Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee
Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

'AF-KLM door steun erg gebonden aan overheden'

Lees over dit aandeel ook

  1. Beursblik: Air France-KLM schrijft zwarte cijfers
  2. Air France-KLM heeft een serieus kostenprobleem, en dat is niet voor het eerst

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

9 Posts
| Omlaag ↓
  1. crypt 27 april 2020 11:48
    KLM staat al jaren op nummer 1 van de sustainability index. Zijn al heel lang bezig met het verduurzamen. Je moet een goede mix hebben tussen winstgevendheid en groen bezig zijn. Dat deed KLM al uitstekend als je het mij vraagt. Als milieuclubs en linkse idealisten zich ermee gaan bemoeien kan je KLM wel afschrijven.
  2. forum rang 4 Mijn Vriend 27 april 2020 11:49
    quote:

    Pl@y 2 g@!n schreef op 27 april 2020 11:12:

    Dus eigenlijk een verkapte nationalisatie met behoud van een beurskoers.. Op deze manier kunnen ze de klimaatdroom met wat minder weerstand doordrammen.
    Welke klimaatdroom bedoel je? AF KLM moet blijven vliegen geven ze aan, en dat zal nog wel een tijdje op kerosine zijn. Of is AF KLM zoveel duurzamer als andere luchtvaartmaatschappijen?
  3. taurus86 27 april 2020 12:54
    Creative destruction à la V&D/RSV/OGEM/DAF. Vluchten voorwaarts is hier toevallig wel het juiste operationele woord.
    Met je A320's overal je klantjes vandaan halen om ze daarna in een 777 naar Azië te proppen, moeten wij als investeerders als een gunstig verdienmodel voor de toekomst zien? Leg het mij maar uit meneer Elbers.
    De hub in Istanboel groeit als kool en die van Dubai eveneens. Mede dankzij de A 320's.
    RvC: Hou de volgende vergadering op klapstoeltjes naast 'De Arend' in het spoorwegmuseum. Geeft misschien inspiratie voor de toekomst.
  4. [verwijderd] 27 april 2020 13:56
    KLM gaat een 2de ABN-AMRO ramp worden. Knoeien met het belastinggeld van burgers.
    Laat de markt zijn werk doen !!
    Als je als overheid altijd maar klaar moet staan met enorme zakken geld om bedrijven overeind te houden dan gaan bedrijven daar naar handelen. Overheden leren nooit !!!
    We hebben het met de banken sector gezien. Hebben de banken er van geleerd … nee totaal niet.
    Hoe is het de overheid vergaan met de staatssteun van ABN-AMRO? Hoeveel verlies maakt de staat nu op ABN-AMRO nu ze niet alles verkocht hebben bij een koers van €18,50.
    Het zal niet lang duren voordat ABN-AMRO, AEGON, ING en nog meer beursgenoteerde bedrijven met hun handje op komen bij de overheid.

    De markt heeft altijd gelijk !

    Voor failliete bedrijven komen weer nieuwe bedrijven in de plaats. Zonder al die subsidies aan deze beursgenoteerde bedrijven zouden de belastingen omlaag kunnen.
    Nu moet iedereen WEER voor vele jaren de broekriem aanhalen.....waarvan overheid, jullie hebben ons allang compleet leeggeroofd !!!
  5. [verwijderd] 27 april 2020 14:04
    quote:

    xof schreef op 27 april 2020 11:45:

    Lagere lonen en in de kosten snijden..... straks gaat het nog op Ryanair lijken.
    Ik vlieg regelmatig naar Azië omdat ik daar woon. Ik heb ooit 1 keer KLM gevlogen en nooit meer. Oud toestel, slecht eten en een prijs die z`n €350,- hoger ligt op een retourvlucht dan bij andere maatschappijen. Voor mij geen KLM
  6. Sukh Baatar 27 april 2020 19:03
    quote:

    Felix66 schreef op 27 april 2020 14:04:

    [...]

    Ik vlieg regelmatig naar Azië omdat ik daar woon. Ik heb ooit 1 keer KLM gevlogen en nooit meer. Oud toestel, slecht eten en een prijs die z`n €350,- hoger ligt op een retourvlucht dan bij andere maatschappijen. Voor mij geen KLM
    klm stewardessen zijn ook vaak te dik en met een grote mond
9 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.