Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Rusland

64.950 Posts
Pagina: «« 1 ... 3243 3244 3245 3246 3247 3248 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 10 luchtschip 17 juni 2024 01:01
    quote:

    ffff schreef op 16 juni 2024 23:30:

    Best grappig, en eigenlijk een uitleg door de moderator waard.

    Als ik John of Adriaan een ab-tje wil geven, dan lukt dat voortdurend NIET en krijg ik steeds de melding: U hebt al gestemd.

    Als ik daarop, uiteraard als proef aan Plusmin en Luchtschip een ab-tje ( uiteraard geheel niet gemeend, maar om eens uit te proberen) dan wordt het ab-tje grif toegekend.

    Zojuist DIVERSE keren geprobeerd en steeds hetzelfde resultaat. Eén conclusie is gewettigd: Wat betreft het geven van ab-tjes in deze draad, is deze draad zo ziek als de pest en wordt hoogstwaarschijnlijk flink gemanipuleerd.

    En anders ben ik benieuwd naar de uitleg.

    Voor plusmin: Wekelijks komen er schepen vol Russisch gas in Oostende aan......Er komt geen schip minder aan in Oostende, ook niet de komende week. Ennuh: Wat het bezit van mijn Gazprom-aandelen in godsnaam te maken heeft met het bespreken van escalatie in deze oorlog ontgaat mij volledig. Of het moet gaan om stemmingmakerij onder sekteleden......... Passen wel bij dat gemanipuleer met ab-tjes in deze draad.

    Peter
    "Wekelijks komen er schepen vol Russisch gas in Oostende aan......Er komt geen schip minder aan in Oostende, ook niet de komende week."

    >>Op 23 December 2023 is het twaalfde pakket aan sancties uitgevaardigd door de EU.

    Zoals uit onderstaande uitleg blijkt, zul je nog tot 23 December 2024 schepen vol Russisch gas in Oostende kunnen zien aankomen -- geheel in overeenstemming met de sanctierichtlijnen.

    Voor wat betreft LPG het volgende :

    vraag :

    Heeft u de import van aanvullende energieproducten, zoals LPG (vloeibaar petroleumgas) verboden?

    antwoord van de Europese Commissie :

    Het nieuwe importverbod op bepaalde soorten vloeibare petroleumgassen (LPG) zal na een overgangsperiode van twaalf maanden in werking treden. Dit vertegenwoordigt ongeveer 6% van de totale LPG-inname van de EU uit Rusland in 2023. Alternatieve voorraden zijn beschikbaar en kunnen worden veiliggesteld via import over zee.

    LPG is een groep koolwaterstofgassen, voornamelijk propaan en butaan, afkomstig van de raffinage van ruwe olie of de verwerking van aardgas. LPG wordt voornamelijk gebruikt als brandstof voor verwarming (bijvoorbeeld koken), transportbrandstof of als grondstof in de petrochemische of chemische industrie.

    vraag :

    Waarom heeft de EU de import van Russisch LNG (vloeibaar aardgas) niet verboden?

    Antwoord van de Europese Commissie :

    Elke aanvullende beperking moet unaniem door de Raad worden goedgekeurd. De netto-impact van een dergelijke maatregel op de Russische inkomsten zou waarschijnlijk beperkt zijn geweest, aangezien Rusland het grootste deel van zijn export had kunnen verleggen, met name naar Azië. Bovendien zou Rusland hebben geprofiteerd van de stijgende mondiale gasprijzen als gevolg van het embargo. De mondiale LNG-markten zijn zeer volatiel en hebben de neiging om zelfs bij kleine schokken in vraag en aanbod te overreageren

    ec.europa.eu/commission/presscorner/d...
  2. forum rang 10 luchtschip 17 juni 2024 01:36
    quote:

    ffff schreef op 16 juni 2024 23:30:

    Best grappig, en eigenlijk een uitleg door de moderator waard.

    Als ik John of Adriaan een ab-tje wil geven, dan lukt dat voortdurend NIET en krijg ik steeds de melding: U hebt al gestemd.

    Als ik daarop, uiteraard als proef aan Plusmin en Luchtschip een ab-tje ( uiteraard geheel niet gemeend, maar om eens uit te proberen) dan wordt het ab-tje grif toegekend.

    Zojuist DIVERSE keren geprobeerd en steeds hetzelfde resultaat. Eén conclusie is gewettigd: Wat betreft het geven van ab-tjes in deze draad, is deze draad zo ziek als de pest en wordt hoogstwaarschijnlijk flink gemanipuleerd.

    En anders ben ik benieuwd naar de uitleg.

    Voor plusmin: Wekelijks komen er schepen vol Russisch gas in Oostende aan......Er komt geen schip minder aan in Oostende, ook niet de komende week. Ennuh: Wat het bezit van mijn Gazprom-aandelen in godsnaam te maken heeft met het bespreken van escalatie in deze oorlog ontgaat mij volledig. Of het moet gaan om stemmingmakerij onder sekteleden......... Passen wel bij dat gemanipuleer met ab-tjes in deze draad.

    Peter
    "Als ik John of Adriaan een ab-tje wil geven, dan lukt dat voortdurend NIET en krijg ik steeds de melding: U hebt al gestemd.

    Als ik daarop, uiteraard als proef aan Plusmin en Luchtschip een ab-tje ( uiteraard geheel niet gemeend, maar om eens uit te proberen) dan wordt het ab-tje grif toegekend.

