Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Begrotingstekort VS loopt op

Reacties

11 Posts
| Omlaag ↓
  1. thejaguar 13 juni 2019 12:02
    trump schept voortdurend op dat de economische groei onder zijn bewind zo hoog is. maar in de 1e plaats is de groei juist helemaal niet hoog voor amerikaanse begrippen en in de 2e plaats is het alleen maar met belastingverlagingen gekochte groei. de amerikaanse tekorten lopen gierend uit de hand en dat gaat een keer fout, eerder vroeg dan laat. maar trump zegt: na mij de zondvloed, en hij doet dat ook met het klimaat. het is ongelooflijk dat zo'n idioot daar is gekomen en nog steeds niet weggestuurd is!
  2. Martijn Kools 14 juni 2019 18:42
    quote:

    thejaguar schreef op 13 juni 2019 12:02:


    trump schept voortdurend op dat de economische groei onder zijn bewind zo hoog is. maar in de 1e plaats is de groei juist helemaal niet hoog voor amerikaanse begrippen en in de 2e plaats is het alleen maar met belastingverlagingen gekochte groei. de amerikaanse tekorten lopen gierend uit de hand en dat gaat een keer fout, eerder vroeg dan laat. maar trump zegt: na mij de zondvloed, en hij doet dat ook met het klimaat. het is ongelooflijk dat zo'n idioot daar is gekomen en nog steeds niet weggestuurd is!


    Zolang de dollar nog wereldreservemunt is en de FED achter de persen staat is het geen probleemm die schuld hebben ze vooral bij zichzelf, bij de FED en die kan hem ook kwijtschelden dus ach met zo'n vaart zal het allemaal niet lopen.

    Er is nog geen enkele president geweest die het tekort niet deed oplopen.

11 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?