Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

'Uitkering Fortis-claim onder druk'

Reacties

15 Posts
| Omlaag ↓
  1. JosBouma 18 juni 2019 21:21
    Gelukkig heb ik dit voorjaar een deel ontvangen. Er zou nog een vervolg komen. Wel wordt er weer het rare bedrag van € 24,99 van mijn bankrekening afgeschreven. Men zou in deze computertijd toch wel adequater mogen handelen, kan Ageas niet wat behulpzaam zijn? Dan blijft er voor de gedupeerden mogelijk wat meer over. Het is natuurlijk toch maar een fractie van de werkelijke schade die wordt vergoed.
  2. forum rang 7 Rowi62 2 december 2020 11:15
    Voor wie dit terugleest: Er is aan iedereen die zich meldde (waaronder ik) al een voorschot uitgekeerd en dat was een aardig bedrag. Uiteraard in verhouding tot hoeveel aandelen je had. Ik en mijn kregen circa 900 EUR samen. Rabo - mijn broker - regelde al de nodige formulieren voor mij uit hun database. Het voorschot ging er vanuit dat een deel zich niet (meer) zou melden. Nu er toch meer zich meldden is het beschikbare bedrag dus over die groep zich meldende mensen verdeeld en kan het voorschot het eindbedrag zijn. Het hele toegekende miljardenbedrag is dan verdeeld. EInd goed al goed.
  3. Demir 16 april 2022 18:28
    Dames en Heren Waarom heb je nog steeds geen volledig Fortis Claim Compensatie Gekregen?
    (REDEN) heeft bekendgemaakt in dit bericht!!! (Geschil)
    Uit het Media!!!

    Tussentijds bindend advies in Geschil d.d. 03-02-2020 Schadeprocedure Fortis stilgelegd voor Schikkingspoging.
    Uiteindelijk is het niet tot een uitspraak gekomen, want de Eisers en gedaagden hebben elkaar alsnog gevonden!!!
    Maar, Vreemd Eisers en gedaagden zochten nog steeds elkaar!!!! Om deze reden Einduitkering, Slotuitkering van FORTIS Claim duurt het langer!!!!!
  4. Demir 5 juni 2022 06:56
    ‘ABN AMRO moet compensatieregeling stopzetten’

    Geldbelangen heeft als taak op zich genomen om de collectieve belangente behartigen, die consumenten, ZZP-ers en MKB hebben bij financiële instellingen zoals banken, verzekeraars, financieel adviseurs. Wij doen dit door deze financiële instellingen kritisch te volgen en bij die instellingen zelf, hun branchevertegenwoordigers, de politiek, toezichthouders en de media aan te kloppen als wij collectieve misstanden bespeuren. Op deze pagina vind je een aantal zaken waarop wij onze pijlen op richten

    www.veb.net/acties-menu/actieoverzich...
15 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?