruikt wordt om de koers niet tever te laten oplopen.
  5. forum rang 4 marathon 11 3 augustus 2015 11:18
    quote:

    bartvde schreef op 3 augustus 2015 11:16:

    vraag me af of dit de hoogste koers is die ikzelf ooit actief voor USG gezien heb, denk het wel zo ongeveer
    Ik heb hem nog wel op de €25 gezien. Staat nog op mijn afschriftje maar dass war einmal.
    Begin langzaam mijn pensioen in zicht te krijgen dus dat voelt dan weer wel goed.
  6. [verwijderd] 3 augustus 2015 11:36
    N.a.v. mijn correspondentie omtrent presentatie vrijdag heb ik ook afgelopen zaterdag nog emailcontact gehad met USG.

    Ik heb nadrukkelijk gevraagd of nu alle kwesties in Duitsland zijn opgelost.

    Het heette oorspronkelijk dat alle kwesties zijn opgelost die de organisatie in Duitsland hinderde.

    Onder mijn beleving is de rechtszaak die in 2011 is gestart tegen voormalige directeuren wegen concurrentiebeding er ook een die Duitsland hinderde.

    Heel erg frappant krijg ik een verwijzing naar de AMP kwestie terwijl ik wat anders bedoelde.

    Een nieuwe email met specifieke omschrijving van wat ik bedoelde is tot op het moment van schrijven onbeantwoord.

    Voor de duidelijkheid gaat het over (citaat jaarverslag):

    USG People heeft in 2011 in Duitsland rechtszaken aangespannen tegen voormalige directeuren wegens onder andere overtreding van het concurrentiebeding. De verwachting is dat de uitkomst positief zal zijn en zal leiden tot een substantiële schadevergoeding voor USG People. De
    doorlooptijden van de civiele behandeling van de rechtszaken is vooralsnog onbekend. De geïnventariseerde schades, als gevolg van bovengenoemde zaken bedragen € 22.000. De uiteindelijke hoogte van de mogelijke uitkeringen is vooralsnog onzeker.
  7. forum rang 4 moneypocket 3 augustus 2015 12:00
    quote:

    Beurske schreef op 3 augustus 2015 11:36:

    N.a.v. mijn correspondentie omtrent presentatie vrijdag heb ik ook afgelopen zaterdag nog emailcontact gehad met USG.

    Ik heb nadrukkelijk gevraagd of nu alle kwesties in Duitsland zijn opgelost.

    Het heette oorspronkelijk dat alle kwesties zijn opgelost die de organisatie in Duitsland hinderde.

    Onder mijn beleving is de rechtszaak die in 2011 is gestart tegen voormalige directeuren wegen concurrentiebeding er ook een die Duitsland hinderde.

    Heel erg frappant krijg ik een verwijzing naar de AMP kwestie terwijl ik wat anders bedoelde.

    Een nieuwe email met specifieke omschrijving van wat ik bedoelde is tot op het moment van schrijven onbeantwoord.

    Voor de duidelijkheid gaat het over (citaat jaarverslag):

    USG People heeft in 2011 in Duitsland rechtszaken aangespannen tegen voormalige directeuren wegens onder andere overtreding van het concurrentiebeding. De verwachting is dat de uitkomst positief zal zijn en zal leiden tot een substantiële schadevergoeding voor USG People. De
    doorlooptijden van de civiele behandeling van de rechtszaken is vooralsnog onbekend. De geïnventariseerde schades, als gevolg van bovengenoemde zaken bedragen € 22.000. De uiteindelijke hoogte van de mogelijke uitkeringen is vooralsnog onzeker.

    Beurske; goed dat je hier een opmerking over plaatst. Dat je een verwijzing krijgt naar de AMP kwestie, vind ik dan wel vreemd.
    Ja...die rechtszaak in DL, waarbij de schadevergoeding nog moet plaatsvinden, is volgens mij nog niet uitgesproken.

  8. forum rang 4 marathon 11 3 augustus 2015 12:21
    Inmiddels ook weer boven de verkoopkoers van Blacky.
    Achteraf Maar ja dat is achteraf altijd.
    De trein begint nu vaart te maken en erop springen wordt steeds moeilijker want er zijn bijna geen plaatsjes meer aan boord en van de plaatsen die er nog zijn worden de kaartjes steeds duurder.
    Tsja de opmerking in de USG wandelgangen dat de trouwe aandeelhouder wordt beloond lijkt geen loze kreet te zijn geweest. We gaan het allemaal zien. Succes allemaal.
  9. [verwijderd] 3 augustus 2015 13:03
    Nico PR Bakker ?@TheDailyTurbo 1 u1 uur geleden
    Nico PR Bakker heeft Gitta Willemsen geretweet

    USG PEOPLE breekt de 14+ weerstandzone op de weekchart met swing +9 wit, nieuwe impuls tot mogelijk 16+...

    @TheDailyTurbo USG, Beste Nico, hij gaat nu wel erg hard. Wat zijn de vooruitzichten?
314 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 16 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 889,13 +0,74%
EUR/USD 1,0722 +0,25%
FTSE 100 8.177,66 +0,46%
Germany40^ 18.196,60 +0,20%
Gold spot 2.336,77 -0,05%
NY-Nasdaq Composite 15.927,90 +2,03%

Stijgers

Philip...
+32,74%
Alfen ...
+13,59%
NX FIL...
+5,80%
EXOR NV
+4,06%
Avantium
+2,80%

Dalers

Vastned
-6,21%
VIVORY...
-4,88%
BESI
-1,76%
ASMI
-1,73%
Akzo N...
-1,59%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links