Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

'KLM-crew ervaart 'onacceptabele restricties' in het buitenland'

Reacties

11 Posts
| Omlaag ↓
  1. Jack P 25 maart 2020 13:21
    Het is sowieso een schande hoe passagiers tegenwoordig als sardientjes vervoerd worden. Nu gewoon 1 passagier bij rij zou ik zeggen. En die ‘crew’ op de stewardessen na heb ik sowieso weinig medelijden mee, de arrogantie die van die piloten afstraalt, ooh ze zijn zo bijzonder, heel ingewikkeld beroep hoor
  2. kwast-c 25 maart 2020 13:45
    quote:

    Jack P schreef op 25 maart 2020 13:21:

    Het is sowieso een schande hoe passagiers tegenwoordig als sardientjes vervoerd worden. Nu gewoon 1 passagier bij rij zou ik zeggen. En die ‘crew’ op de stewardessen na heb ik sowieso weinig medelijden mee, de arrogantie die van die piloten afstraalt, ooh ze zijn zo bijzonder, heel ingewikkeld beroep hoor
    Ben je ook piloot <:-| ?
  3. De Buurman 25 maart 2020 14:44
    quote:

    Jack P schreef op 25 maart 2020 13:21:

    Het is sowieso een schande hoe passagiers tegenwoordig als sardientjes vervoerd worden. Nu gewoon 1 passagier bij rij zou ik zeggen. En die ‘crew’ op de stewardessen na heb ik sowieso weinig medelijden mee, de arrogantie die van die piloten afstraalt, ooh ze zijn zo bijzonder, heel ingewikkeld beroep hoor
    Zoals er arrogantie van de piloten afstraalt, straalt er jaloezie van jouw comment.

    Als je het een schande vindt om als sardientje vervoert te worden kan je er ook voor kiezen om business of first class te vliegen. Of je reist niet. Opties te over.
  4. WijHetVolk 25 maart 2020 15:03
    "Zo zat personeel dat in Singapore moet wachten op de terugvlucht tot wel 55 uur vast in een hotelkamer."

    OK nou ben ik benieuwd. Hoe lang zitten jullie al gemiddeld vast in jullie huis, onderkomen e.d? En hoe doen die stewardessen dat dan in NL? Niet, lekker naar het strand ofzo?
11 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?