Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Coronabooster GSK en Sanofi levert sterke immuunrespons op

Reacties

4 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 8 Branco P 13 juni 2022 10:30
    Ik ga de booster niet halen. Net zoals de vorige booster, die heb ik ook niet gehaald. Wel Omikron gehad daarna overigens. Voelde me een aantal dagen niet zo lekker en in de maand daarna nog wat kwaaltjes (zoals soms wat duizeligheid)

    Dat 70-plussers de booster wel halen of mensen met een medische aandoening (waardoor de weerstand laag is) is denk ik wel logisch. Daar zou ik zeggen, maak het onderdeel van de periodieke prik.

    Laten we verder hopen dat na een winterperiode zonder al te veel chaos of paniek het hele Coronanieuws naar de achtergrond verdwijnt, want het wordt ondertussen wel steeds zwaarder voor de mentale gesteldheid van eenieder.
  2. Instapmoment 13 juni 2022 11:38
    quote:

    Branco P schreef op 13 juni 2022 10:30:

    Ik ga de booster niet halen. Net zoals de vorige booster, die heb ik ook niet gehaald. Wel Omikron gehad daarna overigens. Voelde me een aantal dagen niet zo lekker en in de maand daarna nog wat kwaaltjes (zoals soms wat duizeligheid)

    Dat 70-plussers de booster wel halen of mensen met een medische aandoening (waardoor de weerstand laag is) is denk ik wel logisch. Daar zou ik zeggen, maak het onderdeel van de periodieke prik.

    Laten we verder hopen dat na een winterperiode zonder al te veel chaos of paniek het hele Coronanieuws naar de achtergrond verdwijnt, want het wordt ondertussen wel steeds zwaarder voor de mentale gesteldheid van eenieder.
    Ik heb zo'n vermoeden dat de hele kermis opnieuw gaat worden opgetuigd.
4 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?