Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Kleine postvervoerder delft onderspit in kort geding tegen PostNL

Reacties

8 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 5 jan de vakman 30 december 2020 18:45
    Nou niet alleen die vervoerder denkt negatief over postnl, het is immers niet leuk voor hem om onder mindere condities met tante pos verder te moeten, jammer voor deze man,maar ook volkomen logisch dat posje voor hem geen uitzondering maakt.
    Op het beursje is het opnieuw kommer en kwel met postje, het lijkt wel of er geen pakketje meer verstuurt word, maar alleen al bij ons kwamen vandaag 2 post nl pakketten aan en dat x 7 miljoen x, wie begrijpt dan nog dat hij alweer 2 dagen naar beneden klettert?
    Air france en winkel en kantoor vastgoed gaan dik groen, terwijl bnr net nog melde dat als het zo doorgaat de ziekenhuizen naar het zwarte scenario moeten, zeer veel ziek personeel en dokters, als je zulk nieuws hoort snap je absoluut niks van boven genoemde koers reakties!
  2. forum rang 5 Knife Catcher 30 december 2020 19:11
    quote:

    ramp 2017 schreef op 30 december 2020 19:04:


    Ik wel als je op zoon distributie centrum gewerkt hebt en als vuil behandelt word ... werkgever van het jaar zullen ze niet worden en dat motiveerde mensen niet ...

    Slaat je alias op je taalgebruik?

    Inhoudelijk: veel aandeelhouders denken toch dat het personeel voldoende goed behandeld wordt (o.a. pensioen)
    Ik ben uit postnl, maar het is een van de weinige fondsen waar ik op dit moment weer long zou durven gaan
  3. [verwijderd] 30 december 2020 19:31
    quote:

    jan de vakman schreef op 30 december 2020 18:45:


    Nou niet alleen die vervoerder denkt negatief over postnl, het is immers niet leuk voor hem om onder mindere condities met tante pos verder te moeten, jammer voor deze man,maar ook volkomen logisch dat posje voor hem geen uitzondering maakt.
    Op het beursje is het opnieuw kommer en kwel met postje, het lijkt wel of er geen pakketje meer verstuurt word, maar alleen al bij ons kwamen vandaag 2 post nl pakketten aan en dat x 7 miljoen x, wie begrijpt dan nog dat hij alweer 2 dagen naar beneden klettert?
    Air france en winkel en kantoor vastgoed gaan dik groen, terwijl bnr net nog melde dat als het zo doorgaat de ziekenhuizen naar het zwarte scenario moeten, zeer veel ziek personeel en dokters, als je zulk nieuws hoort snap je absoluut niks van boven genoemde koers reakties!


    Idd Jan, ik snap er ook niks meer van.
  4. [verwijderd] 30 december 2020 19:54
    Sandd dat met verliesgevende tarieven werkte, alles structureel onderbetaalde behalve de toppertjes zelf (aldus ook uitspraak rechter) in een poging marktaandeel te winnen ..... en dan neemt PostNL de toko over voor veel te veel waarvan heel veel meteen doorgesluist wordt naar een andere BV van de toppertjes van sandd..... en dan moet PostNL diezelfde idiote tarieven zeker gaan hanteren voor hun eigen netwerk met veel meer service namelijk veel meer bezorgdagen dan sandd en veel betere voorwaarden voor werknemers, al zeiken er altijd wel een aantal die dan maar lekker wat anders moeten gaan doen met al hun mega capaciteiten.

    De koers laat nog even op zich wachten want blijkbaar is heel wat hete lucht nog niet genoeg opgewarmt.
  5. forum rang 4 No-nonsense 31 december 2020 09:22
    Tsja, PostNL levert nog niet zo slecht. Het belangrijkste proces (pakjes bezorgen) lijkt redelijk op orde. Maar wat gecommuniceerd wordt, is dat men het niet meer aankan, och, och het is allemaal kut. De webwinkels staan maar in de kou en lijden er vreselijk onder. DHL hoor je daar niet over klagen. Zullen toch hetzelfde probleem hebben neem ik aan. Webwinkels hebben ook nogal wat boter op het hoofd. Er wordt heel veel lucht verpakt in hele grote dozen. Veel daarvan kan gewoon door de brievenbus, maar het is kennelijk te veel moeite om het in een iets kleiner doosje te doen. Zalando lijkt daarin wel de kampioen. Ook nog eens slecht voor het milieu. Maar milieu is slecht een dekmantel om in het gevlei te komen van de consument. In werkelijkheid gaat het uitsluitend om de pegels.
8 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?