Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

IMTECH: weekdraadje van 26/01 tem 30/01. Komt de kentering?

540 Posts
Pagina: «« 1 ... 6 7 8 9 10 ... 27 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. MvM 27 januari 2015 09:38
    quote:

    wat nou? schreef op 27 januari 2015 09:15:

    helaas ben ik een van die aandeelhouders die in de gouden tijden blij was dat de koers de 15Euro aantikte om zo lekker bij te kopen...
    omdat ik niet kon geloven dat er zo ont-zet-tend veel lijken uit de kast zouden komen, ben ik niet alleen blijven zitten, maar heb me ook maximaal in de emissie gestort...

    eindelijk lijkt het sentiment rond dit (koninklijke....) aandeel nu te kenteren en hebben we een bescheiden herstel te pakken. Mijn break-even ligt echter (dankzij mijn geschetste historie) rond de 7Euro

    ... what to do...
    Je bent niet de enige hoor :-(
    Ook ik ben zo iemand geweest die dacht te laat is uitgestapt.
    Anderhalf jaar geleden ingestapt bij 2 Euro met de gedachte dat nu zo ongeveer de bodem wel bereikt zou zijn. En ook vorig jaar januari leek het weer de goede kant op te gaan waarnaar de bekende val naar 0,00niks een aanvang nam.
    Zwaar verloren en ja, toch maar voor een gedeelte meegedaan met de emissie om het gemiddelde te drukken.
    Heb nu een gemiddelde koers van 6.89 dus voorlopig ben ik nog lang niet uit de min..
  2. [verwijderd] 27 januari 2015 10:08
    quote:

    wat nou? schreef op 27 januari 2015 09:15:

    helaas ben ik een van die aandeelhouders die in de gouden tijden blij was dat de koers de 15Euro aantikte om zo lekker bij te kopen...
    omdat ik niet kon geloven dat er zo ont-zet-tend veel lijken uit de kast zouden komen, ben ik niet alleen blijven zitten, maar heb me ook maximaal in de emissie gestort...

    eindelijk lijkt het sentiment rond dit (koninklijke....) aandeel nu te kenteren en hebben we een bescheiden herstel te pakken. Mijn break-even ligt echter (dankzij mijn geschetste historie) rond de 7Euro

    ... what to do...
    Ik heb gekocht tijdens de laatste emissie, later op verschillende punten bijgekocht en inmiddels break-even, toch verkoop ik pas richting 7,50-8, maar indien nodig stel ik dit naar boven bij, succes.
  3. [verwijderd] 27 januari 2015 10:17
    quote:

    wisenwaarachtig schreef op 27 januari 2015 10:08:

    [...]
    Ik heb gekocht tijdens de laatste emissie, later op verschillende punten bijgekocht en inmiddels break-even, toch verkoop ik pas richting 7,50-8, maar indien nodig stel ik dit naar boven bij, succes.
    Als ie naar de 8 vliegt, stop ik met werken.....

    Hoop dat je gelijk krijgt.....

    Geert Schaaij dacht dat het ook mogelijk moest zijn......
  4. [verwijderd] 27 januari 2015 10:21
    quote:

    wat nou? schreef op 27 januari 2015 09:15:

    helaas ben ik een van die aandeelhouders die in de gouden tijden blij was dat de koers de 15Euro aantikte om zo lekker bij te kopen...
    omdat ik niet kon geloven dat er zo ont-zet-tend veel lijken uit de kast zouden komen, ben ik niet alleen blijven zitten, maar heb me ook maximaal in de emissie gestort...

    eindelijk lijkt het sentiment rond dit (koninklijke....) aandeel nu te kenteren en hebben we een bescheiden herstel te pakken. Mijn break-even ligt echter (dankzij mijn geschetste historie) rond de 7Euro

    ... what to do...
    Wel knap als je rond 15€ destijds hebt bijgekocht en bij 7€ al break-evenpoint....
    Ook al heb je maximaal meegedaan met emissie. o ondenkbaar is 7€ echt niet..

    Heb gemiddeld nog 4K winst. Eerste aankoop 12 k winst gemaakt binnen 30 minuten (toen koers 2600% steeg op 1 dag heb ik gedeelte meegepikt). Met laatste aankoop 8 k verlies nu.
    Bij koers van 6,13€ sta ik weer quitte met mijn laatste aankoop...

    Paar grote opdrachten erbij en we staan zo boven 6€.. Gelukkig komt er niet veel slecht nieuws meer bij..

    Succes..

