Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Records op Wall Street door coronavaccin Moderna

Reacties

9 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 5 an12 16 november 2020 23:44
    quote:

    Beursplein 5 schreef op 16 november 2020 23:31:


    Zeer riskant.
    Het is momenteel de grootste economische crisis in ruim 80 jaar tijd. De beurzen staan op recordhoogte.
    Er kan een megacrash komen zoals in het jaar 2000.


    Dat denk ik al maanden, maar er gebeurt helemaal niets.
    Bij slecht nieuws wordt het woord stimulus geroepen en het hele spul gaat weer omhoog
  2. Jordan Belfort 16 november 2020 23:48
    quote:

    Beursplein 5 schreef op 16 november 2020 23:31:


    Zeer riskant.
    Het is momenteel de grootste economische crisis in ruim 80 jaar tijd. De beurzen staan op recordhoogte.
    Er kan een megacrash komen zoals in het jaar 2000.


    Jij zit overal negatief te doen dus je zit zeker aardig short, desalniettemin ben ik het er wel mee eens dat een hoop aandelen flink overgewaardeerd zijn vooral tech aandelen die kunnen wel eens flink gaan crashen maar voor de rest zijn er ook nog genoeg aandelen die wel voor de juiste prijs verhandeld worden of zelfs ondergewaardeerd zijn.
  3. forum rang 4 Beursplein 5 16 november 2020 23:58
    quote:

    an12 schreef op 16 november 2020 23:44:


    [...]
    Dat denk ik al maanden, maar er gebeurt helemaal niets.
    Bij slecht nieuws wordt het woord stimulus geroepen en het hele spul gaat weer omhoog


    Dat is de reden dat velen van ons steeds armer worden. Al is niet iedereen zich daarvan bewust.

    Het salaris waarvoor we werken, wordt steeds minder waard


  4. forum rang 4 boomer92 17 november 2020 02:51
    quote:

    Beursplein 5 schreef op 16 november 2020 23:58:


    [...]

    Dat is de reden dat velen van ons steeds armer worden. Al is niet iedereen zich daarvan bewust.

    Het salaris waarvoor we werken, wordt steeds minder waard



    pppppppfff short gaan kost geld ,niet zeuren dus , die velen die steeds armer worden ! fair v , timmetje ,happy , tolick enz .
  5. Chasse_Patate 17 november 2020 08:29
    quote:

    Beursplein 5 schreef op 16 november 2020 23:31:


    Zeer riskant.
    Het is momenteel de grootste economische crisis in ruim 80 jaar tijd. De beurzen staan op recordhoogte.
    Er kan een megacrash komen zoals in het jaar 2000.



    Crisis?
    Er komt juist een knal voorwaarts.
    Plus in 2000 was de rente 6%, die is nu 0%.
    There is NO ALTERNATIVE.
    AEX volgend jaar richting de 1000.
    Vol instappen en genieten maar.
    Gratis geld!
9 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?