Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Wanneer krijgt men hier nu eens in de gaten dat hetgeen de koers van TT echt in beweging gaat brengen niet allerlei vage nieuwsberichtjes zijn, maar keiharde resultaten, concreet zicht op meer omzet uit automotive, winst en dividend. Shareholder value!!
Juist en dat ontbreekt keer op keer Nooit harde cijfers
We hebben weken naar Geneve uit gekeken en dan komt dit schamele resultaat En zo denkt de beurs er ook over Gewoon een rode koers Ja ook ik zie het graag anders
Met minimale omzet wordt mors gedrukt. Waar blijven de kopers. Pfff. Verwacht nog wel een herstel zometeen. ...
Men loopt hier MM af te kraken, maar gelijk heeft hij wel. Als deze berichten in de loop van de tijd (groene beursdagen) waren gelanceerd, waren we met de rest gestegen i.p.v. onder €9 noteren. Ik had ook veel meer verwacht van Geneve. Ik zie tot zover geen nieuwe klanten. Hoe wil HG 50% marktaandeel krijgen in 2020 als hij die contracten nu niet sluit. Hou ook op met dat mogen ze niet bekendmaken. Dat is ook een pure onzin, want een HERE weet toch dat ze klant verliezen. Hoezo zou het niet mogen? Hopelijk zijn jullie nog steeds zo positief als we over een maand op € 6 staan.
xynix schreef op 8 maart 2017 08:52 :
[...]
Tja Wies, hoe moeten we het nieuws van gisteren en vandaag lezen? Is dit een teken dat het fruit rijp begint te worden en dat het fruit wat laag genoeg hangt nu daadwerkelijk geplukt wordt? Maar gaat het plukken ook in andere delen van de wereld doorzetten? Of is het daarvoor nog te vroeg.
Of, en deze gedachte gaat ook wel vaker door mijn hoofd, is Saucier een verlengstuk van de Franco-centric uitstraling van Corinne en haar broer? Honneur, gloire, excitation permanente dat soort dingen. De toon/taal die helpt bij het zakendoen met PSA en Renault, maar die vaak voor de rest van de wereld (en zeker ten oosten van de Rijn) toch vaak overkomt als luchtfietserij met een hoog gebakken lucht gehalte, of op zijn minst tunnelvisie in de zelfreflectie.
Het beste wat ik er op dit moment van kan hopen is dat er een signaal van uit gaat dat de lopende testprogramma's niet tegenvallen en dat PSA, mede door de Opel overname, zelfvertrouwen uitstraalt in hun ontwikkelprogramma. Hopelijk straalt dat "fast mover" imago af op de gesprekken met de andere non-Duitse partijen in de markt. Degenen die voor het "not-so-BAD" alternatief kiezen blijven tot dusver in ieder geval in hun keuze geloven.
Ja, fundamenteel gaat het toch allemaal wel in de juiste richting voor TT, maar dit doet niet perse direct goed voor de koers voor het aandeel, het is wel ondersteunend voor het totale plaatje wat TT betreft. denk echt, dat HG gewoon voor de zoveelste X vanwege zijn laffe en voorzichtige houding, ingegeven uit een verleden wat hij meezeult aan de beurs voor underperformance wat aandeelhouderswaarde betreft en daarom is het tijd dat er een wat gutsy CEO komt die TT naar een hoger plateau kan tillen, zonder dingen te zeggen die hij niet kan waarmaken. HG moet naar een adviserende rol en geen uitvoerende, deze man is niet bij machte uitstraling aan het bedrijf te geven, wat juist nu in deze hype zo ontzettend noodzakelijk is. Hij zal niet de eerste zijn die vanwege een beschadigd verleden de toekomst van een mooi bedrijf kan verzieken en ik voel hier toch duidelijk een uitgebluste CEO die wel nog in woord, maar allang niet meer in daad nog echt de barricades op wil, hij wil eigenlijk freewheelen naar betere tijden, zonder druk van te moeten performen en zo werkt het niet. TT 's aandeel performance geeft eigenlijk exact weer, de benadering van de CEO , "beloftevol zonder daadkracht "
helpt volvo zeker gratis vandaar in het rood.
moneymaker_BX schreef op 8 maart 2017 09:39 :
ROODDDDDDDDDDD
Vanochtend je pilletje vergeten?