  5. [verwijderd] 27 januari 2015 10:25
    quote:

    Mzzlpk schreef op 27 januari 2015 10:17:

    [...]

    Als ie naar de 8 vliegt, stop ik met werken.....

    Hoop dat je gelijk krijgt.....

    Geert Schaaij dacht dat het ook mogelijk moest zijn......
    Hahaaha..
    Stoppen met werken bj 8€...KNap hoor.
    8€ is echt niert onmogelijk..
    Paar grote opdrachten, shortsqueeze en je zit al dik boven 7€..
    Moet natuurlijk niet veel slecht nieuws bijkomen..
  6. [verwijderd] 27 januari 2015 10:36
    quote:

    Het is gedaan schreef op 27 januari 2015 08:10:

    Mijn 30000 aandelen gaan vandaag over de toonbank.
    Geweldig.. Niets daar..
    Geen 10% vanouds eraf....(voorlopig niet)
    Lijkt wel of je stiekem 30.000 stuks aan het bijkopen bent..

    Koers nu 2% hoger...en 825.000 stuks verhandeld.. EInd van de middag ongeer 1,6 mln stuks verhandeld en koers ongeveer 4% hoger?
  7. [verwijderd] 27 januari 2015 11:38
    quote:

    Het is gedaan schreef op 27 januari 2015 11:34:

    Neen die gaan buiten aan 5.5€ volgende maand.
    Tja.. beetje vreemde reactie...
    eerst aangeven dat je 30.000 stuks hebt en dat vandaag ouderwets 10% afgaat en dat je vandaag eruit gooit... vervolgens aangeven dat ze volgende maand, is volgende week, uitgaan op 5,50€..
    Kan jij het zelf nog volgen?
  8. [verwijderd] 27 januari 2015 11:41
    quote:

    1€ schreef op 27 januari 2015 11:38:

    [...]

    Tja.. beetje vreemde reactie...
    eerst aangeven dat je 30.000 stuks hebt en dat vandaag ouderwets 10% afgaat en dat je vandaag eruit gooit... vervolgens aangeven dat ze volgende maand, is volgende week, uitgaan op 5,50€..
    Kan jij het zelf nog volgen?

    wat een lul-koek, Blok, jij doet niets anders dan kotsen over IM, dus

    als je klaar bent in de bezemkast en je handen gewassen, kom dan maar weer achter t scherm

    W
  9. [verwijderd] 27 januari 2015 11:46
    Hey allen,

    Ik ben vanmorgen ingestapt. Ik heb wel een vraag.
    Denken jullie dat de koers op 17 maart een stuk hoger zou zijn? En dan spreek ik over rond 5,30 of dat hij juist lager zal worden. Ik ben een beginnende belegger en Imtech viel tegen eerst maar de nieuwe order maakt het wel interessant.

    groeten
  10. [verwijderd] 27 januari 2015 11:50
    quote:

    vMv schreef op 27 januari 2015 09:38:

    [...]

    Je bent niet de enige hoor :-(
    Ook ik ben zo iemand geweest die dacht te laat is uitgestapt.
    Anderhalf jaar geleden ingestapt bij 2 Euro met de gedachte dat nu zo ongeveer de bodem wel bereikt zou zijn. En ook vorig jaar januari leek het weer de goede kant op te gaan waarnaar de bekende val naar 0,00niks een aanvang nam.
    Zwaar verloren en ja, toch maar voor een gedeelte meegedaan met de emissie om het gemiddelde te drukken.
    Heb nu een gemiddelde koers van 6.89 dus voorlopig ben ik nog lang niet uit de min..

    Ach, mijn break even staat op 10.09 dus heb ik nog wel wat te gaan. Geen punt, ik zie wel waar het schip strand want op papier heb ik vorig jaar het spul al voor 100% afgeschreven en alhoewel ik met een schuin oog naar historische kostprijzen kijk, is dat voor mij geen leidraad.
540 Posts
Pagina: «« 1 ... 6 7 8 9 10 ... 27 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 912,23 -0,42%
EUR/USD 1,0850 -0,09%
FTSE 100 8.254,18 -0,76%
Germany40^ 18.672,00 -0,03%
Gold spot 2.356,85 -0,19%
NY-Nasdaq Composite 17.019,88 +0,59%

Stijgers

NX FIL...
+7,07%
AZERION
+2,36%
Pharming
+2,18%
CM.COM
+2,16%
Air Fr...
+2,07%

Dalers

VIVORY...
-33,33%
NN Group
-4,09%
B&S Gr...
-3,85%
FASTNED
-2,27%
ASR Ne...
-2,26%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links