Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Telefoon roodgloeiend bij KPN door vragen van thuiswerkers

Reacties

5 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Mr.Windows 27 januari 2021 08:43
    ik heb gelukkig nooit aandelen in KPN gezeten maar het is wel verrassend dat ondanks 5g/nieuwe iPhones/meer data privé en zakelijk/en van jong tot oud aan een mobiel + thuiswerken betere WiFi/netwerk het niet lukt en geeft wel wat aan.
    KPN is natuurlijk geen Microsoft,....https://www.iex.nl/Nieuws/ANP-260121-345/Microsoft-profiteert-opnieuw-van-cloud-door-thuiswerken.aspx
    Kleine disclaimer ik zit wel al langer in Microsoft ;)
  2. [verwijderd] 27 januari 2021 08:57
    quote:

    Mr.Windows schreef op 27 januari 2021 08:43:


    ik heb gelukkig nooit aandelen in KPN gezeten maar het is wel verrassend dat ondanks 5g/nieuwe iPhones/meer data privé en zakelijk/en van jong tot oud aan een mobiel + thuiswerken betere WiFi/netwerk het niet lukt en geeft wel wat aan.
    KPN is natuurlijk geen Microsoft,....https://www.iex.nl/Nieuws/ANP-260121-345/Microsoft-profiteert-opnieuw-van-cloud-door-thuiswerken.aspx
    Kleine disclaimer ik zit wel al langer in Microsoft ;)


    Niet zo verassend dat het niet lukt. In 2006 verkocht de staat de laatste aandelen, echter hebben ze indirect altijd een dikke vinger in de pap gehouden. Ik blijf het een half staatsbedrijf noemen beter gaat het niet meer worden.
  3. Beursverkloot 27 januari 2021 11:47
    Beursgenoteerde fondsen waar de staat het voor het zeggen heeft, handelen altijd tegen een fikse korting (KPN, Postnl, Carrefour). Totdat die bemoeizuchtige overheid dat eindelijk eens loslaat en de vrije markt zijn werk gaat doen. Maarja tot die tijd is het beleggen in Tech bedrijven waarschijnlijk veel lucratiever ;)
5 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?