Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Luchtvaartbranche luidt noodklok om Schiphol

Lees over dit aandeel ook

  1. 03 apr IATA: luchtvrachtvervoer blijft goed groeien 1
  2. 12 mrt Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

27 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 9 objectief 1 april 2018 19:30
    quote:

    jonas schreef op 31 maart 2018 17:30:

    Even met GroenLinks meedenken. Coentunnel wordt Mukabetunnel. Ecologische verbinding maken artis, Oosterpark, Vondelpark via een aan te leggen Maobrug. Standbeeld van de nieuwe Jesus genaamd Jesse Klaver op de Dam. Zuidas omvormen tot tinywoningenwijk (300 ton per stuk) de "Natte Groene Droom". Uiteraard auto's weg en meer ruimte voor de bakvismoeders (vaak provincialen die een beetje hip proberen te doen in de hoofdstad.

    Deurwaarders uitzetten, maar lukt niet of mag dan ook niet en die zullen naar de bed en breakfastvoorzieningen. Aanwezige illegalen naar de te onteigenen grachtengordel.

    Amsterdam een groene wahhalla!!

    Groen links is de enige partij die met vernieuwing komt...ja, voor ouderen is dat even slikken want die willen alles bij het oude laten.
    Alle lof voor groen links.
  2. forum rang 9 josti5 1 april 2018 20:09
    quote:

    Blanco rolling schreef op 1 april 2018 18:53:

    Ik woon in Lelystad en mij is nooit iets gevraagd over het vliegveld Lelystad. Ben hier gekomen vanwege de rust nadat ik eerst in Zwaanshoek woonde.
    Ik ben dus tegen het vliegveld Lelystad maar er lijkt niets tegen te doen. Overheids maffia noem ik het maar inclusief de regering die hieraan meedoet.
    Zwaanshoek, waar vandaan je ongeveer de verkeerstoren van Schiphol kan zien had minder last van het lawaai dan dat ik nu ervaar in Lelystad.
    Ach, Zwaanshoek: vandaag nog doorheen gefietst, op weg naar Heemstede -:)
    Daar hebben ze ook flink last van de Spijkerboorroute, lees in het plaatselijke sufferdje, evenals in Bennebroek en Heemstede het geval is.
  3. forum rang 6 jonas 1 april 2018 21:20

    Ja Fred 12345 "het nieuwe is altiid beter dan het oude" dus maar die idioten van GroenLinks steunen met hun te verwachten rampzalige beleid. Vroeger waren inderdaad veel zaken beter geregeld. Geef dat is toe.

    Josti inzake Lelystad steun ik...... ahum.... een PVDA-wethouder daar die het belang van werk en ontwikkeling van zijn stad goed inziet. PVDA oude stijl. Dat is de lijn die de PVDA op moet: werk en trots op de eigen cultuur. Brei-moeders en bakvismoeders eruit naar GroenLinks en inzetten op de ouderwetse achterban.

    Groet, Jonas

    PS Beter is nog als gewoon PVDA-troetel Turken enzo merken dat ze in die partij van de multiculti-luchtfietsers toch minderwaardig worden behandeld en overstappen naar een partij zoals hier Leefbaar Capelle en daar voor vol worden aangezien echt hun kansen pakken.
  4. erjee-ff 2 april 2018 12:29
    quote:

    'd Aandelen schreef op 1 april 2018 14:53:

    Maar voor mij staat als een paal boven water dat het huidige consumptie gedrag met daarbij de schijnbaar niet te stuiten groei van de wereld bevolking geen honderden jaren is vol te houden, dit gedrag en de groei van de wereld bevolking zal echt in een kortere tijd moeten worden aangepakt.

    De groei van de wereldbevolking zal nog zo'n 80 jaar aanhouden en richting 2100 afvlakken. In de meest optimistische scenarios voor de wereldbevolking groeien we naar 9-10 miljard in 2100, in de meest pessimistische scenarios is het eerder 20 miljard. Het is niet realistisch te verwachten dat de groei van de wereldbevolking op korte termijn "aangepakt" kan worden. Nog los van de vraag waar je dat probleem dan wilt aanpakken, hoe je dat wilt aanpakken en waarom op die manier op die plekken.
  5. forum rang 6 d' Aandelen ' 2 april 2018 19:26
    quote:

    erjee-ff schreef op 2 april 2018 12:29:

    [...]
    Nog los van de vraag waar je dat probleem dan wilt aanpakken, hoe je dat wilt aanpakken en waarom op die manier op die plekken.

    Educatie gericht op familieplanning, verstrekken van anticonceptie middelen en (vrijwillige) sterilisatie op die plekken waar dat het meest nodig is.

    Goede opleiding is sowieso nodig in vele derde wereldlanden.
  6. ljjls 3 april 2018 17:10
    [quote alias='d Aandelen id=10747812 date=201803310015]
    Wat mij zo mateloos ergert is dat de automobilist steeds harder wordt aangepakt met hoge brandstofprijzen, absurde parkeertarieven, milieuzones die in veel Gemeenten worden ingesteld en hoge boetes wanneer je net over de parkeertijd bent gegaan.

    Inderdaad ben ik het met eerdere schrijvers eens dat om te beginnen alle reizen binnen Europa beter met de trein kunnen en wat betreft het massa toerisme kan ik dat alleen maar onderschrijven dat (verre) vliegreizen maar vergeet ook niet de cruises, bijzonder slecht voor het milieu zijn.
    Het natuurlijke evenwicht in de atmosfeer wordt door menselijk handelen ernstig verstoord maar zeg of schrijf je hier iets over dan valt een hele meute ontkenners over je heen.

    Om maar een voorbeeld te noemen, een enkele vliegreis naar Bali in vergelijkbaar met een autoreis van 48.000 km en dat per passagier, vervuiling op 12-13 km hoog is 4 x zo hoog dan een auto (6l/100km).

    Logische gevolgtrekking dat de prijs voor vliegen drastisch omhoog moet en dan zal de vervuiling en het lawaai naar mijn idee een stuk lager uitpakken, rustiger op Schiphol en Lelystad is dan niet nodig en rustiger in de omliggende provincies waar veel Nederlanders iedere zomer hun vakantie doorbrengen.

    Wanneer dit niet internationaal geregeld kan worden dan moet Europa maar het voortouw nemen wanneer de politiek zich echt iets aantrekt van een schone leefomgeving voor iedereen, de tijd is nog maar kort.
    /quote]Wat is duurzaam? Wie bepaalt dat? CO2 is zo duurzaam als wat!
27 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Air France-KLM

9,378 16:02
+0,164 +1,78%
Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links