Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Turkije verhoogt rente opnieuw in strijd tegen inflatie

Reacties

19 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 5 Blanco rolling 24 december 2020 21:22
    Ik ben 1 keer in Turkije geweest in zo’n verschrikkelijk resort.
    Met zo een verschrikkelijke touristische tour weigerde ik de absurde prijzen te betalen voor thee,. Dus geen 2 euro, ik betaalde in lira en dat was zeg 40% van de rutoprijs en dat was nog 3 keer teveel, want die Turken betalen hooguit 25 eurocent.
    Overal daar wordt je belazerd.



  2. forum rang 5 aandeeltje! 25 december 2020 00:35
    quote:

    @iPlof schreef op 24 december 2020 18:31:


    17% rente en 14% inflatie, dat is voor spaargeld toch een stuk gunstiger dan in het Westen..

    Als inderdaad alle uitgaven uit de rente op spaargelden betaald kon worden kan iedereen achterover gaan zitten. Helaas worden de uitgaven grotendeels betaald uit lopende inkomsten en schiet het vermogen van de huishoudens te kort...)
  3. forum rang 5 aandeeltje! 25 december 2020 00:37
    quote:

    Blanco rolling schreef op 24 december 2020 21:22:


    Ik ben 1 keer in Turkije geweest in zo’n verschrikkelijk resort.
    Met zo een verschrikkelijke touristische tour weigerde ik de absurde prijzen te betalen voor thee,. Dus geen 2 euro, ik betaalde in lira en dat was zeg 40% van de rutoprijs en dat was nog 3 keer teveel, want die Turken betalen hooguit 25 eurocent.
    Overal daar wordt je belazerd.






    Het feit dat je al naar zo’n resort gaat. Mij niet gezien never al zou het gratis zijn.
19 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?