Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Notering Chinese telecombedrijven in VS toch niet ten einde

Reacties

7 Posts
| Omlaag ↓
  1. crypt 5 januari 2021 08:06
    quote:

    pietje-2005 schreef op 5 januari 2021 07:54:


    Game of Chicken ;-)
    Dus dat chantage-landje aan de overkant, zogenaamd onze vrind, begint toch ontzag te krijgen voor de , binnenkort, nummer 1 van het krachtenspelletje ?


    Aan dat landje heb jij je vrijheid te danken. Overigens is Trump de enige die China aan durft te pakken.
  2. forum rang 7 pietje-2005 5 januari 2021 08:29
    quote:

    crypt schreef op 5 januari 2021 08:06:


    [...]
    Aan dat landje heb jij je vrijheid te danken. Overigens is Trump de enige die China aan durft te pakken.

    Die vrijheid is twijfelachtig, met de verschillende dwangbuizen.
    Slavernij, met de EU, is bepaald ook niet over met wat landen werkende voor de zuid-europese feestvierders.
    Ben het wel eens met aanpak Trump, van China.
  3. forum rang 9 objectief 5 januari 2021 08:45
    quote:

    pietje-2005 schreef op 5 januari 2021 08:29:


    [...]
    Die vrijheid is twijfelachtig, met de verschillende dwangbuizen.
    Slavernij, met de EU, is bepaald ook niet over met wat landen werkende voor de zuid-europese feestvierders.



    De slavernij in de V.S. zie je overal; verschillende baantjes om het hoofd boven water te houden.
    En bij ernstige ziekte ben je aan de goden overgeleverd.
  4. forum rang 7 Lepre Chaun 5 januari 2021 10:56
    quote:

    objectief schreef op 5 januari 2021 08:45:


    [...]

    De slavernij in de V.S. zie je overal; verschillende baantjes om het hoofd boven water te houden.
    En bij ernstige ziekte ben je aan de goden overgeleverd.

    Gelukkig hebben Ze op Joe Biden gestemd die al bijna 50 jaar voor Ze vecht.
7 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?