Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

'Coronacrisis maakt eind aan 21 jaar groei voor luchtvaart'

Reacties

13 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 8 drooglegging 29 december 2020 20:15
    Sinds "de crisis" is de CO2 uitstoot met 12.374.000 miljoen ton afgenomen.
    Ik kan me niet voorstellen dat we augustus volgend jaar weer en masse voor 400 euro p.p. 3 weken naar Vietnam gaan, het zou een wereldwijde van een misser jewelste zijn om deze kans te laten lopen, minderen op straffe van een nog zwaarder virus om het blijvend af te leren!
  2. forum rang 4 geobeo 29 december 2020 20:47
    quote:

    drooglegging schreef op 29 december 2020 20:15:


    Sinds "de crisis" is de CO2 uitstoot met 12.374.000 miljoen ton afgenomen.
    Ik kan me niet voorstellen dat we augustus volgend jaar weer en masse voor 400 euro p.p. 3 weken naar Vietnam gaan, het zou een wereldwijde van een misser jewelste zijn om deze kans te laten lopen, minderen op straffe van een nog zwaarder virus om het blijvend af te leren!


    Ik reis veel, maar ik ken geen erger land vol toeristen oplichters dan Vietnam. Zelfs Bali kon niet aan Vietnam tippen en dat zegt nogal wat.

    Mooi voorbeeld dus ;)
  3. forum rang 10 DeZwarteRidder 29 december 2020 20:53
    quote:

    geobeo schreef op 29 december 2020 20:47:


    [...]Ik reis veel, maar ik ken geen erger land vol toeristen oplichters dan Vietnam. Zelfs Bali kon niet aan Vietnam tippen en dat zegt nogal wat.

    Mooi voorbeeld dus ;)

    Vertel eens, hoe hebben ze jou opgelicht.........!!!
  4. forum rang 8 drooglegging 29 december 2020 20:57
    Ik had ook Papoua Nieuw Gunea kunnen noemen, >14 uur vliegen voor zo weinig geld, tot een jaar geleden nog mogelijk! dit was het absolute hoogtepunt, of anders gezegd een nieuw dieptepunt als je een andere bril opzet.

    De luchtvaart is 30 jaar teruggezet qua aantallen vluchten en passagiers, een set back van jewelste, duurder maken dus!

    Zet de reeds gestorte miljarden euros(en de aankomende miljarden euros) van bijstorting KLM weg onder de categorie "eeuwig durend", in het Griekse potje dus!(hahahhahaaaa)

    Ik heb bij Weekamp een mooi nieuw bankstel gekocht, op de pof natuurlijk, 14% rente, wat denk je? ook eeuwig durend natuurlijk!
  5. Tony86 29 december 2020 23:01
    Het duurder maken van vliegtickets wil niet zeggen dat mensen minder gaan vliegen. En dit wil ook niet automatisch zeggen dat er minder vliegtuigen de lucht ingaan.

    Vooral in het afgelopen jaar hebben juist een hoop vakantiegangers geld opgepot, omdat er geen zak meer te doen was tijdens al die lockdowns. Die mensen willen juist weer verre reizen maken als het mogelijk is. Als daar een duurdere ticketprijs bijhoort, dan so be it.

  6. forum rang 5 Japio_ 30 december 2020 06:46
    quote:

    P.Latzak schreef op 30 december 2020 05:46:


    De luchtvaart is 21 jaar terug gezet, een enorm succes voor Bill Gates en zijn companions.
    Dit met slechts het eerste virus, dit stimuleert er nog velen te laten ontstaan.
    Nu afwachten wat de vaccinatie gaat uitwerken, want zij moeten nog van miljarden mensen af, of gaat het volk in opstand komen.
    Als zij het maar langzaam genoeg doen, blijft de mensheid wel door slapen


    Voor €95 per uur (of deel daarvan) wil ik wel naar jouw verhaal luisteren.
  7. forum rang 7 Branco P 30 december 2020 08:18
    quote:

    P.Latzak schreef op 30 december 2020 05:46:


    De luchtvaart is 21 jaar terug gezet, een enorm succes voor Bill Gates en zijn companions.
    Dit met slechts het eerste virus, dit stimuleert er nog velen te laten ontstaan.
    Nu afwachten wat de vaccinatie gaat uitwerken, want zij moeten nog van miljarden mensen af, of gaat het volk in opstand komen.
    Als zij het maar langzaam genoeg doen, blijft de mensheid wel door slapen


    Bill Gates wil zeker niet van miljarden mensen af want hij wil zo veel mogelijk mensen zo lang mogelijk de windows updates blijven aansmeren. Daar verdient hij zijn grote geld mee.
  8. P.Latzak 1 januari 2021 01:33
    quote:

    suske wiet schreef op 29 december 2020 22:59:


    het is een kudde geest .
    Stres ,werken en werken en we beelden ons in dat we op vakantie MOETEN,,,,?
    Hopelijk hebben veel mensen hun eigen land beter leren kennen .
    Gewoon wandelen en de natuur bewonderen in eigen land is de boodschap .
    Wel je eigen vuil opruimen

    In ieder geval is het aantal zelfmoorden explodeert, zo ook de echtscheidingen en huiselijk geweld.
    Dat zal wel onbelangrijk zijn , maar dat er een mos soort is bijgekomen, dat kickt
13 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?