Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Donald Trump hoeft niet meer op uitnodiging voor Davos te rekenen

Reacties

13 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 4 FlashHenk 24 januari 2021 15:00
    Davos is een groteske vertoning geworden. Rutger Bregman had een goed punt toen hij de aanwezigen voorhield dat het meest belangrijke punt in het ongelijkheidsvraagstuk, namelijk belastingontwijking door bedrijven en rijken, steevast vermeden wordt door de aanwezigen, merendeels obsceen vermogende personen. Daarnaast kun je je afvragen of het niet onwaarschijnlijk hypocriet is om met honderden miljonairs en miljardairs met privévliegtuigen van over de hele wereld naar een plaatsje in Zwitserland te vliegen om daar te praten over zaken als armoede en klimaatverandering.
  2. forum rang 7 pietje-2005 25 januari 2021 00:06
    quote:

    macg schreef op 24 januari 2021 16:56:


    Wat wordt er in het WEF besproken: zie www.ninefornews.nl/wat-bespreken-rutt...
    The great reset oftewel "Build Back Better" zoals alom genaamd.
    Zie een korte video over het laatste: www.youtube.com/watch?v=vQgF-5hqaSE&a...

    Dacht dat het "Build Black Better" was ? ;-)
  3. Knarf 25 januari 2021 07:27
    quote:

    FlashHenk schreef op 24 januari 2021 15:00:


    Davos is een groteske vertoning geworden. Rutger Bregman had een goed punt toen hij de aanwezigen voorhield dat het meest belangrijke punt in het ongelijkheidsvraagstuk, namelijk belastingontwijking door bedrijven en rijken, steevast vermeden wordt door de aanwezigen, merendeels obsceen vermogende personen. Daarnaast kun je je afvragen of het niet onwaarschijnlijk hypocriet is om met honderden miljonairs en miljardairs met privévliegtuigen van over de hele wereld naar een plaatsje in Zwitserland te vliegen om daar te praten over zaken als armoede en klimaatverandering.



    U slaat de spijker op zijn kop.
13 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?