Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Shell meldt lagere uitstoot broeikasgassen door crisis

Reacties

5 Posts
| Omlaag ↓
  1. piraat 11 maart 2021 12:13
    Is Milieudefensie zo dom, of doet Milieudefensie zo dom? Ik denk persoonlijk het laatste.

    Zolang wij gewoon het vliegtuig willen pakken heeft het geen enkele zin om één oliebedrijf (bv. Shell) te vragen om minder olie of gas te produceren. Als Shell de kerosine niet levert, dan doet Saudi Aramco of Exxon het wel
  2. barondehuile 11 maart 2021 12:18
    Goed bezig Shell; gewoon zo eerlijk mogelijk rapporteren.
    Zoals gebruikelijk creëert Milieudefensie weer negatieve en ook onrealistische/unfaire kritiek. Het is natuurlijk goed dat Milieudefensie een snellere transitie probeert te propageren, maar doe dat dan juist op een positieve wijze, door te benadrukken dat Shell juist een partij is die er echt iets aan doet in vergelijking met zijn peers. Dat kan dan de peers juist stimuleren. Nu denken vele andere oliemaatschappijen dat, juist omdat Shell er iets aan probeert te doen Shell als negatief wordt geïdentificeerd. Dus denken de andere energiemaatschappijen: mondje dicht en gewoon doorgaan, want blijkbaar telt voor hen alleen de huidige financiële opbrengst. Om die reden heb ik ook mijn donaties aan Milieudefensie al drie jaar geleden stopgezet, juist vanwege hun recalcitrantie, domme en onrechtvaardige benadering. Het werkt juist anti-vernieuwend.
5 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Royal Dutch Shell A

17,972 17:38
+0,192 +1,08%

Dagelijkse nieuwsbrief

Ja, ik wil elke dag de laatste kooptips en analyses van verschillende aandelen ontvangen.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links