Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Ford rekent op kwartaalverlies van 2 miljard door crisis

Reacties

8 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Jopie1962 17 april 2020 19:56
    En als we nou gewoon weer zouden starten met werken, wat dan? Gewoon, als je ziek ben blijf je thuis, dat soort werk. Gezond verstand gebruiken, indien aanwezig

    Wereldwijd zitten honderden miljoenen gezonde mensen thuis, uit angst. En de volgende generatie betaalt dat? Jazeker, wij lenen de biljoenen wel bij.
  2. forum rang 7 Branco P 17 april 2020 21:04
    quote:

    Jopie1962 schreef op 17 april 2020 19:56:


    En als we nou gewoon weer zouden starten met werken, wat dan? Gewoon, als je ziek ben blijf je thuis, dat soort werk. Gezond verstand gebruiken, indien aanwezig

    Wereldwijd zitten honderden miljoenen gezonde mensen thuis, uit angst. En de volgende generatie betaalt dat? Jazeker, wij lenen de biljoenen wel bij.


    ja en onderschat niet wat angst, verveling en paniek met een mensenbrein doen (burn out/depressies/verbroken relaties/etc.)! De lange termijn schade die de lock down voor de volksgezondheid gaat betekenen zal vele malen groter zijn dan dat wat we er nu volksgezondheidstechnisch op korte termijn mee hopen te bereiken! En het zal met name de jongeren raken.

    De lock down is dus op alle vlakken verwoestend: economisch, sociaal én gezondheidstechnisch.
  3. forum rang 4 mok 19 april 2020 10:47
    Normaal zullen noodlijdende autobouwers die de boot missen omvallen, maar nu worden ze door de overheid overeind gehouden. We gaan van kapitalisme naar een economie met staatsgeleide bedrijven (KLM is hier ook duidelijk voorbeeld, bonussen worden niet geaccepteerd) met de daarbij behorende langzame of stagnerende groei. Een continue stroom kapitaal die de overheden beschikbaar stelt zorgt voor welvaart, dus ik heb geen bezwaar. We hebben het goed, meer hoeft niet.
8 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?