Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

'Brexit zit Brits vestigingsklimaat voor familiebedrijven dwars'

Reacties

5 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Jopie1962 11 januari 2021 09:45
    "Het Verenigd Koninkrijk zakte op de ranglijst voor meest aantrekkelijke landen voor familiebedrijven van de eerste naar de tweede plek en liet daarmee de Verenigde Staten voorgaan."

    Zo, toch nog een 2e plek !!

    Daar kunnen ze vást wel weer een 1e plaats van maken nu ze geen last meer hebben van EU-regels.
  2. Cees Jan S 11 januari 2021 10:22
    Ja!! die EU regels, allemaal slecht!!! We moeten alleen Nederlandse regels hebben, veeeeeel beter!!! Nee!!!! Ik denk dat het veel beter is uit de nederlandse regels te stappen!!! regionale regels dat is de toekomst,.... of.... plaatselijke regels, veeeeeel overzichtelijker niet??? Maar ...... denk dat het dat ook niet is.... Ik denk dat alleen de regels van mijn huis moeten gelden!!!!!!!! Ja dat is de oplossing!!!!! Mijn huis regels voor iedereen!!!!! Weg met de bureaucraten in Brussel, Den Haag, Provincie huis, Gemeente huis. Jopie!!!! vanaf volgende week alleen mijn huis regels en de economie vliegt!! ik beloof het je!!!!! Ik denk echt wanneer we mijn huis regels toe passen, dat alles voor iederen veel beter wordt!!!!! Jopie kan ik op je steun rekenen?????
  3. forum rang 9 objectief 11 januari 2022 19:59
    quote:

    Jopie1962 schreef op 11 januari 2021 09:45:


    "Het Verenigd Koninkrijk zakte op de ranglijst voor meest aantrekkelijke landen voor familiebedrijven van de eerste naar de tweede plek en liet daarmee de Verenigde Staten voorgaan."

    Zo, toch nog een 2e plek !!

    Daar kunnen ze vást wel weer een 1e plaats van maken nu ze geen last meer hebben van EU-regels.


    Dat laatste denk ik niet; het VK holt al decennia achteruit en dat zal waarschijnlijk wel zo blijven.
    Niettemin het trekt wel asielzoekers, hun 1e keuze is het VK vanwege de grote vrijheid.
    Goed dat het VK niet meer bij Europa is, ze denken nog steeds dat ze beter zijn dan de Europeanen.
  4. forum rang 6 jowi 11 januari 2022 20:10
    De effecten van Brexit moet je op de langere termijn zien. Ik denk dat de Britten op termijn beter af zijn.
    Kijk eens naar
    * de devaluatie van de Euro
    * de invoering van Eurobonds
    * onze oninbare vorderingen op Zuid Europese lidstaten
    * de directe en indirecte verschuiving van vermogen van Noord naar Zuid
    * het vluchtelingen EU beleid en de aantrekkingskracht (ze kunnen wel naar VK willen maar worden
    tegen gehouden)

    Of wel de welvaart zoals wij die bekend hebben vergaat.
5 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?