Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Kabinet kijkt opnieuw of steunpakketten nog genoeg zijn

Reacties

13 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Jopieklaploper 8 maart 2021 19:44
    Steunpakketten zullen zorgen voor economische groei dus nodig zou ik zeggen. De overheid is de enige die de economie kan laten groeien. Het MKB zorgt alleen maar voor economische vernietiging dus het MKB moet in het nieuwe normaal helemaal verdwijnen zodat de overheid middels stimulatiepakketten de economie altijd kan laten groeien.
  2. BLOK-E 8 maart 2021 20:12
    quote:

    Jopieklaploper schreef op 8 maart 2021 19:44:


    Steunpakketten zullen zorgen voor economische groei dus nodig zou ik zeggen. De overheid is de enige die de economie kan laten groeien. Het MKB zorgt alleen maar voor economische vernietiging dus het MKB moet in het nieuwe normaal helemaal verdwijnen zodat de overheid middels stimulatiepakketten de economie altijd kan laten groeien.


    MKB betaald miljarden per maand aan belastingen in Nederland. Loonbelasting, huren, bedrijfsauto’s enz..
    De Amazons van deze wereld betalen nagenoeg tot geen belasting!
  3. BLOK-E 8 maart 2021 20:17
    quote:

    WijHetVolk schreef op 8 maart 2021 20:10:


    Als de strenge lockdown voortduurt zijn de huidige steunpakketten ruim voldoende.
    Men zal echter de de kosten van de sociale zekerheid opnieuw moeten bekijken. Aantal uitkeringen zal dramatisch toenemen


    Ik heb winkels en groothandels, veel klanten krijgen veel te weinig tot nagenoeg niets, er zijn er die tussen €3000-80.000 per maand erbij leggen!!!! U weet het wel, zeker uit de krant!!
  4. forum rang 6 Krentenmenten 8 maart 2021 21:09
    Degenen die dit kwartaal nog opengaan, werken zich het schompes om hun eigen steun te betalen. Je kan beter niet te veel inplannen deze laatste Drie weken om de uiteindelijke steun te verkrijgen. Doe je het wel dan telt die behaalde omzet mee in de uiteindelijke bepaling van je toekomende steun. Ondernemers worden beflikkerd waar ze bij staan......
  5. nêtzevere 9 maart 2021 00:16
    quote:

    Krentenmenten schreef op 8 maart 2021 21:09:


    Degenen die dit kwartaal nog opengaan, werken zich het schompes om hun eigen steun te betalen. Je kan beter niet te veel inplannen deze laatste Drie weken om de uiteindelijke steun te verkrijgen. Doe je het wel dan telt die behaalde omzet mee in de uiteindelijke bepaling van je toekomende steun. Ondernemers worden beflikkerd waar ze bij staan......

    Gebruik je stem dus verstandig bij deze verkiezingen !!!!!!
  6. forum rang 6 Krentenmenten 9 maart 2021 20:56
    quote:

    Krentenmenten schreef op 9 maart 2021 08:01:


    [Modbreak IEX: Gelieve op de inhoud van uw berichten te letten, bericht is bij dezen verwijderd. Waarschuwing.]

    mss had ik het alternatief van de ‘ware’ betekenis van de afkorting VVD niet moeten noemen. Het eerste deel van mijn commentaar was steekhoudend en zeker niet aanstootgevend, Henk!
13 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?