Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Nederlandse Palm Invest-fraudeur opgepakt in Spanje

Reacties

18 Posts
| Omlaag ↓
  1. IntimRassiert 19 januari 2021 16:29
    Jullie denken maar dat het geld niet goed besteed is, wat denk je dat zo'n Pershing per dag aan brandstof verstookt. Kan best een prijzige hobby zijn. Of een avond uit in club Eleven in Miami.

    Vind dat een onderbelichte kant van deze jongens. Zo beschouwd hebben ze de 30mio Euro dus niet zoek gemaakt maar gewoon verantwoord uit gegeven.

    En dat Danny nu een teen moet missen, is ook wel vervelend.
  2. williewilwel 19 januari 2021 16:35
    quote:

    IntimRassiert schreef op 19 januari 2021 16:29:


    Jullie denken maar dat het geld niet goed besteed is, wat denk je dat zo'n Pershing per dag aan brandstof verstookt. Kan best een prijzige hobby zijn. Of een avond uit in club Eleven in Miami.

    Vind dat een onderbelichte kant van deze jongens. Zo beschouwd hebben ze de 30mio Euro dus niet zoek gemaakt maar gewoon verantwoord uit gegeven.

    En dat Danny nu een teen moet missen, is ook wel vervelend.

    ik had wat anders verwijderd..
  3. Pensioen in zicht 19 januari 2021 18:41
    quote:

    Robertwo2 schreef op 19 januari 2021 16:04:


    Nu nog een t.v. presentator, die ten koste van goedgelovige investeerders een miljoen aan deze oplichterij wist te verdienen en dit nooit heeft teruggestort naar een compensatiefonds.


    Het was een leuk feestje..

    www.youtube.com/watch?v=bFMA64epFGc
  4. Joske60 20 januari 2021 15:17
    quote:

    MediaMee schreef op 19 januari 2021 17:52:


    Remco Voortman en Danny Klomp mogen hier wel met naam in hoor, ik zoek ook nog graag hun woonadres voor jullie op. Rotte peren moet je namelijk goed platdrukken, anders pakt de volgende klant ze ook weer uit het schap.

    Heb jij het adres van die klootviool ?? Krijg nog heel wat geld van hem.
18 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?