Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Van Herk wil belang niet verder afbouwen...

9 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 22 juli 2009 19:52
    quote:

    de echte zoef schreef:

    [quote=groente]
    Zie:
    www.fembusiness.nl/web/artikelSmal/47...

    [/quote]
    Zullen dus wel calls jul 16 of 17 zijn geweest. premie geincasseerd, maar kennelijk geen behoefte om bij te kopen, dan wel calls door te rollen.
    Cash is King ook bij van Herk!
    Zoef
    Ik denk juist dat hij calls geschreven had, daar hij de aandelen moest leveren en dus waarschijnlijk verlies moest nemen op zijn geschreven calls.
  2. [verwijderd] 22 juli 2009 23:53
    quote:

    jruijs schreef:

    [quote=de echte zoef]
    [quote=groente]
    Zie:
    www.fembusiness.nl/web/artikelSmal/47...

    [/quote]
    Zullen dus wel calls jul 16 of 17 zijn geweest. premie geincasseerd, maar kennelijk geen behoefte om bij te kopen, dan wel calls door te rollen.
    Cash is King ook bij van Herk!
    Zoef
    [/quote]

    Ik denk juist dat hij calls geschreven had, daar hij de aandelen moest leveren en dus waarschijnlijk verlies moest nemen op zijn geschreven calls.

    Uiteraard heb ik het ove rgeschreven Calls. Als hij enkele maanden geleden calls 16 jul geschreven heeft, heeft hij daar denk ik zo ca €2 voor ontvangen. Hij moet nu leveren en ontvangt dan in totaal € 18 per aandeel. Hij lijdt slechts verlies als hij indertijd voor meer dan €18 heeft de aandelen heeft aangeschaft.
    Vandaag kan hij ze weer kopen voor € 17,10 dus waarom verlies?
    Misschien heeft hij direct Puts 17 geschreven voor october en krijgt hij dan weer ca €0,90.
    Hoe kom jij dan tot verlies?
    Zoef
  3. [verwijderd] 23 juli 2009 04:03
    quote:

    de echte zoef schreef:

    Uiteraard heb ik het ove rgeschreven Calls. Als hij enkele maanden geleden calls 16 jul geschreven heeft, heeft hij daar denk ik zo ca €2 voor ontvangen. Hij moet nu leveren en ontvangt dan in totaal € 18 per aandeel. Hij lijdt slechts verlies als hij indertijd voor meer dan €18 heeft de aandelen heeft aangeschaft.
    Vandaag kan hij ze weer kopen voor € 17,10 dus waarom verlies?
    Misschien heeft hij direct Puts 17 geschreven voor october en krijgt hij dan weer ca €0,90.
    Hoe kom jij dan tot verlies?
    Zoef
    Ik kom niet zozeer tot verlies, maar wilde dat als mogelijkheid opperen omdat niet duidelijk is over welke calls het gaat en wanneer hij de opties geschreven heeft.
9 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 908,93 -0,58%
EUR/USD 1,0821 +0,05%
FTSE 100 8.305,74 -0,40%
Germany40^ 18.608,90 -0,44%
Gold spot 2.336,34 +0,32%
NY-Nasdaq Composite 16.736,03 -0,39%

Stijgers

VIVORY...
+78,29%
TKH
+3,12%
Euroco...
+1,54%
NSI
+1,36%
Wereld...
+0,73%

Dalers

JUST E...
-5,11%
ASMI
-1,69%
CM.COM
-1,60%
Aperam
-1,51%
DSM FI...
-1,46%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links