MirzAli schreef op 8 maart 2017 09:57 :
Men loopt hier MM af te kraken, maar gelijk heeft hij wel. Als deze berichten in de loop van de tijd (groene beursdagen) waren gelanceerd, waren we met de rest gestegen i.p.v. onder €9 noteren. Ik had ook veel meer verwacht van Geneve. Ik zie tot zover geen nieuwe klanten. Hoe wil HG 50% marktaandeel krijgen in 2020 als hij die contracten nu niet sluit. Hou ook op met dat mogen ze niet bekendmaken. Dat is ook een pure onzin, want een HERE weet toch dat ze klant verliezen. Hoezo zou het niet mogen? Hopelijk zijn jullie nog steeds zo positief als we over een maand op € 6 staan.
Misschien mogen ze bepaalde klanten niet (nog) bekend maken?
OUD artikel uit 2011. Maar die chinezen zijn niet gek ! Het volgende stond in een stuk geplaatst door Micha T. The first group of drivers will be recruited in Gothenburg, Sweden, with further pilot schemes organised in London, the UK and China. (Graphic: Business Wire) DUS OUD NIEUWS UIT 2011.www.volkskrant.nl/archief/thuismarkt-... En dat Volvo schitterende autos maakt, staat als een huis. Het lijkt er op dat ik ooit in een chinese auto ga rijden.autovisie.nl/wp-content/uploads/2015/... www.google.nl/search?q=volvo+foto&... Onderschat die chinezen niet ! Onthoudt: Volvo is van die chinezen :-)
En het koersverloop loopt weer zoals ik had verwacht. Zit geen fut meer in het aandeel, hoop toch nog op 9, dan kan ik er nog voor eigen geld uit,voordat we een wereldwijde correctie op de beurzen gaan krijgen, en dat gaat volgens mij niet lang meer duren.
Moneymaker lijkt me wel het meest geschikt om het verwende kind in de VS te gaan helpen. Heeft in zijn leven altijd zijn zin gehad en krijgt nu tegengas. Een verwend kind als president, dat kan ook alleen in Amerika.
Weet je wat het is, zolang HG ze bek niet opentrekt komt er geen vertouwen. Nu een deal met volvo, eergister kansen voor tom tom vanwege overname opel. Wij staan in het rood puur omdat dat ** management niet meewerkt. Tomtom is lt that's it
tatje schreef op 8 maart 2017 10:12 :
Moneymaker lijkt me wel het meest geschikt om het verwende kind in de VS te gaan helpen.
Heeft in zijn leven altijd zijn zin gehad en krijgt nu tegengas.
Een verwend kind als president, dat kan ook alleen in Amerika.
Snap de frustratie van MM best, ik heb ook een hekel aan het aandeel gekregen. Dit aandeel word het echt niet meer. Ik zie toch meer potentie in een AMG en AM.
@Tromdom Hoezo niet? Als ze het inderdaad niet bekend mogen maken, zegt dat ook iets over TT. Het is ook niet alleen bekendmaken van nieuwe deals. Elke gelegenheid weten ze wel aandeelhouder teleur te stellen. In Parijs hadden we goede orderboek verwacht, maar kwam uit op 200 mln. Een week voor 3e kwartaal cijfers een omzetwaarschuwing. Laatst bij de 4e kwartaalcijfers een positief orderboek, maar een matige outlook. Dit zijn de stunts van het management. Dividend zit er ook niet in. Lijkt net een stichting die we met zijn allen sponsoren.
Hik schreef op 8 maart 2017 09:44 :
[...]
Volvo zegt:
"Making this complex system 99 per cent reliable is not good enough. You need to get much closer to 100 per cent before you can let self-driving cars mix with other road users in real-life traffic," says Erik Coelingh. "Here, we have a similar approach to that of the aircraft industry. Our fail-operational architecture includes backup systems that will ensure that Autopilot will continue to function safely also if an element of the system were to become disabled."
Dat maakt Tesla vooralsnog niet waar.
Dit nieuws, ik ben er blij mee hoor!
Maar iedereen wist dit al natuurlijk . Dat is het nadeel met die half bewust-onbewust uitgelekte info: de markt heeft het al ingeprijsd.
