Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

ABN Amro ziet winst fors aantrekken

Reacties

10 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Kruimeldief 9 februari 2022 07:45
    Puike cijfers. Degene die net op het rode verkooppijltje heeft gedrukt, is dus een zure die geen positie heeft (of ING heeft). We gaan omhoog. Met een rendement op eigen vermogen van 10%, is een oude regel hopelijk nog steeds van toepassing, dat banken dan 1x de intrinsieke waarde mogen noteren als beurskoers. Van mij mag het! Ben namelijk nog uit de Rijkman Groenink-tijd….
  2. Abandoned baby 9 februari 2022 11:03
    Waarom iemand een aandeel zou nemen in een bank die voor bijna 50% in Overheids handen is, beats me.
    Vind ik ook het probleem van de zgn. "emerging market" landen, bv. Brazilie. Er wordt flink geschreven dat daar gouden kansen liggen. Maar als je kijkt naar wat voor vingers de Overheid daar in de pap heeft....zeker bij de grote spelers. Ik blijf weg.
  3. forum rang 4 Bir 10 februari 2022 00:28
    quote:

    Kruimeldief schreef op 9 februari 2022 07:45:

    Puike cijfers. Degene die net op het rode verkooppijltje heeft gedrukt, is dus een zure die geen positie heeft (of ING heeft). We gaan omhoog. Met een rendement op eigen vermogen van 10%, is een oude regel hopelijk nog steeds van toepassing, dat banken dan 1x de intrinsieke waarde mogen noteren als beurskoers. Van mij mag het! Ben namelijk nog uit de Rijkman Groenink-tijd….
    Vertel nog eens even hoe puik de cijfers zijn, en hoe dom en zuur mensen die op het rode pijltje drukken, uitstappen en winst nemen voordat de cijfers worden gepubliceerd?
    Op mijn scherm ging AAB vandaag niet omhoog en uitstappen op een koers van iets meer dan 15 euro, betekent eind van dez beursdag van 9 februari dat ik meer dan 10.000 euro winst niet heb zien verdampen……

    Ik wens iedereen succes toe bij het maken van keuzes.
10 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?