Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

  • 10,460 10 mei 2024 09:28
  • +0,110 (+1,06%) Dagrange 10,390 - 10,460
  • 126.922 Gem. (3M) 2M

Info

3.574 Posts
Pagina: «« 1 ... 91 92 93 94 95 ... 179 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. relpinda 26 juni 2015 11:10
    www.belegger.nl/Beursnieuws/ANP_ANP-2...

    Air France ontkent plannen voor ontslagronde
    Gepubliceerd op 26 jun 2015 om 10:01 |
    Air France-KLM 10:35
    6,45 0,00 (-0,43%)

    PARIJS (AFN/BLOOMBERG) - Luchtvaartmaatschappij Air France, onderdeel van luchtvaartcombinatie Air France-KLM, ontkent dat het 3000 banen gaat schrappen. De onderneming reageerde daarbij op berichtgeving in de Franse krant Le Monde vrijdag.

    Air France zei wel dat er gesprekken aankomen met grond- en luchtpersoneel over vrijwillige vertrekregelingen. Maar de plannen over het personeelsbestand worden pas in de herfst publiek gemaakt.

    Volgens Le Monde, die niet aangaf waar het de informatie vandaan had, gaat Air France hard snijden in zijn personeelsbestand Zo schrapt het 3000 banen onder grondpersoneel en 300 onder de piloten, aldus de krant. Daarnaast gaan er tussen de 15 en 20 vliegtuigen met 'pensioen'.

    De Franse partner van KLM werkt al langer aan een forse reorganisatie. Eind april maakte het bedrijf al bekend dat er in de periode tot en met 2017 ruim 1,1 miljard euro moet worden bezuinigd.

    - See more at: www.belegger.nl/Beursnieuws/ANP_ANP-2...

    LZA
  2. forum rang 8 Wilbar 26 juni 2015 13:12
    Uit de Financiele Telegraaf:

    vr 26 jun 2015, 11:20
    Analyse: Ontslagen Air France dweilen met de kraan open

    Luchtvaartmaatschappij Air France, de zustermaatschappij van KLM gaat de komende tijd ruim 3000 man ontslaan. Eindelijk lijkt er iets meer vaart te komen in het bezuinigingsprogramma van de Nederlands-Franse luchtvaartmaatschappij. KLM gaf ruim een half jaar geleden al duidelijkheid, er moet € 700 miljoen bespaard worden en ook hier in Nederland zullen ruim 3000 banen verdwijnen in de komende jaren.

    De contouren bij Air France zijn nu ook duidelijk nadat vorige week al bekend was geworden dat er investeringen in nieuwe vliegtuigen worden uitgesteld en € 80 miljoen bespaard moet worden door scherper inkopen. Het Franse personeel leek de dans te ontspringen, maar waarschijnlijk heeft topman Alexandre de Juniac deze week onder druk van het bestuur van Air France KLM ingegrepen.

    Want twee weken geleden zei de topman van Air France, Frédéric Gagey, nog tegen De Telegraaf in Miami dat Air France al zo veel mensen had laten gaan in de afgelopen jaren. De urgentie voor een ontslagronde leek bij hem te ontbreken. Dat er nu een voornemen is om meer mensen te laten gaan dan de eerder aangekondigde 800, is een signaal dat het ook bij Gagey is doorgedrongen dat het één voor twaalf is.

    Tempo opgeschroefd?
    En de komende tijd zal uit moeten wijzen of men inderdaad het tempo opschroeft in Frankrijk. Deze week weigerden de pilotenvakbond aan te zitten bij de onderhandelingen over de nieuwe bezuinigingsslag, omdat ze in een juridisch gevecht verwikkeld zijn over het inleveren van arbeidsvoorwaarden over de afgelopen jaren. Met de zomer voor de boeg is het twijfelachtig of er na de zomer al overeenstemming kan komen met de vakbonden.

    Dan nog zijn de ontslagen een druppel op de gloeide plaat. De voorgenomen banensanering betreft 5% van het totale personeelsbestand. Wat er echt nodig is om de concurrentie aan te kunnen, is een verhoging van de omzet en een structurele verlaging van het kostenniveau. Maar daar kan slechts in bescheiden mate aan worden geschroefd aan Franse en Nederlandse zijde. Daarmee blijft het dweilen met de kraan open bij Air France KLM
  3. forum rang 10 voda 26 juni 2015 14:27
    Air France ontkent schrappen 3.300 banen

    AMSTERDAM (Dow Jones)--Air France ontkent vrijdag de berichtgeving in de media 3.000 banen onder het grondpersoneel en 300 onder zijn piloten te schrappen, meldt de Franse tak van Air France-KLM (Af.FL) vrijdag in een verklaring.

