Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Ballast Nedam doet beroep op aandeelhouders

490 Posts
Pagina: «« 1 ... 19 20 21 22 23 ... 25 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 13 november 2014 12:09
    Er is altijd voorkennis! Niet altijd wordt daar misbruik van gemaakt. Blijkbaar is er bij Ballast Nedam wel gebruik gemaakt van voorkennis.
    Deze mogelijke voorkennis wordt bijna openbare kennis!

    Zie ook:

    De briefwisseling betreft een lange lijst van vragen van de twee grootaandeelhouders en de repliek daarop van Nutreco. De vragen werden verstuurd op 3 november, het antwoord werd verstuurd op 7 november. Pas daarna, in het weekend van 8 en 9 november, maakte SHV zijn verhoogde bod van €44,50 wereldkundig. Dat bod kwam nadat de Amerikaanse Cargill samen met private-equity-huis Permira een bod uitbracht van €43,20 per aandeel. De Amerikanen willen Nutreco opknippen, terwijl SHV de huidige strategie van een geïntegreerd bedrijf voor diervoer en visvoer ondersteunt.

    [Ref: Fd.nl]
  2. [verwijderd] 13 november 2014 16:18
    Omzet 17.247 13-nov-14 15:41

    Stilte voor de storm.

    Het moet nu lijken dat er geen voorwetenschap is. Morgen verwacht ik nog zo'n dag. Vervolgens verwacht ik dat maandag a.s. het bod van circa 4,25-4,50 euro bekend wordt gemaakt.

    Onduidelijk is wie het bod zal doen.
    Persoonlijk maak ik me daar niet druk om!
    Belangrijker vind ik dat het bod minimaal 4,25-4,50 euro is!
  3. [verwijderd] 13 november 2014 16:46
    quote:

    Cashflow Quadrant schreef op 13 november 2014 16:40:

    Liefst HAL / Boskalis die hebben genoeg cash
    Hurks krijgt dan mogelijk voor zijn aandelen in Ballast Nedam een onderdeel van Ballast Nedam zodat alle partijen zeer tevreden zijn!
    Ook wij als aandeelhouder zijn dan zeer te vreden met een bod van circa 4,25 - 4,50 euro!!
  4. Mr Greenspan 13 november 2014 16:51
    quote:

    R Invest schreef op 13 november 2014 16:18:

    Omzet 17.247 13-nov-14 15:41

    Stilte voor de storm.

    Het moet nu lijken dat er geen voorwetenschap is. Morgen verwacht ik nog zo'n dag. Vervolgens verwacht ik dat maandag a.s. het bod van circa 4,25-4,50 euro bekend wordt gemaakt.

    Onduidelijk is wie het bod zal doen.
    Persoonlijk maak ik me daar niet druk om!
    Belangrijker vind ik dat het bod minimaal 4,25-4,50 euro is!
    Er zou toch afgelopen maandag al een bod komen van 4 euro volgens jouw?
  5. forum rang 5 Porscheknakker 13 november 2014 17:11
    Als er sprake is van een komende overname, dan zal toch eerst de koers in elkaar gepleurd moeten worden. Overnames geschieden altijd zeer onverwacht en bij een hopeloze lage koers.
    De overnemende partij is niet gek om voor een hoge prijs een bedrijf over te nemen.
    M.a.w. ik verwacht geen overname.
  6. [verwijderd] 13 november 2014 17:11
    quote:

    Mr Greenspan schreef op 13 november 2014 16:51:

    [...]

    Er zou toch afgelopen maandag al een bod komen van 4 euro volgens jouw?
    Op basis van mijn zeer ruime ervaring met beleggen, specifiek m.b.t. overname kandidaten heb ik getracht zo goed mogelijk toekomst scenario te beschrijven. Tot op heden is mijn verwachting nog in grote lijnen identiek aan het geschrevene in de afgelopen dagen.

    Als afgelopen maandag wel een bod had gelegen dan had iedereen mij aangevallen dat ik voorwetenschap had. Misschien is het voor mij persoonlijk beter als maandag a.s. dan het te verwachten bod van circa 4,25 - 4,50 euro wordt uitgebracht!
  7. Mr Greenspan 13 november 2014 17:12
    quote:

    R Invest schreef op 13 november 2014 17:11:

    [...]
    Op basis van mijn zeer ruime ervaring met beleggen, specifiek m.b.t. overname kandidaten heb ik getracht zo goed mogelijk toekomst scenario te beschrijven. Tot op heden is mijn verwachting nog in grote lijnen identiek aan het geschrevene in de afgelopen dagen.

    Hmm misschien moet je je geschreve nog even nalezen.
  8. kammetje 14 november 2014 08:17

    Heijmans en Ballast Nedam stellen financiering A9 project zeker

    Redactie ABM Financial News - 14 november 2014, 07:57
    Project aan A9 Gaasperdammerweg.

    Ballast Nedam, Heijmans, Fluor en 3i Infrastructure hebben definitieve afspraken met een consortium van banken gemaakt voor het publiek-private samenwerkingsproject A9 Gaasperdammerweg. Dit meldde zowel Heijmans als Ballast Nedam vrijdag voorbeurs.



    Met deze zogenoemde financial close is de financiering voor het project zeker gesteld. De financiering bestaat uit een deel vreemd vermogen en een deel eigen vermogen. BNG Bank, DZ BANK, ING, KBC, SMBC en Société Générale stelden 140 miljoen euro via een kortlopende lening beschikbaar en de helft van de 410 miljoen euro in de vorm van een langlopende lening. De andere helft van de langlopende lening werd verstrekt door de Europese Investeringsbank.



    Het eigen vermogen wordt ingebracht door de vier aandeelhouders van IXAS Zuid-Oost, elk met een gelijk aandeel.



    Het project omvat zowel het ontwerp, de realisatie, het beheer en onderhoud gedurende een periode van 20 jaar als ook de financiering van de bestaande en nieuwe infrastructuur op de A9 tussen Diemen en Holendrecht. De opdracht heeft een totale nominale projectomvang van ongeveer 700 miljoen euro.
490 Posts
Pagina: «« 1 ... 19 20 21 22 23 ... 25 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 911,35 -0,22%
EUR/USD 1,0875 -0,08%
FTSE 100 8.418,73 -0,32%
Germany40^ 18.859,40 -0,05%
Gold spot 2.389,68 +0,13%
NY-Nasdaq Composite 16.742,39 +1,40%

Stijgers

Vastned
+5,31%
Galapagos
+2,90%
BESI
+1,70%
AZERION
+1,51%
Alfen ...
+1,45%

Dalers

SIGNIF...
-4,86%
IMCD
-2,00%
SHELL PLC
-1,73%
OCI
-1,32%
Arcelo...
-0,96%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links