O ja? Ik heb met jou hier een hele discussie gevoerd over het Drive Me programma waarbij jij 5 mei 2016 schreef (onder je oude nickname "Dit was Hik ":[verwijderd] 5 mei 2016 om 09:35 "HERE is de straten van LONDON aan het digitaliseren, enig idee waarom? London? Volvo? Begin 2017? Honderd gezinnen? Zelfrijdend?www.zdnet.com/pictures/this-is-what-t... Volvo zou toch in the pocket zijn voor Tom2? This is what the streets of London look like to a driverless car Mapping company Here has used Lidar to build up 3D models of the capital's roads. Mapping company Here has mapped London in preparation for the arrival of autonomous cars -- expected to be hitting the capital's streets as soon as next year. The company used Lidar (Light Detection and Ranging) technology to build the data that can be used by driverless cars to understand their environment, as seen in these 3D models. By using vehicles equipped with a five-foot rig full of mapping equipment, the company is able to record 700,000 3D data sections per second, which it said allows it to pinpoint curbs, trees and road furniture to a 10cm accuracy. Published: May 3, 2016 -- 15:03 GMT (16:03 BST) Edit: Volvo is ook de eerste officiële partner van Nvidia aangaande hun Drive PX2 supercomputer platform. Ook dit gaat Volvo gebruiken in London voor deeplearning doeleinden. In de CES demo gebruikt Nvidia HERE kaartmateriaal om hun localisatie mee te doen. Alles wijst er dus op dat Volvo begin 2017 Nvidia/HERE gaat begruiken voor de zelfrijdende proef in London. Nou, kom maar op: wie weet er nu nog zéker dat Volvo, Ford en Tesla (waar komt dat trouwens ineens vandaan, die zitten helemaal verstrengeld met Mobileye) in the pocket zijn voor Tom2? nvidianews.nvidia.com/news/nvidia-s-d..."www.iex.nl/Forum/Topic/1335041/26/TOM... Iedereen zit er weleens naast. Geen probleem. Maar hier twijfel jij of TomTom wel een deal heeft met Volvo (ja dus). Ga je ervanuit dat Here kaarten gebruikt worden voor Drive Me vanaf januari 2017 als het los gaat (niet dus). Ondertussen zijn ook MobilEye en Tesla minder hecht (ahum) en heeft TomTom samenwerking met NVIDIA. Nog steeds heb ik daar geen enkel probleem mee dat het niet uitkomt wat jij verwachtte. Van mij zijn ook tig bespiegelingen op te zoeken waar geen bal van uitgekomen is. Maar: dat uitgerekend jij, op de dag dat TomTom bekend maakt dat het kaarten levert voor Drive Me, dit afdoet als "is al ingeprijsd en weet de markt al lang".....dat vind ik wel dubieus. Als een goed geïnformeerde TT volger (belegger???) zoals jij al op het verkeerde been is gezet, dan moet dat voor meer mensen gelden. Bovendien: in het BNR interview gaf Goddijn aan dat er nog geen deal was met Volvo buiten de gecommuniceerde deal voor "traditionele navigatie" . Om dit nu te bagatelliseren vind ik wat dubieus. Jmho
MirzAli schreef op 8 maart 2017 10:17 :
@Tromdom
Hoezo niet? Als ze het inderdaad niet bekend mogen maken, zegt dat ook iets over TT. Het is ook niet alleen bekendmaken van nieuwe deals. Elke gelegenheid weten ze wel aandeelhouder teleur te stellen. In Parijs hadden we goede orderboek verwacht, maar kwam uit op 200 mln. Een week voor 3e kwartaal cijfers een omzetwaarschuwing. Laatst bij de 4e kwartaalcijfers een positief orderboek, maar een matige outlook. Dit zijn de stunts van het management. Dividend zit er ook niet in. Lijkt net een stichting die we met zijn allen sponsoren.
Het is een bedrijf die jullie maar blijven sponsoren en geen resultaten boekt net als een van de voetbal clubs die gesponsord worden maar geen resultaten boekt. weg gegooid geld.
W heeft gelijk, HG heeft de uitstraling van een dooie bontjas en het karakter van een draaideur, eeuwig rondjes blijven draaien als je er tegen aanduwt. Neem Musk, IPO Tesla in 2010, 17,50 USD, nog nooit een dollar winst gemaakt en nu op 260 oid. Maar ja, er staat ook wel iemand. Musk is in staat om een Tesla te verkopen aan de CEO van Shell en tegelijker tijd 10.000.000 los te lullen voor onderzoek naar betere batterijtjes voor zijn autootjes. Maar goed, Tommie moet het met HG doen, het is niet anders.
Hik schreef op 8 maart 2017 09:47 :
[...]
Weet je misschien ook hoe het
precies zit met het Drive-Me London programma?
Nee, helaas niet. Hier kan ik alleen afgaan op wat ik vernomen heb uit de media en dat is dat ze in Gothenburg beginnen met de tests (en volgens mij al bezig zijn eigenlijk?). Zover ik begrijp zouden ze daar ook toestemming hebben van de stad om 'het stuur los te laten'. Ik kan me herinneren dat London dit ook zou toelaten voor dergelijke tests. Vandaar vermoedelijk dit als tweede locatie. Zie ook: www.media.volvocars.com/global/en-gb/...
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)