    Air France CEO Frederic Gagey zei op 15 juni in dit najaar, na onderhandelingen, de financiele situatie te beoordelen, wanneer ook duidelijk is hoeveel grond- en cabinepersoneel zich heeft aangemeld onder de vrijwillige vertrekprogramma's, zegt Air France.

    "We zijn dan in een positie om te beslissen welke actie nodig is om de toekomst van Air France veilig te stellen", zegt de Franse luchtvaartmaatschappij, die sterk worstelt met de concurrentie van de luchtvaartmaatschappijen uit de golfstaten en de low-cost carriers in Europa. Kosten moeten teruggedrongen worden, maar de spanningen zijn opgelopen met de Franse vakbonden.


    Door Ellen Proper; Dow Jones Nieuwsdienst: +31-20-5715200; ellen.proper@wsj.com

  4. forum rang 8 Wilbar 29 juni 2015 08:11
    'Plan B bij AF-KLM is drastisch snijden'
    Gepubliceerd op 29 jun 2015 om 07:52

    PARIJS (AFN) - Luchtvaartgroep Air France-KLM snijdt stevig in het routeaanbod als het niet lukt bij het personeel een flinke verhoging van de productiviteit af te dwingen. Daardoor kunnen nog meer banen op de tocht komen te staan dan nu al het geval is, schrijft de Franse krant La Tribune maandag.

    Ingewijden brengen tegenover het dagblad de drastische inkrimping in herinnering die concurrent British Airways zo'n vijftien jaar geleden doorvoerde. Daar werd de capaciteit tussen 1999 en 2003 met maar liefst een vijfde teruggeschroefd om het hoofd te bieden aan financiële problemen die veel kleiner waren dan die van Air France-KLM nu.

    Zowel bij Air France als bij KLM zouden verliesgevende bestemmingen worden geschrapt. Daarbij worden volgens La Tribune de intercontinentale routes, waarvan bij Air France de helft rode cijfers oplevert, niet ontzien.
  5. relpinda 1 juli 2015 13:37
    www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/articl...

    Ryanair laat passagier aan lot over na uitwijken vlucht
    BEWAAR ARTIKEL

    Door: redactie
    1-7-15 - 09:51
    © reuters.
    Passagiers van Ryanair die vanwege vertraging niet meer op Eindhoven Airport mogen landen en moeten uitwijken naar andere luchthavens worden geregeld aan hun lot overgelaten. Tijdens de vlucht worden bussen beloofd om reizigers naar Eindhoven te brengen, maar eenmaal op de grond ontbreekt vervangend vervoer, of slechts een fractie van de passagiers wordt in nachtelijke uren naar eindbestemming Eindhoven Airport gebracht.
    De rest van de reizigers kan een taxi nemen of wachten op de eerste trein en achteraf proberen de kosten daarvan op Ryanair te verhalen.

    Schadevergoeding
    Dit beeld dat reizigers schetsen bevestigt dienstverlener EUclaim, die vliegtuigpassagiers vertegenwoordigt die recht hebben op een schadevergoeding van een luchtvaartmaatschappij. "Dat na een uitgeweken vlucht Ryanair de belofte van bussen schendt, is schering en inslag", stelt vliegtuigdeskundige Paul Vaneker van EUclaim, dat samenwerkt met de Consumentenbond.

    Een Europese verordening bepaalt dat passagiers die 3 uur of meer te laat op hun eindbestemming zijn, recht hebben op schadevergoeding. De hoogte is afhankelijk van de vliegafstand. Bij onder meer een staking, slecht weer of een vogel in de motor kan een maatschappij zich beroepen op buitengewone omstandigheden.

    ZO KUN JE OOK GELD BESPAREN, Moest KLM eens doen!

