Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

V&D doet boekje open over toekomstplannen

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

9 Posts
| Omlaag ↓
  1. 2008drama 4 mei 2015 17:55
    Ze zijn al een maand geleden begonnen met een enquette.... het viel de directie ook al op dat er geen hond meer binnen kwam.... al twintig jaar.... je xal maar op de marketing afdeling van v&D werken.. ik zou het op feestjes niet eens durven vertellen. Over tien jaar komen er boekjes naar buiten hoe een sterk merk te verkloten voor dummies...
  2. relpinda 5 mei 2015 13:43
    Dit heeft m.i. al veel te lang (jaren) geduurd. Dit gaat ze niet meer redden. Die mensen die V&D nog liefhebben is bijna uitgestorven c.q.kunnen niet met de 'rollator' door de draaideur, danwel hebben al alternatieven/zaken ontdekt.
    Het gat is al lang opgevuld danwel die behoefte is er niet meer.

    Heel zielig, maar het is m.i.de keiharde waarheid. Bijenkorf was/is net op tijd geweest. Hema min of meer ook, maar ondervindt nog steeds geen UPS.
    (vb. mijn vrouw was laatst 30.min voor sluiting voor 3ons gesneden beenham! Antw. we gaan zo sluiten en hebben de snijmachine al schoon gaat u maar naar de JUMBO/AH)! en dus gedaan. Doet ze vlgnde week ook en weer en weer. DAG VASTE KLANT.

    Maar V&D, gaat dat m.i. niet meer redden. Wel zonde, had er ooit aandelen van!

    lza
  3. Da Freeze 9 mei 2015 17:17

    'Nederlandse consument vindt V&D saai en ouderwets'


    Nederlandse consumenten hebben weinig vertrouwen in de toekomst van warenhuisketen V&D, dat door velen wordt bestempeld als ouderwets en saai.

    Dat blijkt zaterdag uit onderzoek onder de ruim 17.000 leden van het opiniepanel van het tv-programma EenVandaag.

    Bijna de helft van de ondervraagden (48 procent) verwacht niet dat V&D over vijf jaar nog bestaat. Ruim een kwart van de ondervraagden (27 procent) ziet de toekomst van het warenhuis wel rooskleurig in.

    Uit het onderzoek komt verder naar voren dat de winkelketen geen focus heeft en dat de winkelformule weinig onderscheidend zou zijn. Ook vinden deelnemers de winkels rommelig van opzet en is er volgens hen te weinig personeel. Als positieve punten worden het vertrouwde karakter en restaurant La Place genoemd.

    De geplaagde keten maakte vrijdag plannen bekend die de keten er weer bovenop moeten helpen. Zes op de tien ondervraagden zou het jammer vinden als de keten uit het straatbeeld zou verdwijnen.

    www.nu.nl/ondernemen/4046255/nederlan...
9 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.