Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Binck is niet meer wat het is geweest.

17 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 13 november 2014 17:00
    Op dit moment ligt Binck er weer eens uit en dat gebeurt met grote regelmaat de laatste tijd. Voor een broker die zich de beste van Nederland noemt en ook nog eens, in vergelijking met bvb Degiro, hoge tarieven hanteert, mag dit gewoon niet voorkomen. Indien je een order invoert en de site plat ligt en zodoende een order niet geplaatst kan worden, adviseren ze om de klantenservice te bellen.
    'Al onze medewerkers zijn in gesprek, nog even geduld alstublieft.' Uiteindelijk bellen ze je wel als je ook een email hebt gestuurd. Geef je dan aan wanneer je ongeveer een order wilde plaatsen en op welke koers en deze niet hebt gekregen dan begint de discussie.....
    Ja maar meneer toen stond de koers niet op de koers die u zei etc. Vergoedinge geven ze slechts in de vorm van transactietegoed want ze zijn bang dat je opstapt.

    Voer je een order in en deze wordt door een storing niet uitgevoerd, noteer dan de exacte tijd, en de precieze stand van de aex zodat je ze daarmee om de oren kunt slaan. Vroeger waren ze coulant maar die tijd is voorbij.

    Ongeveer 2 jaar geleden is er een nieuwe mobiele app beloofd maar die is er nog steeds niet en die zal voorlopig ook niet komen. Ik mag bidden dat Degiro zijn website verbetert dan ben ik zo snel mogelijk weg bij de beste van Nederland.
  2. A_wolf 13 november 2014 17:44
    Debo,

    Ik aant eind vam de middag, full in de daytrade eruit gegooid, tot 3 maal toe.
    Storingen kunnen nu eenmaal, het is niet anders.
    Echter als het schade brengt, wordt er ZELDEN, op gereageerd, vind ik jammer.
    Door medewerkers wordt dan vaag gezegd dat het niet aan hun platform ligt.
    Ze zullen hun best wel doen, denk ik, echter het is wel F*CK !!!
    En wat staat er tegenover, laat mij dan eens 1000 contractjes zonder kosten uitvoeren, doet hen ook geen pijn toch?
    Kosten van hen liggen al aan de bovenkant van de markt.
  3. [verwijderd] 13 november 2014 19:59
    quote:

    haas schreef op 13 november 2014 18:42:

    Binck is lui bedrijf
    vertoont gedrag van GROOTbank !
    klachten aan Or en RvC sturen !
    Volgens de medewerkers van Binck heeft de website, met uiteraard de juiste koersen en toegankelijkheid, juist de hoogste prioriteit. Echter dit probleem duurt al meer dan een jaar en er is nog niets aan gedaan/veranderd. Mocht er wel iets aan gedaan zijn dan is het waarschijnlijk door een stel prutsers gebeurd. Het heeft me vandaag toch minstens € 500 gekost en dat vind ik toch een aardig bedrag. Het lijkt wel of ze het er om doen. Zodra er iets te verdienen valt, kapt Binck ermee. Je zou ze bijna gaan verdenken van opzet. Overigens indien je met een klacht komt wordt het meestal afgewinpeld en dat is toch echt slecht. Jammer want vroeger had ik toch echt een hoge pet op van Binck. Het voordeel voor Binck is dat klanten niet zo snel weglopen omdat er (nog) geen goed alternatief is. Degiro echter timmert goed aan de weg.
  4. [verwijderd] 20 november 2014 19:02
    " Kostte me laatst €1000 maar dat werd wel ruimschoots vergoed met €50 transactiekosten"

    Dan is een kinderhand gauw gevuld.
    Als er storing is mail je je niet uit te kunnen orders naar Binck.... wat je wilde uitvoeren.

    Later kijken ze naar het tijdstip en de daarbij behorende koers, de eventueel behaalde winsten worden gewoon bijgeschreven op je rekening.

    Ik denk dat ze daar een potje voor hebben...
  5. [verwijderd] 20 november 2014 19:46
    quote:

    paulta schreef op 20 november 2014 19:02:

    " Kostte me laatst €1000 maar dat werd wel ruimschoots vergoed met €50 transactiekosten"

    Dan is een kinderhand gauw gevuld.
    Als er storing is mail je je niet uit te kunnen orders naar Binck.... wat je wilde uitvoeren.

    Later kijken ze naar het tijdstip en de daarbij behorende koers, de eventueel behaalde winsten worden gewoon bijgeschreven op je rekening.

    Ik denk dat ze daar een potje voor hebben...
    Dat heb ik gedaan met tijden en standen etc er bij. Kreeg een email met excuses en uit coulance kreeg ik € 50 transactie tegoed. Vroeger was de service een stuk beter maar ik vermoed dat de winsten terug lopen en ze niet meer zo coulant zijn. Ik kon wel een officiële klacht indienen stond er nog bij. Daar ga ik mezelf maar eens over buigen eerdaags.
17 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 891,13 +0,42%
EUR/USD 1,0775 +0,10%
FTSE 100 8.213,49 +0,51%
Germany40^ 18.217,90 +0,23%
Gold spot 2.329,29 +0,24%
NY-Nasdaq Composite 16.349,25 +1,19%

Stijgers

Avantium
+3,70%
NSI
+3,67%
SBM Of...
+2,87%
TKH
+2,75%
Aegon
+2,04%

Dalers

NX FIL...
-4,34%
PostNL
-3,86%
Flow T...
-1,96%
DSM FI...
-1,53%
SIGNIF...
-1,44%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links