    LZA KD 7,50!!
  6. forum rang 10 voda 1 juli 2015 22:52
    KLM snijdt in aanbod vluchten

    Gepubliceerd op 1 jul 2015 om 22:42 | Views: 27 |

    AMSTELVEEN (AFN) - KLM vermindert het aantal vluchten in haar winterdienstregeling in een poging de dalende inkomsten te compenseren. Dat maakte de Nederlandse luchtvaartmaatschappij woensdag bekend.

    KLM vermindert het aantal vluchten op tien Europese bestemmingen. Verder wordt er minder vaak dan eerder gepland naar bestemmingen in Afrika, Japan en Brazilië gevlogen. Hierdoor zijn er in totaal ongeveer een half miljoen minder stoelen beschikbaar in het winterseizoen, dat loopt van 25 oktober tot en met 26 maart.

    Omdat de inkomsten in vooral de Europese luchtvaart blijven dalen, moet KLM zijn besparingen zien op te voeren. Het bedrijf bereikte eerder in dit verband overeenstemming met de cabine- en grondbonden over een nieuwe cao. De invoering daarvan is echter afhankelijk van een akkoord met de piloten, die nog niet hebben ingestemd. Doordat de besparing op dat vlak uitblijft, ziet KLM zich gedwongen in het vluchtaanbod te schrappen.
  7. relpinda 2 juli 2015 09:34
    www.zakenreisnieuws.nl/nieuws/categor...

    1 jul 2015 - 22:26
    KLM moet onder druk van inkomsten frequenties reduceren

    Foto (c) KLM
    Rob Somsen
    AMSTELVEEN - KLM reduceert op tien Europese bestemmingen de frequenties tijdens het komende winterseizoen omdat de inkomsten sterk onder druk staan. Verder wordt op bestemmingen in Afrika, Japan en Brazilië het frequentieniveau verminderd. Dat maakte de maatschappij woensdagavond bekend. De maatschappij meldt ook er nog steeds niet uit te zijn met de pilotenvakbond VNV over de benodigde productiviteitsverhoging.

    De druk op de inkomsten maakt verdere versnelling van de plannen binnen het Perform 2020-programma van Air France-KLM noodzakelijk. Sinds eind 2014 wordt met een breed scala aan initiatieven gewerkt om KLM concurrerender te maken, maar het tempo ligt nog veel te laag, aldus de maatschappij.

    KLM heeft eerder al overeenstemming bereikt met de cabine- en grondbonden over een nieuwe cao maar heeft de laatste maand herhaaldelijk gemeld dat er niet tot uitvoering van de nieuwe cao-plannen kan worden overgegaan zolang pilotenvakbond VNV niet meewerkt op het gebied van de benodigde productiviteitsverhoging. Doordat de besparing op personeelskosten uitblijft, ziet KLM zich gedwongen in het vluchtaanbod te schrappen. Het laten vallen van de economisch minder aantrekkelijke routes tast de positie van KLM als netwerkcarrier verder aan.

    KLM heeft niet bekendgemaakt of het schrappen van frequenties verder ten koste gaat van nieuw bestelde vliegtuigen, zoals de Boeing 787-9. In maart meldde KLM-COO René de Groot in een interview in het Luchtvaartnieuws magazine dat er de komende jaren geen 23, maar 21 Boeing 787's af worden genomen. Die maatregel is genomen om de kosten terug te brengen. "Nieuwe toestellen kosten veel geld en als we het geld niet hebben kunnen we ze niet afnemen", meldde de Groot.

    Mijn KD ligt nu op naar de 7,50.
    LZA
  8. forum rang 10 voda 2 juli 2015 16:26
    KLM tekent 3-jarige overeenkomst met Corendon

    AMSTERDAM (Dow Jones)--KLM, de Nederlandse tak van Air France-KLM (AF.FR), heeft een driejarige overeenkomst getekend met touroperator Corendon, meldt KLM donderdag.

    KLM en Corendon hebben afgesproken zitplaatsen te reserveren voor Corendon-klanten op KLM-vluchten naar Curacao vijf keer per week.

    Dit plaatst KLM in een sterke strategische positie in de Curacaose pakket-reismarkt, stelt KLM in het persbericht.

    Het aandeel noteert omstreeks 16.20 uur 3,9% lager op EUR6,23.


