Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Inloggen

  • Geen account? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Miljoenenbonus voor top bij beursgang NIBC

Reacties

18 Posts
| Omlaag ↓
  1. Focus 20 maart 2018 08:01
    Totaal van God en mensheid losgeslagen. Alle feeling met fatsoen verloren. Net als Hamer ING die zich internationaal met dit soort rovers wenst te vergelijken. Het past bij het duiveltje om geen gevoel voor de werkelijkheid meer te hebben. Er mogen wat mij betreft nog heel wat regels komen, in de hoop dat men begrijpt dat men niet meer dan een pauzeplek beheert van andermans geld. Stelletje idioten zijn het.
  2. willem1000 20 maart 2018 08:21
    wat zitten jullie te zeuren, wel speculeren,shortgaan, bitcoin,gokken.Voor het maken van winst,zeg me niet dat het alleen om beleggen voor de oude dag gaat! ook in het klein heet dit graaien.en nu als anderen winst maken motten we nivelleren en alles verdelen onderde kleine/grote jongens? Inberg gaat deze groep leiden,zoekt terug tot aan adam en eva .Dit levert toch niets op ,je draait je eigen nek om
  3. Focus 20 maart 2018 09:01
    quote:

    willem1000 schreef op 20 maart 2018 08:21:


    wat zitten jullie te zeuren, wel speculeren,shortgaan, bitcoin,gokken.Voor het maken van winst,zeg me niet dat het alleen om beleggen voor de oude dag gaat! ook in het klein heet dit graaien.en nu als anderen winst maken motten we nivelleren en alles verdelen onderde kleine/grote jongens? Inberg gaat deze groep leiden,zoekt terug tot aan adam en eva .Dit levert toch niets op ,je draait je eigen nek om


    Wel met eigen geld dan flappie, en zonder bonus.......
  4. forum rang 4 Mr.Windows 20 maart 2018 12:33
    ik heb mijn inschrijving vanmorgen ingetrokken. Blijkbaar zijn dit soort directieleden los van de werkelijkheid gekomen. Cashen en bonus. Ik zeg gewoon aanpakken en en door aandelen niet te kopen of te verkopen gaan ze vroeg of laat wel inzien dat het niet klopt (beetje idealistisch misschien).
18 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?