Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

KLM werkt koortsachtig aan oplossing voor sneltesteis

Reacties

4 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 5 @iPlof 22 januari 2021 10:29
    “ Ondertussen gaat ook de Haagse lobby van KLM door...”
    Ja dat kan men wel bij Klm...
    Erg benieuwd met het jaarverslag hoeveel fte in dit coronajaar nou echt verminderd is.
    Ik denk alleen de uitzendkrachten en de vrijwilligers met een paar ton.
    Vergelijk dat eens met concurrentie die wel ingreep en saneert..
  2. Pepele 22 januari 2021 10:45
    quote:

    @iPlof schreef op 22 januari 2021 10:29:


    “ Ondertussen gaat ook de Haagse lobby van KLM door...”
    Ja dat kan men wel bij Klm...
    Erg benieuwd met het jaarverslag hoeveel fte in dit coronajaar nou echt verminderd is.
    Ik denk alleen de uitzendkrachten en de vrijwilligers met een paar ton.
    Vergelijk dat eens met concurrentie die wel ingreep en saneert..

    Dit gaat allemaal heel snel weer goedkomen. Iedereen zit te smachten om een prikkie
    en een ticket naar 1 of andere Riviera. Sanering gaat echt wel door don't worry
  3. Lepra Chaun 22 januari 2021 11:06
    quote:

    @iPlof schreef op 22 januari 2021 10:29:


    “ Ondertussen gaat ook de Haagse lobby van KLM door...”
    Ja dat kan men wel bij Klm...
    Erg benieuwd met het jaarverslag hoeveel fte in dit coronajaar nou echt verminderd is.
    Ik denk alleen de uitzendkrachten en de vrijwilligers met een paar ton.
    Vergelijk dat eens met concurrentie die wel ingreep en saneert..


    Er zijn duizenden KLM-medewerkers met de vrijwillige vertrekregeling weggegaan. Deze hadden veelal 20+ dienstjaren bij KLM.
  4. forum rang 5 @iPlof 22 januari 2021 14:01
    quote:

    Lepra Chaun schreef op 22 januari 2021 11:06:


    [...]

    Er zijn duizenden KLM-medewerkers met de vrijwillige vertrekregeling weggegaan. Deze hadden veelal 20+ dienstjaren bij KLM.

    Nog geen 3.000 vrijwillig afkopen n 2 x VVR op een personeelsbestand van 29.000 waar 80% vd omzet weg is.
    Zo kansloos en boterzacht! En AF vermoedelijk nóg erger..
    Vergelijk dat met Emirates, Easyjet, Ryanair, BA etc...
4 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?