    - Door Patrick Buis; Dow Jones Nieuwsdienst; +31 20 571 52 00; patrick.buis@wsj.com

  9. forum rang 10 voda 2 juli 2015 18:17
    KLM sluit doorlopende kredietfaciliteit af van EUR575 mln



    AMSTERDAM (Dow Jones)--KLM, onderdeel van Air France-KLM (AF.FR), heeft donderdag een nieuwe doorlopende kredietfaciliteit afgesloten van EUR575 miljoen met tien internationale banken, meldt de luchtvaarder donderdag.

    Met de nieuwe faciliteit herfinanciert de luchtvaarder een kredietfaciliteit die in juli 2016 afloopt.

    De nieuwe faciliteit heeft een looptijd van vijf jaar en is afgeloten onder betere voorwaarden dan de huidige faciliteit, meldt het concern in het persbericht.

    Het bedrijf heeft nu de beschikking over niet opgenomen kredietlijnen ter waarde van EUR1,845 miljard.

    Het aandeel sloot donderdag 1,3% lager op EUR6,21.


    - Door Patrick Buis; Dow Jones Nieuwsdienst; +31 20 571 52 00; patrick.buis@wsj.com

  10. forum rang 10 voda 3 juli 2015 16:57
    Air France piloten kort geding beeindigd vanwege onbevoegdheid rechter

    AMSTERDAM (Dow Jones)--Het gerechtshof in Bobigny heeft zijn rechter op vrijdag onbevoegd verklaard in het kader van het kort geding dat gelanceerd werd door de Franse tak van Air France-KLM (AF.FR), in een poging de maatregelen die met piloten onder het voorgaande bezuinigingsprogramma werden gemaakt alsnog door te voeren.

    Het kort geding moest Air France in staat stellen om afspraken met piloten onder het bezuinigingsprogramma 'Transform 2015' door te voeren, nadat de piloten volgens de luchtvaartmaatschappij slechts tweederde van de in 2012 overeengekomen maatregelen nakwamen, zegt Air France.

    Met het onbevoegd verklaren van de rechter waar het kort geding werd ingediend zal Air France de procedure verder voortzetten met het doel voor het einde van de zomer een uitkomst te hebben.

    Daarnaast bevestigt het management van de luchtvaartmaatschappij vrijdag de noodzaak om snel vooruitgang te boeken met het nieuwe bezuinigingsprogramma Perform 2020 door middel van de sociale dialoog.


    Door Ellen Proper; Dow Jones Nieuwsdienst: +31-20-5715200; ellen.proper@wsj.com

  11. forum rang 10 voda 8 juli 2015 16:08
    Air France-KLM 0,2% meer passagiers in juni

    AMSTERDAM (Dow Jones)--Air France-KLM (AF.FR) zag in juni een lichte toename in het passagiersvervoer bij zijn kernactiviteiten, terwijl de Frans-Nederlandse luchtvaartgroep voortgang maakte met het verder uitbreiden van de low-cost dochter Transavia, en de cargo activiteiten verder terugdrong.

    De luchtvaartmaatschappij vervoerde 8.240.000 passagiers in juni, 0,2% meer op dan in diezelfde periode een jaar eerder.

    Zowel de Franse als Nederlandse tak kondigde recent aan vluchten te schrappen door druk op de omzet. Uit de vervoerscijfers blijkt dat de omzet per kilometer bij de korte- en middellange routes voor de gehele groep met 2,8% is gedaald, bij een gedaald passagiersvervoer van 2,0%. Bij de lange-afstandsroutes is de omzet per kilometer gestegen met 1,9%, bij 1,7 % meer passagiersvervoer.

    Low-cost dochter Transavia vervoerde 1.113.000 passagiers, wat een stijging van 7,6% markeert. De luchtvaartgroep besloot de budgettak uit te breiden in reactie op de opkomst van concurrenten in deze tak, waaronder Europa's grootste low-cost maatschappijen, Ryanair en Easyjet.

    Het cargo vervoer wordt sterk afgebouwd. In juni resulteerde dit in een 5,2% afnemende vrachtcapaciteit. De capaciteit van de full-freighter activiteiten daalde met 22%. De luchtvaartgroep heeft naast de vloot met vrachtvliegtuigen ook de mogelijkheid vracht te vervoeren in de belly van passagiersvliegtuigen.


