Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

'Wall Street opent voorzichtig na recorddag'

Reacties

6 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 8 Kaviaar 20 december 2019 15:38
    quote:

    frankvl schreef op 20 december 2019 15:23:


    Hoeveel dagen telt een jaar? 365. Dan hebben we dus 365 x een alltimehigh gehad dit jaar.


    Veroorzaakt door de worst aan een stok die Trump de belegger daarmee in zwijmelstand hield t.a.v. de deal.

    De deal zou zomaar ineens niet getekend kunnen worden in januari, als Trump weer diarree krijgt en hij opnieuw weer kortsluiting in zn bovenkamer krijgt.
  2. forum rang 5 dasokwat 20 december 2019 15:59
    Zelfs hier zijn de artikelen links gekleurd.
    Hier wordt voorgedaan als of er ook maar 0.01% kans is dat Trump eruit wordt gestuurd.
    Niet wetende dat de senaat een meerderheid heeft aan republikeinen, welke de beste president in decennia never nooit laten vallen, bovendien zou 2/3 voor afzetting moeten stemmen.
    Ik hoop dat de schrijvers meer verstand van de beurs hebben dan van politiek, anders konden ze wel eens staat arm worden
  3. forum rang 8 Kaviaar 20 december 2019 17:25
    quote:

    dasokwat schreef op 20 december 2019 15:59:


    Zelfs hier zijn de artikelen links gekleurd.
    Hier wordt voorgedaan als of er ook maar 0.01% kans is dat Trump eruit wordt gestuurd.
    Niet wetende dat de senaat een meerderheid heeft aan republikeinen, welke de beste president in decennia never nooit laten vallen, bovendien zou 2/3 voor afzetting moeten stemmen.
    Ik hoop dat de schrijvers meer verstand van de beurs hebben dan van politiek, anders konden ze wel eens staat arm worden


    Trump de zakenman bemoeit zich meer met de beurs en invloeden daarop i.p.v. de politiek. Voor politiek heeft hij een 0.
  4. forum rang 5 dasokwat 22 december 2019 06:43
    quote:

    Kaviaar schreef op 20 december 2019 17:25:


    [...]

    Trump de zakenman bemoeit zich meer met de beurs en invloeden daarop i.p.v. de politiek. Voor politiek heeft hij een 0.


    Dan verwacht ik wel een lijstje met de keren dat hij zich met de beurs bemoeide

    Wat de politiek betreft geeft ik hem een 9, zijn mexicaanse muur die nu lekker begint te groeien, de immigratie uit moslimlanden die beknopt zijn, de deals met Mexico, Canana , China, Europa en Japan, zijn uitermate voordelig voor het Amerikaanse volk.
    En dan nog de "vriendschap" die hij heeft gebracht tussen N en Z Korea, zelfs (beperkt) met de VS, wat nog nooit gelukt was door 1 van de presidenten voor hem
6 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?