Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Chipconcern Intel omhoog op Wall Street door investeringsplannen

Reacties

4 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 4 FlashHenk 24 maart 2021 15:55
    Ik wil graag een Tesla kopen met mijn eigen cryptomunt. Die bestaat nog niet maar is daarom heel veel waard. Er zijn er namelijk nog maar heel weinig van. Op dit moment 0 om precies te zijn. Ik bied 0,5 shitcoin voor een nieuwe Tesla, want zo heet mijn munt. Nee wacht, ik bied 0,4 shitcoin.
    Nee, 0,3
    0,2
    Je ziet het. Je moet er snel bij zijn, want hij wordt steeds meer waard.
  2. nieuw en onervaren 24 maart 2021 16:04
    quote:

    FlashHenk schreef op 24 maart 2021 15:55:


    Ik wil graag een Tesla kopen met mijn eigen cryptomunt. Die bestaat nog niet maar is daarom heel veel waard. Er zijn er namelijk nog maar heel weinig van. Op dit moment 0 om precies te zijn. Ik bied 0,5 shitcoin voor een nieuwe Tesla, want zo heet mijn munt. Nee wacht, ik bied 0,4 shitcoin.
    Nee, 0,3
    0,2
    Je ziet het. Je moet er snel bij zijn, want hij wordt steeds meer waard.



    Meer waard ? Ik vertrouw U niet... Ik ga snel short op shitcoin
  3. Knarf 24 maart 2021 18:58
    [quote alias=FlashHenk id=13312737 date=202103241555]
    Ik wil graag een Tesla kopen met mijn eigen cryptomunt. Die bestaat nog niet maar is daarom heel veel waard. Er zijn er namelijk nog maar heel weinig van. Op dit moment 0 om precies te zijn. Ik bied 0,5 shitcoin voor een nieuwe Tesla, want zo heet mijn munt. Nee wacht, ik bied 0,4 shitcoin.
    Nee, 0,3
    0,2
    Je ziet het. Je moet er snel bij zijn, want hij wordt steeds meer waard.

    [/quote

    Ha ha, de shitcoin. Ik vind het grappig.
4 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?