Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Afgemeten plussen op New Yorkse beurzen

Reacties

19 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 8 Lepre Chaun 13 maart 2020 18:58
    Virusuitbraak in China en Hongkong ingedamd:
    1 uur 42 minuten geleden

    Volgens China is de ergste piek van de corona-epidemie bij hen voorbij. Ook kleinere landen zoals Hongkong en Singapore lijken effectief het virus te bestrijden.

    Relatief betrouwbare data, zegt gezondheidsexpert Remco van de Pas van het Instituut voor Tropische Geneeskunde in Antwerpen en extern onderzoeker van onderzoeksinstituut Clingendael. "Het hoogtepunt is echt voorbij.

  2. Robin2020 13 maart 2020 19:11
    quote:

    Verstraler schreef op 13 maart 2020 19:05:


    Nog een week, misschien twee, dan is de gekte weer voorbij hoop ik


    Alsof ik Rutte of Balkenellende hoor praten "Mensen ga rustig slapen er is niets aan de hand, we hebben alles onder controle". De volgende dag extra uitzending op TV dat de regering de banken heeft moeten redden.

    Hallo... dit is een herhaling ...wakker worden.
  3. forum rang 8 Kaviaar 13 maart 2020 19:31
    Gelukkig heeft de ECB haar verstand gebruikt door de rente niet te verlagen.

    Kuifeend denkt er anders over.

    The Federal Reserve must FINALLY lower the Fed Rate to something comparable to their competitor Central Banks. Jay Powell and group are putting us at a decided economic & physiological disadvantage. Should never have been this way. Also, STIMULATE!

    mobile.twitter.com/potus
  4. forum rang 4 Arie40 13 maart 2020 20:05
    quote:

    Verstraler schreef op 13 maart 2020 19:05:


    Nog een week, misschien twee, dan is de gekte weer voorbij hoop ik


    In China wellicht ja. In de rest van de wereld staan we waar China in januari stond qua besmettingen.

    Ik raad iedereen aan uit te kijken met gewone aandelen. Deed ik in januari al. Maar nu kan er nog is tientallen procenten van de koersen af. De rentes kunnen amper lager. Er is een oliecrisis. Banken hebben weinig eigen vermogen. Alleen hun exposure aan de oliesector is al veel groter dan hun eigen vermogen. Heb ik het dus nog niet over de retail en toerisme sectoren gehad.

    Koop aandelen als Novacyt, Novavax en Zoom. Deze profiteren van het Coronavirus en worden alom aangeraden. Zijn iets teruggezakt door de paniekgolf. Mooi koopmoment want nu pas gaat men massaal testen en video conferenties houden vanuit huis. Eind maart , deze maand dus al,fase 3 uitslag van NovaFlu( onderdeel van Novavax). De door de Amerikaanse overheid gedragen nieuwe, na 50 jaar aanmodderen met matig werkende griepvaccins, super griepvaccin! Novavax is bezig met een Covid-19 vaccin én heeft laten zien bij de winnaars te horen. Er zijn zeer weinig bedrijven die zo snel vaccins kunnen ontwikkelen zoals Novavax. Samen met de grootste vaccinmaker ter wereld, Serum, zijn ze een vaccin aan het maken tegen malaria.

  5. forum rang 4 finance2u 13 maart 2020 20:22
    Trump komt straks met een verklaring...oftewel nog meer geld in de zakken van mensen proberen te krijgen in de hoop dat die het uitgeven zodat de economie direct weer omhoog schiet zodat hij herkozen gaat worden...maar dat werkt niet!!! Mensen gaan hamsteren, blijven binnen, gaan niet naar evenementen, café's, restaurants etc etc..net als bij ons! Ze potten het eerder op..en het komt voorlopig niet op de beurs..hij kan dit beter doen als het virus op zijn retour is, en niet nu al!!!! Wanhoopsdaad die zeer slecht zal uitpakken (na wellicht een halve dag beursstijging)
  6. Robin2020 13 maart 2020 21:25
    quote:

    finance2u schreef op 13 maart 2020 21:18:


    Ik denk dat je een grafiek van vandaag maandag weer hebt! Alleen zal het maandag ietsje sneller down gaan


    Sommige mensen willen toch niet leren. Maandag herhaling van vandaag en als de yanks in de gaten krijgen dat we er niet meer intrappen gaat het hard in het rood. Het is in de VS veel erger dan ze zeggen.... Heel lang niet getest en ziekenhuizen zijn ver onder de maat.
19 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?