    Door Ellen Proper; Dow Jones Nieuwsdienst: +31-20-5715200; ellen.proper@wsj.com


  12. forum rang 10 voda 8 juli 2015 19:27
    KLM bereikt principe-akkoord met VNV

    AMSTERDAM (Dow Jones)--KLM, onderdeel van Air France-KLM (AF.FR), heeft een principe CAO-akkoord bereikt met de Vereniging Nederlandse Verkeersvliegers (VNV), meldt de luchtvaartmaatschappij woensdag.

    "Dit akkoord is een significant onderdeel op weg naar een competitieve en gezonde KLM. Het draagt concreet bij aan onze Perform 2020 doelstellingen. Ik ben verheugd met dit akkoord omdat alle partijen zich flexibel en bereidwillig hebben getoond om samen met de KLM-directie de weg in te slaan naar een nieuwe KLM", zegt KLM-CEO Pieter Elbers in een persbericht.

    KLM en VNV hebben afgesproken dat de arbeidsvoorwaardelijke bijdrage van de vliegers de komende 3 jaar, tussen 1 januari 2015 en 31 december 2017, "in gebalanceerde verhouding staat tot de tegenprestatie die de VNV en KLM afspreken en die een significante bijdrage levert aan de Air France KLM-doelstellingen van Perform 2020." Dit betekent ondermeer dat de piloten er de komende drie jaar geen salaris bij krijgen.

    Verder omvat het akkoord een verhoging van de pensioenleeftijd en wordt invulling gegeven aan de doelstelling van een verbetering van de productiviteit van 4% per jaar. Ook moet de kaspositie van KLM door het akkoord verbeteren. Als tegenprestatie krijgt VNV toegang tot aandelen van de onderneming. Hoe dit in zijn werk zal gaan, wordt nog verder uitgewerkt, aldus KLM.

    Het principe-akkoord zal nog getoetst worden op juridische, fiscale en governance-aspecten en moet nog worden voorgelegd aan de leden van de VNV. Als die akkoord gaan, dan is met alle vakbonden een CAO-akkoord bereikt. De CAO's van cabine- en grondpersoneel die al eerder werden gesloten, lopen tot respectievelijk maart en juni 2016.

    Transavia maakte woensdag bekend een definitieve CAO te hebben gesloten met zijn piloten. Die CAO heeft een looptijd tot eind 2016.


    Door Dow Jones Nieuwsdienst; +31 20 5715 200; amsterdam@wsj.com

  13. forum rang 10 voda 9 juli 2015 18:17
    Plotselinge landing vliegtuig KLM na barst in voorruit

    Een toestel van KLM van Athene naar Amsterdam heeft een tussenlanding gemaakt op de luchthaven van Praag. De oorzaak is een barst in de voorruit, meldt buitenlandverslaggever Bob van Huët, die in het vliegtuig zit.

    ,,Iedereen moest plotseling op z'n plek gaan zitten en de gordel omdoen,'' vertelt Van Huët vanuit Praag. ,,We kregen te horen dat we een landing zouden maken in Praag. Ik dacht eerst dat onweer de oorzaak was, maar de lucht zag er prima uit. Alle gezichten waren gespannen.''

    Vlak voor de landing hoorden passagiers dat er een barst in de voorruit zat. ,,Toen we waren geland liet de co-piloot een foto op z'n ipad zien. Die ruit zat vol barsten,'' aldus Van Huët. Het toestel moest landen omdat de druk langzaam wegviel en het moeilijker werd om te ademen in de cockpit. Iedereen realiseert zich erg veel geluk te hebben gehad, stelt Van Huët. ,,Als de ruit eruit geklapt zou zijn, had ik dit niet kunnen navertellen.''

    Procedure
    Een KLM-woordvoerder stelt dat een onderzoek wordt ingesteld naar de oorzaak. Zij benadrukt dat 'de veiligheid niet in het geding is geweest'. ,,Toen de barst werd ontdekt, hebben de piloten direct contact opgenomen met de dichtsbijzijnde luchtverkeersleiding om veilig te kunnen landen.'' Volgens de woordvoerder zijn piloten getraind in deze situatie te kunnen handelen. ,,Alles is conform de procedure verlopen.'' Dat er flinke barsten in de voorruit zouden zitten, noemt zij 'speculatie'. ,,Daar heb ik verder niets over gehoord.''

