Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

'Deal Bpost en PostNL blijft logisch'

Reacties

9 Posts
| Omlaag ↓
  1. jaar2020 1 december 2016 09:55
    Wat een onzin zeg die KBC analisten, zij weten immers dat Bpost met hun bedrijfsvoering in de vorige eeuw staat en alleen wil profiteren met het uitzuigen van kennis en know how van PostNL.
    Waar blijft het persbericht van PostNL met wederom een NEE en dit keer met een verzoek of de belgen het willen lezen in Brussel.
  2. forum rang 4 Accu 1 december 2016 10:05
    quote:

    realiteit 2016 schreef op 1 december 2016 09:55:

    Wat een onzin zeg die KBC analisten, zij weten immers dat Bpost met hun bedrijfsvoering in de vorige eeuw staat en alleen wil profiteren met het uitzuigen van kennis en know how van PostNL.
    Waar blijft het persbericht van PostNL met wederom een NEE en dit keer met een verzoek of de belgen het willen lezen in Brussel.
    Dat jij bij PostNL werkt en liever (te) lang koffie blijft drinken weten we nu wel ;-)
  3. [verwijderd] 1 december 2016 10:11
    quote:

    realiteit 2016 schreef op 1 december 2016 09:55:

    Wat een onzin zeg die KBC analisten, zij weten immers dat Bpost met hun bedrijfsvoering in de vorige eeuw staat en alleen wil profiteren met het uitzuigen van kennis en know how van PostNL.
    Waar blijft het persbericht van PostNL met wederom een NEE en dit keer met een verzoek of de belgen het willen lezen in Brussel.
    Inderdaad, tamelijk vermoeiend die Belgen.
  4. [verwijderd] 1 december 2016 10:34
    Een prima bod! De combinatie heeft betere vooruitzichten dan Post NL alleen. Ik begrijp de critici niet die het bod te laag vinden, want Post NL staat nu veel lager dan het bod, maar klaarblijkelijk wordt er niet massaal op deze zogenaamde spotgoedkope prijs ingekocht. Bovendien kunnen de aandeelhouders na verkoop van hun aandelen andere bedrijven uitkiezen en voor datzelfde geld een kwart meer aandelen kopen. Dat lijkt me een mooie ruil. Ik meld mijn aandelen Post NL dus graag aan.
  5. [verwijderd] 1 december 2016 10:38
    quote:

    realiteit 2016 schreef op 1 december 2016 09:55:

    Wat een onzin zeg die KBC analisten, zij weten immers dat Bpost met hun bedrijfsvoering in de vorige eeuw staat en alleen wil profiteren met het uitzuigen van kennis en know how van PostNL.
    Waar blijft het persbericht van PostNL met wederom een NEE en dit keer met een verzoek of de belgen het willen lezen in Brussel.
    Ik denk dat je dringend het verbeterd bod moet aanschouwen en hun persbericht dringend moet lezen!

    Het wordt nu tijd dat de grootaandeelhouders van PostNL wat harder op de tafel kloppen. 't Is immers tijd om de deal nu finaal te sluiten.
  6. TimothyF 1 december 2016 11:04
    quote:

    Alexia F schreef op 1 december 2016 10:34:

    Een prima bod! De combinatie heeft betere vooruitzichten dan Post NL alleen. Ik begrijp de critici niet die het bod te laag vinden, want Post NL staat nu veel lager dan het bod, maar klaarblijkelijk wordt er niet massaal op deze zogenaamde spotgoedkope prijs ingekocht. Bovendien kunnen de aandeelhouders na verkoop van hun aandelen andere bedrijven uitkiezen en voor datzelfde geld een kwart meer aandelen kopen. Dat lijkt me een mooie ruil. Ik meld mijn aandelen Post NL dus graag aan.
    Welke synergie zie jij, die bijna niemand anders ziet?

    Mind you, die Belgen versturen nog ouderwets briefpost. Denk je dat dit altijd zo zal blijven?

    PostNL moet lekker haar eigen koers varen, nu het eindelijk de zaken voor elkaar heeft, je laten opslokken door een bedrijf wat de zure appel nog in het vizier krijgt, never.

    je bent geïnteresseerd in de snelle winst, maar dit bod kent veel verliezers. Trouwens, de koerswinst spreekt wat dat betreft boekdelen, niemand zit te wachten op dit domme bod.
9 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?