Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Air France-baas rekent op herstel in lente

Reacties

12 Posts
| Omlaag ↓
  1. Dorro 21 januari 2021 08:52
    Na de dramatische cijfers van United Airlines dacht hij ik moet toch wat positiefs zeggen om de koersen wat te stutten.

    KLM baas rekent op herstel in de lente dan mag hij denk ik opnieuw gaan rekenen....
    Zegt nog helemaal niks over de afloop of het aanslaat of hoe lang het herstel duurt. En

    Lege hulzen deze uitspraken, die totaal niets toevoegen aan realiteit
  2. Cloverleaf 21 januari 2021 10:06
    Als we iedereen met zwakke gezondheid de komende jaren gaan redden voor wat voor virus, bacterie dan ook zal het herstel wel uitblijven. Ergens moet een keer de discussie opgestart gaan worden in hoeverre de kosten voor de zorg, verlening van zorg zelf evenwichtig is om te voorkomen dat bevolkingsgroepen, onderwijs en industrie waaronder luchtvaart de vernieling in worden geholpen.
  3. Optimistische realist 22 januari 2021 13:32
    quote:

    Cloverleaf schreef op 21 januari 2021 10:06:


    Als we iedereen met zwakke gezondheid de komende jaren gaan redden voor wat voor virus, bacterie dan ook zal het herstel wel uitblijven. Ergens moet een keer de discussie opgestart gaan worden in hoeverre de kosten voor de zorg, verlening van zorg zelf evenwichtig is om te voorkomen dat bevolkingsgroepen, onderwijs en industrie waaronder luchtvaart de vernieling in worden geholpen.



    Nou zeg. Alsof je mijn gedachten kunt lezen. Ik snap werkelijk niet waarom dit virus zo allemachtig verheven wordt boven de rest. Collateral damage is wel 100x groter nu.
    Het enige wat ik kan bedenken is dat de Farma lobby nog sterker is, dan ik had verwacht. "Dat vaccin moet erin". Of zou het domweg een kokervisie zijn
12 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?