Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Gazprom verkoopt recordvolume gas aan Europa

Reacties

6 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 7 rene l 29 april 2019 12:34
    quote:

    J.Inv schreef op 29 april 2019 10:48:


    Dat moet pijnlijk zijn voor de gespeelde Ruslandhaters VVD/CDA/D66.

    Misschien maar weer ‘s gewoon normaal gaan doen tegen Rusland.


    Ja, inderdaad.

    Ik vraag mij ook af wanneer de handelssanties tegen de Russen opgeheven worden.

    Vele boeren en tuinders bij ons die er part noch deel aan hadden, hebben ze heel subtiel de nek omgedraaid en velen zijn failliet gegaan.

    Maar ja, het moest van Brussel en de VS.

    Rusland is een land waarmee je prima zaken kunt doen, wij het gas, hun onze land- en tuinbouwproducten, gewoon een win-win situatie waarbij de economie zal floreren.

    Het zal gewoon een opsteker zijn voor de handelsbetrekkingen onderling waarvan ook andere bedrijven een graantje mee zullen pikken.
  2. this guy 29 april 2019 14:24
    quote:

    rene l schreef op 29 april 2019 12:34:


    [...]

    Ja, inderdaad.

    Ik vraag mij ook af wanneer de handelssanties tegen de Russen opgeheven worden.

    Vele boeren en tuinders bij ons die er part noch deel aan hadden, hebben ze heel subtiel de nek omgedraaid en velen zijn failliet gegaan.

    Maar ja, het moest van Brussel en de VS.

    Rusland is een land waarmee je prima zaken kunt doen, wij het gas, hun onze land- en tuinbouwproducten, gewoon een win-win situatie waarbij de economie zal floreren.

    Het zal gewoon een opsteker zijn voor de handelsbetrekkingen onderling waarvan ook andere bedrijven een graantje mee zullen pikken.


    Volledig mee eens. Al is de vraag wel of de Russen ons groente en fruit nodig hebben. Agv de sancties hebben ze de laatste jaren geinvesteerd in de landbouw en ze hebben meer dan genoeg land om groente en fruit te verbouwen...
6 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?