    Zojuist DIVERSE keren geprobeerd en steeds hetzelfde resultaat. Eén conclusie is gewettigd: Wat betreft het geven van ab-tjes in deze draad, is deze draad zo ziek als de pest en wordt hoogstwaarschijnlijk flink gemanipuleerd.

    Je begint aan vervolgingswaanzin te lijden en dat lijkt te wijten te zijn aan jouw recalcitrante arrogante en irritante opstandig gedrag.

    Er is helemaal niets aan de hand, maar omdat het niet volgens jouw verwachting gaat, ga je denken dat je door geheime krachten tegengewerkt wordt.

    Nogmaals : er is niets aan de hand en maak ik ook met grote regelmaat mee.

    Er komen bij mij twee vormen voor, die mij in eerste instantie verbaasden, maar later uitgelegd konden worden door even goed na te denken

    eerste vorm :

    Ik druk, net als jij op AB, en het aantal AB's wordt niet met 1 verhoogd.
    Dan maar nog een keer drukken en dan krijg ik, net als jij de melding "U heeft al een AB gegeven"

    tweede vorm :

    Er staat bij een posting al 1 AB, vervolgens geef ik een AB en verspringt het aantal van 1 naar 3

    >>>dan ga je nadenken en begrijp je dat het systeem soms de AB direct toevoegt en soms de AB's opspaart om ze in een later tijdstip toe te voegen

    Kan ook zijn dat jouw AB's voor verdere postings opgespaard worden en pas toegevoegd worden bij het verlaten van het draadje naar een ander draadje.

    Lijkt mij niet verstandig om op hoge poten hier te tieren dat de draad zo ziek is als de pest, gecombineerd met een beschuldiging van manipulatie.

    Putin heft je middels jouw Gazprom aandelen circa euro 280.000 aan geïnvesteerd afgepikt om de oorlog tegen Oekraine te voeren en jij blijft hem loven.
    Over een mislukt AB'tje schreeuw je moord en brand en is volgens jou de draad zo ziek als de pest en ben je slachtoffer van manipulatie

    De slachtofferrol is populair bij extreem rechts, behalve wanneer de extreem rechtse leider Putin je financieel uitkleedt voor een bedrag van euro 280.000 blijf je het als een held en trouw sektevolger gedogen.
  3. forum rang 4 tomtom100 17 juni 2024 02:17
    quote:

    ffff schreef op 16 juni 2024 23:30:

    Voor plusmin: Wekelijks komen er schepen vol Russisch gas in Oostende aan......Er komt geen schip minder aan in Oostende, ook niet de komende week.

    Peter
    Ah dit is nieuw voor mij. Komen er wekelijks schepen vol Russisch gas aan in Oostende? En waar meren die schepen dan wel aan? Tussen de garnalenboten en kabeljauwvissers?
  4. Mogelijke-kans-uitbuiten 17 juni 2024 07:32
    ffff,

    Oostende ???
    Blijkbaar verwar je Oostende met Zeebrugge.
    Russisch lng nog steeds naar Zeebrugge, België is daar al diverse keren op aangesproken.

    Belangrijker is dat de oorlogskas van Poetin flink wordt geraakt door de verliezen van Gazprom.
    Sancties werken ondanks de ontkenning van ffff.

    nos.nl/l/2524898
  5. forum rang 6 Fender bass 17 juni 2024 07:33
    Ach wat leuk. Beetje bijlezen op het Rusland draadje in het weekend van de top in Zwitserland.
    Een lange post van 4xf, zoals altijd diagonaal door al het gesnoef doorlezen. Hé, 4 aanbevelingen? Apart.
    Hebben meedere mensen het toch even getest, haha. Toch maar mooi verzameld door de digidokter.
  6. forum rang 6 Fender bass 17 juni 2024 07:48
    Potentieel ruilmateriaal.

    Russia to kick off WSJ journalist's trial on June 26
    juni 17, 2024 07:28a.m. CEST
    The Sverdlovsk Regional Court said on Monday that it will begin the trial of Wall Street Journal reported Evan Gerhshkovich next week and stressed it will be held behind closed doors.

    The court noted the trial will start on June 26 and that Judge Andrey Mineev will preside over the case.

    Gershkovich was detained in March last year in Yekaterinburg on allegations of espionage on behalf of the United States. He has pleaded not guilty to the charges, while the White House described Moscow's decision to arrest him as "ridiculous" and "unacceptable."

    KEYWORDS:
    GERSHKOVICH | US-RUSSIA RELATIONS

    Baha Breaking News (BBN) / NP

    www.breakingthenews.net/news/details/...
64.950 Posts
Pagina: «« 1 ... 3243 3244 3245 3246 3247 3248 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 918,72 0,00%
EUR/USD 1,0692 -0,13%
FTSE 100 8.146,86 0,00%
Germany40^ 18.063,90 +0,34%
Gold spot 2.318,10 -0,63%
NY-Nasdaq Composite 17.688,88 +0,12%

Stijgers

AALBER...
0,00%
ABN AM...
0,00%
Accsys
0,00%
ACOMO
0,00%
ADYEN NV
0,00%

Dalers

AALBER...
0,00%
ABN AM...
0,00%
Accsys
0,00%
ACOMO
0,00%
ADYEN NV
0,00%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links