Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Veel nieuwe banen bij Shell Nederland

Reacties

11 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Bir 10 september 2018 08:05
    En ja hoor............de eerste reactie is gelijk weer azijnzeiken.........sjongejonge..........wees toch eens een keer blij dat de multinational iets (terug) doet voor de samenleving.

    Gewoon genant hoeveel lui hier op fe fora alleen maar hun zure berichten plaatsen, en dat vaak terwijl ze zelf niet eens beleggen. (Al weet ik natuurlijk niet, of dat hier ook zo is)
    Ga iets doen met je leven, denk ik dan. Sonde om je tijd te steken in negativiteit.
  2. forum rang 10 rationeel 10 september 2018 10:31
    quote:

    Bir schreef op 10 september 2018 08:05:


    En ja hoor............de eerste reactie is gelijk weer azijnzeiken.........sjongejonge..........wees toch eens een keer blij dat de multinational iets (terug) doet voor de samenleving.

    Gewoon genant hoeveel lui hier op fe fora alleen maar hun zure berichten plaatsen, en dat vaak terwijl ze zelf niet eens beleggen. (Al weet ik natuurlijk niet, of dat hier ook zo is)
    Ga iets doen met je leven, denk ik dan. Sonde om je tijd te steken in negativiteit.


    Terug doen voor de samenleving? Dat is wel een erg positivistische invashoek. Het hele malle gas afkeer programma, is alleen maar, vanuit de bevolking gezien, geld over de balk smijten.
    Wie profiteren er van? Even nadenken!;)
  3. forum rang 4 jaar2020 12 september 2018 08:30
    quote:

    JJMM schreef op 11 september 2018 16:11:


    Goedkope goed nieuws show... Crisis komt eraan en kan niet wachten!!! We kunnen beter investeren in MINDER MENSEN op de planeet.... goedkoper en beter! Op naar 5 miljard mensen...


    Helemaal mee eens, NL op naar de 10 miljoen inwoners.
11 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?