    Temperatuurverschillen
    Volgens luchtvaartdeskundige Benno Baksteen komen barsten in vliegtuigruiten vaker voor. ,,Vaak zijn temperatuurverschillen de oorzaak. Een vliegtuigruit bestaat uit minimaal vijf lagen en kan wel wat hebben. Ze klappen er niet zomaar uit. Meestal wordt ermee doorgevlogen naar de eindbestemming. Het feit dat hier een tussenlanding is gemaakt, wil zeggen dat het wat ernstiger was.''

    Om 16.45 uur vertrekt vanuit Amsterdam een groter toestel naar Praag om de gestrandde passagiers weer mee terug te nemen.

    met foto's:

    www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/articl...
  14. forum rang 10 voda 10 juli 2015 15:52
    'KLM gaat nieuwe maatregelen aankondigen'

    Gepubliceerd op 10 jul 2015 om 07:14 | Views: 2.478

    AMSTERDAM (AFN) - KLM gaat nieuwe herstructureringen aankondigen in september, om het bestaande kostenbesparingsprogramma van 700 miljoen euro te versnellen. Dat zegt topman Pieter Elbers vrijdag in The Wall Street Journal.

    De bestuurder noemde het in de krant ,,een logische benadering'' om de beoogde besparingen al te bereiken in 2018, twee jaar eerder dan gepland. Hij gaf in dat verband aan met nieuwe initiatieven te komen. Woensdagavond bereikte het bedrijf nog een akkoord met de pilotenvakbond over een nieuwe cao. ,,Maar dit is niet het eindstation'', aldus Elbers.
  15. Freebird 10 juli 2015 21:01
    quote:

    voda schreef op 10 juli 2015 15:52:

    'KLM gaat nieuwe maatregelen aankondigen'

    Gepubliceerd op 10 jul 2015 om 07:14 | Views: 2.478

    AMSTERDAM (AFN) - KLM gaat nieuwe herstructureringen aankondigen in september, om het bestaande kostenbesparingsprogramma van 700 miljoen euro te versnellen. Dat zegt topman Pieter Elbers vrijdag in The Wall Street Journal.

    De bestuurder noemde het in de krant ,,een logische benadering'' om de beoogde besparingen al te bereiken in 2018, twee jaar eerder dan gepland. Hij gaf in dat verband aan met nieuwe initiatieven te komen. Woensdagavond bereikte het bedrijf nog een akkoord met de pilotenvakbond over een nieuwe cao. ,,Maar dit is niet het eindstation'', aldus Elbers.

    Die knalt binnenkort dwars door die beruchte 7,50 heen ! Vandaag toch nog maar een pluk bijgekocht :-)
    Eind dit jaar staat ie m.i. minstens op 9,50 Euri. De shorters zijn gewaarschuwd.
    Prettig weekend allemaal !
  16. Broer Konijn 11 juli 2015 15:53
    Voor de geïnteresseerden in TA. Tostrams en Nico Bakker worden positiever over AF/KLM. Check het webinar van Nico Bakker of onderstaande opinie van Tostrams:

    Air France breekt uit het neerwaartse trendkanaal.
    Air France komt er wat beter bij te liggen nu de dalende trend is verlaten. We verwachten een consolidatie. Indien Air France er ook in slaagt om de weerstand rond 6,62 (gevormd op 23 juni) te doorbreken, treedt een nieuwe verbetering op. Van belang is dat steun 5,68 (gevormd op 16 oktober 2014) weet stand te houden.
  17. forum rang 10 voda 20 juli 2015 19:21
    KLM boekt nieuw dagrecord

    Gepubliceerd op 20 jul 2015 om 18:47 | Views: 495

    AMSTELVEEN (AFN) - KLM heeft het afgelopen weekeinde een recordaantal passagiers ontvangen op eigen toestellen en kisten van KLM Cityhopper. Op zondag werd zelfs een nieuwe dagrecord gevestigd met het vervoer van 93.048 passagiers van Schiphol naar 139 bestemmingen.

    Dat maakte de luchtvaartmaatschappij maandag bekend.

    Komend weekeinde verwacht KLM ,,opnieuw veel klanten comfortabel en veilig naar hun bestemming te vliegen''.
3.574 Posts
Pagina: «« 1 ... 91 92 93 94 95 ... 179 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Air France-KLM heeft een serieus kostenprobleem, en dat is niet voor het eerst

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links