Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Amerikanen weten McDonald's weer te vinden

Reacties

12 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 7 Makita 16 juni 2020 15:26
    Onverstandig overgewicht is het slechtste wat je kan hebben in de corona tijd. Vet zorgt voor chronische ontstekingen en daarmee wordt je normale afweer geheel bezig gehouden. Komt er nog een coronavirus langs ben je de klos omdat je afweer geen capaciteit meer heeft.

    Zojuist bekend geworden dat een lage dosis dexamethason (corticosteroïd) je 1/3 meer kans op overleven geeft op de IC als je beademd wordt. (Waarschijnlijk door tegengaan algeheel ontstekingsproces).
  2. forum rang 7 Makita 16 juni 2020 15:37
    quote:

    Pavlov44 schreef op 16 juni 2020 15:35:


    Iedere McDonalds burger bevat standaard al 1 gram dexamethason (corticosteroïd) alsmede een mandje van andere cortisonen sterioden hormonen en antidepressiva, dus dit zou het effect van overgewicht op de IC beademing dan weer moeten neutraliseren.

    Haha ;-)

    Denk dat je clenbuterol bedoeld ;-)
  3. forum rang 5 ramp 2017 16 juni 2020 15:41
    quote:

    Pavlov44 schreef op 16 juni 2020 15:35:


    Iedere McDonalds burger bevat standaard al 1 gram dexamethason (corticosteroïd) alsmede een mandje van andere cortisonen sterioden hormonen en antidepressiva, dus dit zou het effect van overgewicht op de IC beademing dan weer moeten neutraliseren.



    das dus pure doping , dus verboden voor sporters neem ik aan ..... maar ja het is toch niet te vreten ... dus voor het eten zie je me daarniet ..
  4. forum rang 7 haas 16 juni 2020 16:29
    quote:

    Waarzegger schreef op 16 juni 2020 15:51:


    "Amerikanen weten McDonald's weer te vinden". Wat niet heel ingewikkeld is wanneer er altijd één is binnen een straal van 500m, en een Amerikaan een soort 6e zintuig heeft om bij de Mac te komen, als een postduif om thuis te komen.
    https://www.google.com/search?newwindow=1&tbm=fin&sxsrf=ALeKk01f-xsc4iAtbZG1U2KjxkQQDvse-w%3A1592317388435&ei=zNXoXs-BGonikgXLm6LwAg&stick=H4sIAAAAAAAAAONgecRowS3w8sc9YSn9SWtOXmPU5OIKzsgvd80rySypFJLmYoOyBKX4uXj10_UNDTMMLY0qK8steADWQDGQPQAAAA&q=NASDAQ%3A+BYND&oq=byn&gs_l=finance-immersive.1.0.81l3.3957.7768.0.10030.12.8.0.0.0.0.71.394.6.6.0....0...1.1.64.finance-immersive..8.4.272.0...0.gPWddd3iyz4#scso=_19XoXuCGM67nsAeLiYL4AQ1:0,_29XoXsiyCqTjsAebg5vgBg1:0

    www.google.com/search?newwindow=1&...,_29XoXsiyCqTjsAebg5vgBg1:0
12 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?