Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

ACM: consument dupe van betaalde plek tussen zoekresultaten

Reacties

6 Posts
| Omlaag ↓
  1. WijHetVolk 2 februari 2021 10:10
    No shit Sherlock! ... en daar komen ze nu (pas) mee! Enig idee hoe lang dat idee al in werking is?
    Zou de ACM ook (al) weten dat bijna alle NL internetbedrijven een nieuwe variant van cookies door je "strot" douwen hebben geïmplementeerd? Hier op IEX bijvoorbeeld moet je eerst 300 bedrijven de toegang ontzeggen tot "mijn privacy" (Mijn computer, locatie, unieke id etc) voordat je toegang tot de site krijgt. Doe je dat niet geef je nog net niet op hoeveel keer je sex hebt met de buurvrouw.
    ACM neem je verantwoordelijkheid. Bestuur treed af en zet daar ter zake kundigen neer
  2. [verwijderd] 3 februari 2021 08:59
    quote:

    WijHetVolk schreef op 2 februari 2021 10:10:


    No shit Sherlock! ... en daar komen ze nu (pas) mee! Enig idee hoe lang dat idee al in werking is?
    Zou de ACM ook (al) weten dat bijna alle NL internetbedrijven een nieuwe variant van cookies door je "strot" douwen hebben geïmplementeerd? Hier op IEX bijvoorbeeld moet je eerst 300 bedrijven de toegang ontzeggen tot "mijn privacy" (Mijn computer, locatie, unieke id etc) voordat je toegang tot de site krijgt. Doe je dat niet geef je nog net niet op hoeveel keer je sex hebt met de buurvrouw.
    ACM neem je verantwoordelijkheid. Bestuur treed af en zet daar ter zake kundigen neer